14 évesek lettünk!

2023.12.19. 15:24

Sziasztok!

Hát ez is megtörtént! Az Anime Manga Palota blog 14 éves lett, vagyis a mai nappal hivatalosan is belépett a tinédzserkorba!

14 év! Atyaisten! Ennyi éve már annak, hogy a legrosszabbakon át a legjobbakig mindenféle sorozatokról, filmekről és mangákról mondjuk el a véleményünket. Igaz , én jóval később csatlakoztam csak, de azóta is életem egyik legjobb döntésének tartom azt, hogy több mint tíz éve egy napon felvetetettem a kérdést e-mail-ben Manginak, hogy lehetnék-e a blogíró csapat tagja. Ennek köszönhetően pedig azóta rengeteg új emberrel ismerkedtem meg és lettünk barátok az animés fankultúrán belül., 

Igaz ami igaz, Mangi kolléga mostanában eléggé elfoglalt az iskola és a munkája miatt, Ragna pedig a fanficc műveivel van javarészt elfoglalva, de aggodalomra semmi ok, ugyanúgy szemmel tartjuk mind a szezonos ,mind a régebbi sorozatokat és igyekszünk a legváltozatosabb kategóriákból válogatni alanyokat, de persze ajánlásokat is kapunk amiket szintén igyekszünk megtekinteni.

Szóval mégegyszer : Boldog Születésnapot kíván a blognak Mangekyo0221 , xx18Rolandxx ,és Ragnafan1992!

happy-birthday-anime-hqqqxe08thhh0lut.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr4818284315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása