Top 10 Legjobb Anime Sorozat (Anime Adaptáció) From Mangekyo022 (Lejárt)
2011.01.15. 13:39
Szegasztok!
Miután már bemutattam az általam 10 legjobban utált animét, és még nem érkezett több versenyző, úgy gondoltam, hogy akkor bemutatom a 10 kedvenc animémet is, melyek szerintem a legjobbak.
Figyelem: Mint a cím is mutatja, csak az anime sorozatok vannak a listán, mert én elkülönítem az animékat sorozat és film alapján. Tehát lesz majd egy "Top 10 Legjobb Anime Film" is, de most csupán a sorozatokról írok.
Figyelem! Eme Lista már nem érvényes többé! Itt van az új lista!
http://animemangapalota.blog.hu/2014/08/25/top_15_legjobb_anime_from_mangekyo022
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Squazee 2011.01.15. 14:31:03
De a School Rumble főszereplői nem Kenta és Tenmaku, hanem Harima és Tenma. ^^ Harimát amúgy lehetne jelölni a legjobb férfi főszereplőnek simán. Rengeteget lehet nevetni rajta, a tesztírás az egyik kedvenc részem. :)
viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.01.15. 14:49:59
xx18Rolandxx 2011.01.15. 16:47:13
Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.15. 17:27:28
I. Trapeze
II. Kaiba
III. Paranoia Agent
IV. Serial Experiments Lain
V. Haibane Renmei
VI. Tistou Midori no Oyayubi
VII. Eve no Jikan
Amiket szívesen látnék a polcomon. :)
thermo-nukleáris csatacickany 2011.01.15. 17:33:24
Amúgy neked mi lenne a véredényed egy Jigoku Shoujo filmről? Abból sokat ki lehetne hozni
Mangekyo22 2011.01.15. 18:06:17
@Member: Mi a maradék három (VIII, IX, X) nálad?
Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.15. 18:12:26
VIII. The Tatami Galaxy
IX. Strawberry Panic (igen, egy nyálas shoujo a mindfuck-ok mellé :D)
X. Yakitate!! Japan
xx18Rolandxx 2011.01.15. 18:54:48
DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.01.15. 21:09:57
Manton Jager · http://dangerdays-zone.blogspot.com/ 2011.03.08. 13:03:24
Am vicces, én elkezdtem anno az Alchemistet, de halálosan untam. Lehet, mégiscsak végig kéne szenvedni?...
Kösz a tippeket!
Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.01.22. 20:25:54
Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.02.02. 00:21:02
A listáról még az FMA és a School Rumble, ami tetszetős. Death Note-ot be kellett volna fejezni a teljes M&Ns szál előtt.
Nesztek lista:
I. Needless
II. Toradora
III. Seto no Hanayome
IV. Katanagatari
V. Mahou Shoujo Madoka★Magica
VI. Steins;Gate
VII. Black Lagoon
VIII. Full Metal Panic: TSR
IX. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
X. Shuffle!
Khopes 2012.04.12. 21:58:07
Mangekyo22 2012.09.20. 07:54:08
@Drako 91: Neked moderáltam a kommentedet a "Legrosszabbak"-nál, ahol is igen csak megsértődtél, hogy a Naruto Shippuuden és a Hidan No Aria + a Dragon Crisis ott szerepeltek, sőt, konrétan "fordulj orvoshoz" meg "te beteg vagy" szöveget is kaptam, amiért az Umineko-t ide raktam, holott már írtam, hogy változott róla a véleményem.
Nos, csak annyit mondok, hogy mivel már 100-szor írtam, hogy az új blog felület miatt nem nagyon merjük újra írni a régebbi bejegyzéseket, ezért nem frissülnek a listák, így van az, hogy még mindig 2010-esek a listáink.
Utolsó kommentek