Sziasztok!


Kicsit megpróbáltam javítani a videókon. A Minőségen sajnos nem sikerült javítanom de az aláírásokat nagyjából megcsináltam amiket Mangekyo kért.

Tetszik-Nem Tetszik ez van és ez is marad.

Opening

Ending

Válasz Darien Uchihának:

Kösz a tanácsot csak sajnos nem minden ilyen egyszerű tudod. Próbáltam már feltenni más videószerkesztőket is a gépemre de a többsége nem fut a gépemen ami pedig elindul abból én nem értek egy kukkot sem hála felületes angoltudásomnak.Amúgy az előző intro is ilyen volt,próbáltam majdnem olyanra megcsinálni ezt is. Különben is ez csak egy szimpla intro nem kell komolyan venni. Hívhatsz igénytelennek ha akarsz ,hidd el ha tudnék jobbat csinálni csinálnék. Nem mindenki számítógépes zseni.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr274953427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thermo-nukleáris csatacickany 2012.12.07. 19:10:29

Nem tetszik és tüntetni fogok ellene :D

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.07. 21:39:20

Pixelháború? xD Hát, sajnos maradt az. Mondtam már az előző kommentemnél is: YT-n vannak fent videók 5x jobb minőségben, azokat töltsd le pl a "Easy Youtube Downloader"-rel, ami egy Firefox kiegészítő, és azokat használd. És végre válthatnál valami normálisabb videószerkesztőre... (ez Mangekyonak is szólt...)
Ilyeneket én kb 5 perc alatt összedobok. Én annak híve vagyok, ha introt kell csinálni, akkor az legyen minőségi, ehhez képest ez valami kalap f*s, már elnézést a kifejezésért. Roland, ha maradsz is ennél a simán "bedobog pár jelenetet, és alá egy zene) módszernél, akkor legalább valami normális minőségű videókat használj fel -.-"

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.12.08. 14:29:16

A Sony Vegas (pláne 8-9-es verzió) egy kávéfőzőn is elfut, és annál egyszerűbben használható vágóprogramot aligha találsz. Kb. csak annyit kell megjegyezned, hogy "S" gomb a klip szeletése.

Az alapanyagod pedig valóban lehet minőségibb, akár anélkül, hogy youtube-nál messzebb kéne keresned.

Senki se úgy született, hogy tudott videót vágni, de mint nagyon sok minden másnak, ennek is utána lehet olvasni.

Darien Uchiha · http://darienu.blog.hu 2012.12.08. 23:40:03

Az istenit, Roland, mondtam, hogy ez az Opening meg az Ending tökéletesen megfelel, csak a keress jobb minőségben videókat hozzá, mert kirobbantod az I. Pixelvilágháborút... (bocs, kicsit ideges vagyok...)
Mondok példát: Az Openingben annál a Renji bankainál ezt írd be YT-n: Renji vs (nem tudom, melyik harc az) Full Fight HD. Ha nincs HD, akkor legyen legalább 480p, és ellenőrzid, hogy elfogadható-e a videó minősége. Nem nehéz, ha találsz videót, akkor 1 perc alatt leellenőrzöd. Nem nehéz folyamat.
Ja, és azt nem hiszem, hogy nem tudod kezelni a Sony Vegast. Először 11 évesen került a kezembe (most 15 vagyok), amikor az angoltudámos egyenlő volt a 0-val, és 1 hét alatt megtanultam kezelni. De, neked legalább van egy felületes angol tudásod, azzal nem nehéz megérteni. Ilyenkor a Google fordító is jó, lehet, hogy tiszta hülyeségeket képes néha kidobni, de abból összerakod, hogy "jó, ez így van, értem!", és megtanulod. + még abban is előnyben vagy, hogy idősebb vagy, mint amikor én kezdtem (szerintem vagy már 20 éves). Ilyenet nem lehet 1 óra alatt megtanulni.
(Bocs, megint szófosást kaptam xD.)

Mangekyo22 2012.12.09. 07:15:24

@Darien Uchiha: Mondjuk azok az opening-ek meg ending-ek, amiket én készítettem sem voltak jobbak.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.12.09. 16:20:09

jó lesz mondjuk a minőség tényleg kaki xd

De egyébként sztem le van sz@rva, úgysem ez a pár másodperc OP ED a lényeg.... xd

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.12.09. 18:54:10

@Kvakond: Azért ez durva kijelentés, néha a négy magos procim is kevésnek bizonyult, hogy 480 p-s felbontású videókat vágjak meg vele.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.12.09. 19:05:58

@:{) MIKI (}:: Jó, nem mindegy mit vágsz vele, de alapjáraton lightabb, mint pl az Adobe család.

5 éves, core2 gépem van - tehát rég nem a technika csúcsa - és csak a 720p/1080p lagarith vágása diavetítés. 60GB-os lossless fájlokról beszélünk.
Youtube klipekkel és hasonlókkal átmozgatni se tudom, nem hogy megizzasztani.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2012.12.13. 12:26:40

Movie makerből a régi XP-s az ami szar, a mostani W7-es verzió már korrekt minőségben ment, pláne ha jól be is van konfigurálva.

Vegas, Premier mellett, helyett ott van még a Corel Video Studio, vagy a Cyberlink Powerdirector. Előbbi talán a legstabilabb, utóbbi pedig a legegyszerűbb.
süti beállítások módosítása