Először is elnézést kérek mindenkitől, hogy fényképek nem lesznek. De nem vettem figyelembe, hogy a fényképezőmben megdöglött az elem. Ekkora baromságot...

De akkor most térjünk a lényegre.



 

 

 

 Személyes keresztem, hogy 6-kor kellett kelni (RÜHELLEM A KORÁNKELÉST), aztán összekészülődés, át a fél városon, és a 7:45-ös vonattal a Keletiből indultam. 10:15-kor érkeztem Pécsre, ahol kaotikus közklekedéssel találtam szembe magam: a Pécsi Közlekedési akármicsoda (PKV?) idevágó járata 90(!) percenként jár a helyszín felé. Így közel fél órás egészségügyi séta után érkeztem meg a Pécsi EXPO Centerbe.

Némi matek után 10000 forintot tettem félre, a vonatjegy nem volt egetrengető összeg, a belépővel számoltam, 2000 Ft-ba került, a bejutás után azért néztem nagyokat. Tudtam, hogy lesz cosplayverseny, de az azért meglepett, hogy alig láttam embert "civilben". Szinte az összes látogató be volt öltözve valaminek. A legnépszerűbbek a Naruto, Bleach, és meglepetésemre a Soul Eater karakterei voltak. Volt egy fílingje, de kicsit idegennek érezte magát a "civil ruhás" látogató. Ja és várakozásommal ellentétben nem volt sorbanállás. Szal megszívtad, Boomkin :). Tisztességesen megtelt az EXPO Center, de azért érződött, hogy nem a fővárosban tartják, amit viszont nem bántam, mert nem alakult ki "szardínia-helyzet".

Rezsi

Belépő: 2000 Ft- Szerintem ez tűrhető összeg.
Büfé: "Rendezvényi" árfolyammal számoltam, de a 0,5 literes kólát 350 lejért forintért adni a horribilis alá árfolyam. Viszont ha vettél valamt a büfében, nyugodtan ehettél a hozott kajából is. Ha hoztál...
Mangák: Bolti áron adták.
Egyéb relikviák: Arról nem informálódtam.

Műsorok

Négy részre lehetett osztani. A nagyteremben volt a cosplayverseny, és az AMV-verseny. Utóbbit nem sokáig bírtam, miután Ichigo minden felbukkanását hangos fangirl-ováció kísérte. Mondjuk hazudnék, ha azt mondanám, nem számítottam rá. Az étkező egyik oldalában berendeztek egy előadótermet, személyes pechem, hogy semmi engem érdeklőt nem sikerült kifogni, de a vámpíroktól a lolitákig változatos volt a téma, ha hihetünk a programajánlónak, amit mindenkinek adtak bejutáskor. Hátrébb karaoke- és DDR-verseny
volt (DDR az a táncszőnyeg), de a verseny előtt és után "szabadon" ki lehetett próbálni. Egyszóval el tudta magát foglalni az ember.

Hogy tetszett?

Nagyon. Egyedül az vett el az élményből, hogy kicsit nehezen tudtam megszokni az atmoszférát így civilben, de ez már megint személyes gond. Jó kis con volt ez, és gazdagabb lettem új élményekkel. Viszont ékes bizonyítéka volt annak, hogy conra jönni haverokkal, beöltözve az igazi. Ősszel már ehhez próbálok alkalmazkodni :)

WanGood

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr472207028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Naki-chan 2010.08.08. 19:31:48

Üdv! Mi egy órát GYALOGOLTUNK a buszállomásról a conig, meg este is vissza...sőt akkor lehetett valamivel több is az idő, lévén fáradtak voltunk.:)
Hajnali negyed 5-kor keltem, aztán háromnegyed 6-kor irány az állomás és fél7-kor pécs...:)
süti beállítások módosítása