Sziasztok! Véglegesen is befejeztem a Dragonball Z Budokai Tenkaichi játékot, kiakasztottam, úgyhogy egy kis villámértékelést szeretnék veletek megosztani.

Grafika:
Nagyon jó, pofás 3D-s grafika, nagyon bejött, a legjobban szerintem Cell-t, és Vegeta-t tudták meganimálni.

Zene, hangok:
A zenék jók, a hangok néha nem. Néhol kicsit olyan volt a karakterek hangja, mintha szorulásuk lenne, de véleményem szerint oké, rendben van az is.

Játékmenet:
Én nagyon jól éreztem magam játék közben, főleg, mikor ketten lehetett játszani, igazi csúcs-szuper élmény.

Összegezve:
Én adnék neki egy 8,5 pontot a 10-ből, mert én ilyen jó Dragonball játékkal még nem játszottam.
Ma még 5 kritika, addig is csá!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr622251153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása