Sziasztok!

Lehet hogy kicsit morbidul fogalmaztam a címben. A Minap olvastam az 1000 film amit látnod kell..című könyvet és egyetlen anime szereplt csak benne. Tehát gondoltam készítek egy animés lsitát is hasonló témában igaz az 1000-et mindössze 20-ra csökkentve.

Kezdjünk neki!

20.Helyezett:Elfen Lied

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van akinek tetszik,van akinek nem egy biztos. Az Elfen Lied olyan anime amiről magunknak kell véleményt alkotnunk hiszen ki tudja.Higgyétek el vannak sokkal véresebb és dúrvább animék is.

19.Helyezett: Code Geass

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Code Geass szintén egyedülálló a maga műfajában.Erről is ódákat zengenek a legtöbb oldalon de ez megérdemli hiszen tényleg egy jó anime bár a főszereplő néha olyan fejeket vág hogy a Higurashi szereplői megirigyelhetnék. Bátran ajánlom mindenkinek.

18.helyezett:Neon Genesis Evangelion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Mecha animék igazi klasszikusa amiről szintén olvastam hideget-meleget bár kétség sem férhet hozzá hogy a Gundam szériák után ez a sorozat viszi a pálmát! Az openingről már nem is beszélve.

17.helyezett: Slayers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Slayers a valaha készített egyik legvicesebb anime amit  készítettek. Lina karaktere mára klasszikussá vált amihez nagyban hozzájárul Megumi Hayashibara szinkronja is emellet a történet is csakúgy adja a poénokat de persze a komolykodás sem hiányzik a sorozatból.

16.Helyezett:Slayers Next

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hamár Slayers akkor nincs lista amiről a Next hiányozna. A Sorozat legjobb évada még több poénnal és varázslattal illetve az animetörténelem egyik legtitokzatosabb karakterével.

15.helyezett: Hellsing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyan nem a legjobb vámpíros anime de kétségtelenül kihagyhatatlan darab.Alucard egymaga elviszi az egész sorozatot a hátán emelett istentelenül jó a karaktere is.

14.Helyezett Trapeeze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért is került fel mert ennél groteszkebb animét még életemben nem láttam. Hálás vagyok Membernek amiért megismertette velem ezt a sorozatot.

13.Helyezett: D A Vámpírvadász

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Legütősebb vámpíranime a világon. Aki többet akar tudni róla az olvassa Mangekyo kritikáját illetve Sorter kritikáját.

12.Helyezett.Barefoot Gen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan valósághűen mutatja be a Hiroshimai Bombázást amire egyetlen nagyköltségvetésű film se lenne képes.De gyenge idegzetű embernek nem ajánlott a megtekintése.

11.Helyezett-Love Hina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aki ezt kihagyja az értelmetlenül hal meg. Iszonyatosan vicces ugyanakkor nagyon komoly is tud lenni a sorozat. Kei-el meg egyszerüen nem lehet nem azonosulni. Plusz a fanservice poénok sem annyira rosszak mint más hasonló sorozatokban.

10.helyezett: Akira

 

Igazi cyber-punk feeling hihetetlen üldözési jelenetekkel és egy olyan sztorival ami csak úgy adja a jobbnál jobb ötleteket. Mellesleg ez az egyetlen anime ami bekerült abba a könyvbe nem is véletlenül.

9.helyezett:Szentjánosbogarak Sírja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Barefoot Gen-hez hasonlóan szintén élethűen mutatja be a 2.világháború szenvedéseit két gyerek szemszögéből. Egyszerüen kihagyhatatlan Darab.

8.helyezett-Fullmetal Alchemist

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bár a vége nagyban eltér a mangától azért szerencsére az nem ront az összképen.  A Fullmetal Alchemist az elmúlt évek egyik legsikeresebb animéja illetve mangája.Aki nem látta még sürgősen pótolja.

7.Helyezett: Fullmetal Alchemist Brotherhood

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igazuk lett azoknak akik azt mondták hogy a Fullmetal megérdemel egy teljesen mangahű adaptációt. Szerintem sokkal jobban sikerült mint azberedeti sorozat bát Father karaktere nem lett valami nagy szám.

