Névnapom megünneplése alkalmából találkoztam egy nagyon kedves hölgyismerősömmel, akit már körülbelül négy éve nem láttam. Miközben a helyi kávézóban beszélgettünk, eszembe jutott, hogy két esztendeje csatlakoztam Mangekyo és WanGood kollégákhoz (nem sokkal a megjelenésem után csatlakozott Roland és Timbol is). 

Mint "új fiú a csapatban", (akkoriban és sajnálatos módon most is) az amatőr megfogalmazás és a rendkívül változó aktivitás jellemző rám, amin higgyétek el, mindenképpen próbálok változtatni, azonban rengeteg magánéleti és tanulmányi probléma miatt sokszor kénytelen vagyok távol maradni a blog szerkesztésétől (tavaly majdnem elérkeztem ahhoz a ponthoz, mikor olyannyira meg voltam törve testileg és lelkileg is, hogy azt hittem, kilépek a csapatból... milyen kár lett volna!). Mikor 2010 januárjában felfedeztem Mangekyo rendkívül eredeti megvalósítású blogját, elhatároztam, hogy rendszeresen figyelemmel fogom követni (ha emlékezetem nem csal, az első videója a Rosario to Vampire-t kiveséző hat részes bemutatója volt). Nem sokkal később megjelent WanGood is, mint Mangekyo jobb keze. Zseniális hanglejtése és cinizmusa miatt rögvest meg akartam ismerni, így egy Skype-konferencia keretében szót ejtettünk egymással. Mielőtt a beszélgetést befejeztük volna, szégyenlős hangommal megkérdeztem tőle: "Lehetnék tag?". WanGood cimbora válaszolt: "Megfontoljuk.". A feltétel természetesen az volt, hogy készítsek egy bemutatót egy olyasfajta animéről, amit ők még nem fektettek boncasztalra. Mivel akkortájt a "vérszívó" korszakomat éltem (ballagás előtti "szarok bele a világba" stílus), úgy döntöttem, a Vampire Knight című animét veszem nagyító alá. A videót fatális késéssel ugyan, de elkészítettem, s az eredmény oly' szinten felemás lett, hogy én magam kértem meg Mangekyo-t és WanGood-ot, hogy adjanak még egy esélyt, ugyanis ha újraszinkronizálom és nyakon öntöm új ötletekkel, a végeredmény sokkal élvezhetőbb lesz. Természetesen beleegyeztek, s kezdődhetett a megállás nélküli felvételkészítés, zajszűrés, narráció - a bemutató kész volt. A videót két kollégám ki is posztolta, akkortájt még "Vendég" címszó alatt. Miután a blogon megköszöntem a videó megtekintését és kiposztolását, ismét Skype-konferenciára hívtam WanGood-ot, hogy az akkor már egy hónapja bennem szöszmötölő kérdésre választ kapjak - vajon taggá válok-e? Miután WanGood öt másodpercnyi hatásszünet után kikiáltotta az "IGEN"-t, lefolytam az íróasztalról. Sikerült. 

Bármilyen ominózusan hangzik, a Vampire Knight-os videóm óta egy anime-bemutatót sem készítettem, azonban közeleg a nyár, Member nyereményjátékának befejeztéig még van fél hónap, és egy mecha-maraton sem árt. :-)
A TANF rovat is újjáéled, videók formájában. Valamint irományaim is lesznek, legfőképpen a retro animékről (1960-1990). Illetve, ha lesz "Filmelemzők Oscarja 3.", talán filmesztétai tudásomat is bevetem egy Ponyvaregény-filmbemutató formájában. ;-)

Leó voltam, vagyok, leszek. 

Hamarosan:
Highschool of the Dead.PNG

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr904583247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.06.12. 18:41:28

Éééééééééééééés megvan az első jelentkező!
süti beállítások módosítása