6.Helyezett: Death Note

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nincs még egy olyan anime amely ennyi csavart és feszültséget tartalmazna mint a Death Note. Bár igaz az L halála utáni részek igencsak csalódást okozóak de az uccsó két rész nagyon jó lett. Mamoru Miyano pedig élete alakítását nyújta Light szinkronjaként.

5.Helyezett: Dragon Ball

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Örök kedvenc,a szereplők egytől egyig legendássá váltak az évek során és habár a botrány véget vetett hazai pályafutásának attól még örök kedvenc marad.

4.Helyezett: Bishoujo Senshi Sailor Moon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Dragon Ball-hoz hasonlóan szintén örök klasszikus bár inkább a lányok kedvelték nagyon. A Szinkron pocsék ugyanakkor örüljünk annak hogy ez elkerülte a botrányokat.

3.Helyezett: D.Gray-Man

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Legjobb fantasy anime a világon bár némiképp hajaz az inuyashára. Érdemes legalább egyszer végignézni mind a 103 részt hiszen egy nagyon jó animéról van szó.

2.helyezett.Crayon-Shin-chan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tipikusan az az anime amiben semmi komolyság nincs és a történet egy nulla de 5 percet se lehet kibírni röhögés nélkül.A Látvány csak fokozza ezt az érzést. Shin az animetörténelem egyik legdebilebb karaktere jó értelemben de mindenképp németül ajánlott a megtekintése.

És akkor jöjjön az első helyezett:

1.helyezett: Chihiro Szellemországban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hogy ezt mért kell mindenképp látni? Egyszerü: Nagyon jó a történet, A LátvánY piszok jó,A zenék szépek. Ráadásul ez az első anime ami Oscart nyert és ez nagy szó pláne azért mert a Disney-vel illetve a Pixarral versengett a díjjért. Hayao Miyazaki életműve ez a film hiszen már rég visszavonult mikor a film ötletét kigondolta.

Nos remélem tetszett a lista, a legközelebbig SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr294079234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thermo-nukleáris csatacickany 2012.02.08. 17:44:21

Nem hittem volna, hogy egyszer még ilyen helyen látom az Elfen Lied-et... Engem nem kicsit oltogattak amiatt, hogy én szeretem :D
Majd egyszer elmesélem...;)

gregorien8 2012.02.08. 19:19:09

Hát én ebből a 20-ból csak 9-et láttam de a Code Geass-t lehet megnézem :D

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.02.09. 20:21:25

A Sailor Monnal nem értek egyet, hogy az a 4. helyen van, a Dragon Ball meg csak az ötödiken, de egyébként érdekes lista.

UI: A könyv ami olvastál egyébként nem az a címe, hogy: "1111 film, amit meg kell nézned mielőtt meghalsz"? Nekem az van meg. Egyébként megnéztem és az Akira tényleg benne van abban a könyvben. :D

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.02.10. 00:33:13

*elkezdem olvasni* 20. Elfen Lied

-jól indul... bleh, NGE meg tuti nem lesz

18. Neon Genesis Evangelion

-na jó, tovább olvasom

Bizonyos dolgokkal egyetértek (NGE, Love Hina, Akira, Death Note, DBZ - függetlenül attól, hogy tetszett-e), de kicsit pazarlónak érzem a Slayers és FMA kétszeri berakását. Ettől inkább lesz "Top 20 animém" feelingje a listának, pedig nem ez a topic.

U.I.: Grammar nazik azért bevinnének a vegyi anyag raktár mögé

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.02.10. 07:55:19

Ez érdekes. Nekem megvan az 1001 film, amit látnod kell, mielőtt meghalsz első, 2005-ös kiadása, és abban benne van az Akira, a Chihiro, A vadon hercegnője és A Szentjánosbogarak temetője is. Bár még így is hiányzik belőle - és a te felsorolásodból is szerintem - a Ghost in the Shell, a Millennium Actress és a Perfect Blue.

Te ezt a legújabb kiadást olvastad, aminek Natalie Portman van a borítóján? Melyik volt az az egy anime, ami benne volt?

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.02.10. 19:05:56

@BlackSheep89: Az Akira :D
"Mellesleg ez az egyetlen anime ami bekerült abba a könyvbe nem is véletlenül."

2012.02.12. 19:28:05

@BlackSheep89: szerintem nyugodtan belefért volna a Fullmetal Alchemist is.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.06.04. 03:09:57

Az animék sorrendjének van valami szerepe?
Mert előrébb tenni egy Dragonball-t mint az Elfen Lied-et vagy NGE-t elég durva.
Meg úgy egyáltalán azért belerakni valamit a listába mert gyermekkori kedvenc elég érdekes.

Amúgy csak nekem tűnik úgy vagy tényleg nem foglalkoztok lányoknak/nőknek készülő animékkel?

Synn 2012.09.26. 16:49:17

vannak benne jó animék: elfen leid-el nem hittem volna hogy találkozom egy top 20-as listán.
mellékesen a tonnányi vért és brutalitást, egy igen csak emberekre jellemző története van, nekem bejött habár nagy foltot is hagyott.
amit viszont szívesen láttam volna a listán az ilyen sailor moon/shongoku helyett (melyeknek közük sincs egy remekműhöz, az meg hogy "gyerekkori kedvenc nem izgat, a pokemon sem volt rossz 6 évesen, most már csak monoton kakasviadalok sora).
az a Trigun és a Cowboy Bebop, esetleg egy One Piece.

Zubeda 2012.09.30. 19:50:16

Sziasztok.

Szeretnem megkedezni szerintetek melyik a legjobb 10 szerelmi tortenet az animekban?
Lattam mar a silor moont, a vampire knght- ot, a bleach-et, a cowboy bebop ot, slayers-t, dragonballt stb.
Szeretnek valami ujat megnezni ami erdekes es legalabb olyan jo mint a Bleach.

tonkacsa 2012.10.20. 22:43:11

én a samurai champloot hiányolom a listáról, pedig tízet is láttam a listáról és mindnél jobb

kastor 2012.11.13. 21:34:31

És holvan a one piece erről a listáról?

xxroland23 2013.01.05. 21:07:44

@kastor: mert a one piece-t nem nézem mióta a borzalmas német szinkronja belém ivódott.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.02.03. 19:43:33

Hmm én szinte mindegyiket láttam a listáról, de azért pár animét kicserélnék. Black Lagoon, Hunter X Hunter, Hajime no Ippo,Sunabouzu, Oh my Goddes, Natsume,Seirei no Moribo, Dragon Ball z de csak mert azt mindenki ismeri :P, Ghost in the Shell,Beck, Gintama hosszabb részei,Claymore,Darker than Black,Tengen Toppa Gurren Lagan,Samurai Champloo,OverDrive, Golden Boy,Cowboy Bebop,Katanagatari, na meg pár romantikus Kaibutsu Ojuo, Alison to Lilla, Eureka Seven,Isekai no Seikishi Monogatari/fantasy rom/, a love hina maradhat :D,az elfen lied helyett meg inkább Ganz :P na hmm 6 darabbal túlléptem a listát a franc :D

xxroland23 2013.02.13. 16:25:47

@Palacsintaxx: Legtöbbje azért nincs rajta mert vagy nem láttam őket vagy pedig azután néztem meg őket miután a lista elkészült és láttatlanban nem szeretek ítélkezni.

A Kaibutsu Ojuo szerintem annyira nem kihagyhatatlan darab bár a látvány rohadt jó és az opening és az ending is nagyon jó lett,itt a véleményem róla:

animemangapalota.blog.hu/2012/02/18/kritika_by_xx18rolandxx_princess_resurecction

Ha esetleg érdekel itt a Katanagatari is:

animemangapalota.blog.hu/2012/11/04/kritika_by_xx18rolandxx-_katanagatari

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.02.18. 11:49:24

de a monster princess jobb mint az elfen, ezt nem tagadhatod, legalábbis történetre ,illetve a hellsingnél jobban sikerült a hellsing ultimate :D,mivel az már a mangát követi és látványban is jobban teljesít mint az alap sorozat. A kritikáid tetszettek ,közben én is végig olvastam, az a baj ,hogy az oldalon külön az anime kritikákra nem lehet rákeresni, csak ha hónapokra végig bontod a teljes listát ,kár hogy nincs egy külön fül ahol vegyítve megtalálható az összes általatok írt anime kritika.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.02.18. 17:13:22

mármint témakör szerint :D hogy könnyebb legyen válogatni, és ne külön oldalakat kelljen megnézni :D tudod a lustaság fő erény a mérnököknél :D

AlphaHun001 2013.03.24. 19:16:59

Tök jó, hogy fel került a Code Geass-t. Imádom!
És már kiadták az új évadának a bemutató részét
(Code Geass: Boukoku no Akito).

xxroland23 2013.03.25. 23:16:20

@AlphaHun001: Helyesbítek

A Boukoko No Akito-k nem az új évad részei hanem csak Moviek igaz hogy annak meg rövidek. A 2. az most Júlsiusban fog kijönni és mág 2 film lesz ezeken kívül.

AlphaHun001 2013.03.28. 16:32:50

Az nem érdekel.Én már nagyon várom azért.

Ivanhoo300 2013.10.05. 23:15:01

Üdv.

Szeretnék ehhez a top 20-as listához hozzászólni, szerintem lényeges hogy meg említsünk 2 animét ami (nem csak szerintem) de minimum a kultikus sztorik körébe tartozik ezek a Claymore középkori sztori nem túl hosszú de zseniális és 2006 legendás animéje a Ghost in the Shell Stand Alone Complex 2 évada ennek a kettőnek benne kéne nem is benne kell lenni a topban mindkettőnek komoly mondanivalója van nem egy 4.5/10-es értékelésü történet. Láttam a top 20-ban lévő animék közül egy párat és egyet értek a legtöbbnek a helyezésével de kérném e két remekű felvételét is,
sokaknak számítana és örülnék én is.

köszönettel:Ivanhoo300

xxroland23 2013.10.06. 10:12:49

@Ivanhoo300:

A Claymore azért nincs rajta mert még nem láttam,láttatlanban pedig nem értékelek semmit de sok jót hallottam róla. A GITS pedig tényleg legendás mind a film és a 2 sorozat is egy hihetetlen élmény már mindegyiket láttam. Ezért nem hálás feladat ilyen listákat csinálni mert nem fér fel rá minden kedvenc vagy ajánlani való. De pont ezért írok a Claymore-ról ha akarod :)

TyrxAcotl 2013.10.22. 08:21:47

Az Akiráról érdemes lett volna megemlíteni, hogy az első anime mozi... Előtte csak sorozatok voltak.

A Ghost in the Shell kihagyása viszont olyan dolog, mint...

Mintha a húslevesbe csak vizet raknál, semmi mást.
Egyelek meg, a Mátrix című filmnek ez adta az alapötletét...

Az első rész egyszerűen fantasztikus, és maga a történet egy olyan problémával foglalkozik, amivel lassan nekünk is kellene. A második résznek sokan a létezéséről sem tudnak, azonban elengedhetetlen ahhoz, hogy a történek kerek legyen, és semmiképp sem javasolt az Innocence kihagyása, SAC előtt mindenképp meglesni!!!
Aztán a Stand Alone Complex...
Alapvetően eredeti nyelven, angol felirattal nézek anime-ot, ez volt az egyetlen, ami kénytelen voltam magyar szinkronnal is kipörgetni. Amikor a Tachicoma-k elkezdenek a kollektív tudat tudatalattijáról filozofálgatni, az már egy kicsit sok volt idegen nyelven.
Végül a Stand Alone Complex - Solid State Society, ami számomra egy kissé érdekes lezárás. A film marha jó, azonban olyan, mintha hiányozna egy évad sorozat. Onnan indul, hogy Mokoto már rég nincs a 9-es csoportnál... Fura, de nemlepne meg, ha most az Arise filmek után, zúznának még egy évad SAC-ot és ki lenne pótolva a sztori.

Egyébként, ha már listát írsz, akkor a két FMA-t értelmetlenség külön helyen feltüntetni, ahogy a Slayers-t is. Mondjuk én az utóbbit fel sem írtam volna, annyira bugyuta butaság, de ízlések és pofonok. Akkor már inkább egy Bleach meg egy Devil May Cry mehetett volna a helyére... Ha már külön irkálod az ilyesmit, akkor viszont a Dragon Ball és a Dragon Ball GT is helyet érdemelne a Z mellett... Megjegyzem a teljes Z és GT is létezik szinkronosan, és lement Magyarországon. Amikor kitört a botrány, nem vette meg a Z következő évadját a tv társaság, mert a kormány letiltotta. Epilepsziás rohamot váltottak ki a fény és hanghatások az arra érzékeny gyerekeknél. Később éjszakai vetítésben ment, majd a már magyarrá korcsosult Cartoon Network adta...

Az Elfen Lied szerintem nem a 20. helyet érdemli, kőkemény sztori, csak meg kell érteni, mi, miért történik...

Amit a Chihiróról írtál, azzal vitatkoznék. Az Oscar-Díj helyén való, azonban semmiképp nem mondanám Hayao Miyazaki életművének. Akkor már Vándorló Palota. Tudom, hogy ekörül nem kavartak akkora port, de szerintem nem is az a mérce, hogy melyik lett nagyobb divat. Továbbá készül még egy film, és utána fog visszavonulni...

Ha már Hellsing, akkor OVA... :)
Egyrészt több köze van az eredeti mangához, másrészt... Ha nem láttad, nem mondok semmit, nézd meg!!!

Szerintem a DN nem lett rosszabb L halálával. Sőt... Ugyanolyan kifacsart maradt, csak mindenki azt várta, hogy kettejük között dől majd el ez a játék. De... Végül is így lett... :)

Amin kiakadtam, hogy az Ergo Proxy nincs a listában... (o.O)..l..
De most komolyan ember, Slayers 2x, Sailer Moon, FMA 2x... Ohne Ergo Proxy?
Van egy sanda gyanúm, hogy nem láttad, úgyhogy veselkedj neki! Nem vicc, komolyan!

zoliboy94 2014.01.25. 18:18:52

A listából majd mindet láttam. Mondjuk azért arra oda figyelhettél volna, hogy pont a legtöbb csavarral rendelkező Death Note-hoz ne írj spoiler-t főleg a lehető legnagyobbat ne. Ennyi erővel már a végét és elárulhattad volna.

Gezdno99 2014.04.06. 10:02:13

Érdekes lista lett egy iszonyatos nagy hibával a Naruto és a Naruto Shippuuden miért nincs rajta? :(

xxroland23 2014.04.06. 14:29:55

@Gezdno99:

Azért mert a Naruto-t egy klisékkel és idegesítő szereplőgárdával rendelkező középszerű shounennek tartom míg a Shippuuden vagy inkább Szarpudden minőségileg a béka valaga alatt van már jó pár éve. Voltaképp azt 10 rész után úgy vágtam a kukába mint a huzat és azóta se bántam meg. Akkor már inkább a Bleach.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.04.06. 16:10:08

@xxroland23: itt rolanddal tudok egyetérteni. A naruto közepes sorozat. Bár ha belegondolunk ,addig nekem is menőmanó király sorozat volt,a míg minőségibb alkotást nem láttam. Az igazság szerintem az a naruto fanokkal kapcsolatosan, hogy nagyon egyirányú az érdeklődésük. Általában a fan oldalokon kezdenek, ahol max azokat az animéket nézik meg, amiket a fan oldalra a naruton kívül még feltöltenek. Majd átkerülnek pl az AA oldalára, és inkább azokból szemezgetnek amiket mostanában fordítgat és megtekinthetővé tesz az AA oldala, ami valljuk be nem éppen minőségi alkotások. Már persze itt az animékre gondolok, nem a felíratra. Egyszerűen sz*r darabokkal találkoznak így megértem, hogy miért ez a fő kedvencük. A bleach és a one piece mellett.

Gezdno99 2014.07.14. 01:08:29

hogy van pofájuk lehagyni a Bleach-et és a Naruto (Shippuuden)-t?

xxroland23 2014.07.14. 13:25:53

@Gezdno99:

Igen van pofám lehagyni a Naruto Szarpuddent és a Fehérítőt. Amúgy érdekes hogy másodjára is idekommentelted ezt :/ .

Viirág Kiss 2015.04.26. 20:01:13

xxroland23: bár szerintem is hiányzik belőle a naruto (és a shippuden is) attól még tetszett nekem. És szerintem Gezdno99 kultúráltabban is közölhette volna...ezt....amit mondott és szerintem senkit sem kéne lehordani azért mert más a stílusa, vagy nem? És hogyha neki ennyire nem teccik akkor fektessen bele ő ennyi időt és csináljon amiet akar.
Ui. Szerintem jó lett. :)

üres mező 2016.10.03. 12:41:43

Ebből talán jó lenne egy frissebb lista, mivel 20-ból durván 5, ha nagyon jószívű vagyok 6 cím van, amiről legalább vitát lehetne nyitni, hogy bekerüljön-e, ebből 3, aminek reális esélye is van. A maradék egy 100-as "must watch" listára sem illik. És akkor még nem számoltam a 2012 óta megjelent darabokkal.

xx18Rolandxx 2016.10.03. 18:02:14

@üres mező:

Igen-igen már régóta terezem, hogy frissítem ezt a listát és így ha most megnézem ezt a listát akkor van rajta 6-7 anime ami ide illik a többi nem! Viszont amik ide illenek azokat tényleg kár kihagyni. Talán a közeljövőben meg is történik a frissítés.

bogeslarka 2016.12.06. 20:28:38

Nem sok animet lattam nemreg kezdtem el jobban erdeklodni az animek irant es ebbol a huszbol csak a Chihiro szellemorszagbant lattam de abszolut egyetertek az elso hellyel nagyon nagy kedvencem <3

AnimeMesi 2017.02.14. 15:22:05

A Szentjános bogarak sirján mindig sírtam :(

Deansdale 2017.08.10. 19:10:18

Hátizé, a sok gyökér pszicho/horror/thriller helyett én inkább valami tartalmasabbat ajánlanék, mint a Steins;Gate, Trigun, Ghost in the Shell, vagy valami szórakoztatóbbat, mint az Assassination Classroom vagy a Tengen Toppa Gurren Lagann.

Az Elfen Lied, a Neon Genesis, A D.Gray-Man tipikusan olyasmik amiktől a 12 évesek el vannak ájulva, mert nagyon véresek és betegek, de ezzel nagyjából ki is merül a tudományuk. A Hellsing és a D maradhat, azokban van valami többlet a vérfürdőn felül, felnőtt fejjel is nézhetőek.

ouroboros 2017.08.16. 21:18:11

A Slayers miért van kétszer?

De azért még megemlíteném az alábbiakat, hátha valaki nem ismerné:
Berserk
Black Lagoon
Cowboy Bebop
Higurashi
Monster

xx18Rolandxx 2017.08.16. 21:29:04

@Deansdale: @ouroboros:

Hát igen ez a lista már nagyon idejét múlt. Már régóta tervezem, hogy frissítem ezt a posztot mert vannak rajta olyanok amiket már én sem tartok olyan hű de jónak. Mondjuk a Higurashi még így se lenne rajta XD .

vekiveki 2018.07.04. 17:07:53

A Death nottal, Elfen liedal és a Code geassal egyetértek a többit nem ismerem és bár nem láttam de annyi jót szépet hallottam róla meg minden hogy a Bleach és a Naruto hiányzik szerintem a listáról. De örülök hogy megírtad ezt párba biztosan belenézek.

Kibernetika 2021.01.08. 23:56:30

Még sosem próbálkoztam anime műfajjal, de az idei általam kitalált "2021-es szezonban" úgy döntöttem ez is benne lesz.
süti beállítások módosítása