Sziasztok!

A Mai napon  A Rock Lee spin-off is véget ér kemény 51 rész után.Mondjuk jómagam már az 1. rész után dobtam az egészet a kukába.

Mondjuk én is csak most olvastam szóval még mindig nem eszméltem fel teljesen a hír hallatán. Talán a Pierott hirtelen rájött hogy mekkora pénzkidobás az egész sorozat? Vagy esetleg a nézettség volt alacsony? Ki tudja.

Mindenesetre remélem hogy valami értelmesebbet fognak a helyére berakni!

Viszlát Rock Lee Shippuuden,nem mintha annyira hiányoznál majd!

Naruto-SD-Rock-Lee-no-Seishun-Full-Power-Ninden.jpg

Hamarosan jelentkezem addig is PÁ!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr245172309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.27. 03:15:15

Srácok, bocsi a kései írásért, de most kerültem haza.
Öhm egy ismerősöm küldött át egy linket ahooool most figyelj :P MEGLEHET NÉZNI A ONE PIECE Z FILMET igaz nyers formátumban :D tehát japán hangal, és nem a legjobb minsőgében :P deee belenézhettek ha akartok ,a teljes film felvan töltve kamerásan .gomugomuno-mix.eklablog.com/one-piece-film-z-en-version-raw-streaming-p499637
Amúgy ezt a rock lee szarságot nem sajnálom, egy fosadék volt :) ahogy a naruto is azzá vált sajnos :P

xxroland23 2013.03.27. 09:25:56

@Palacsintaxx: Hát a One Piece-t nem nézem szóval ha így nézném meg a filmet akkor aligha értenék belőle valamit de talán Mangekyo vagy valamelyikünk rászánja magát.

Most éppen a kövi videó alanyommal vagyok elfoglalva,egy otaku centrikus animéról van szó amit nem kevesen ismernek és dicsőítenek halálra szóval veszélyben az életem ha nem megfelelően értékelem :D

A Rock Lee-t én se sajnálom, csak remélem hogy valami értelmesebb lesz helyette.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.27. 11:28:21

@xxroland23: melyiket nézed? a Genshikent? Vagy az NHK-t ? az első nekem picit jobban tetszett. Realisztikusabb.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.27. 12:14:20

bár ha hmm ismertebb akkor gondolom a ööö :D Steins;Gate ezekre tippelnék :D

xxroland23 2013.03.27. 12:23:15

@Palacsintaxx:

A Stein-t már láttam és kritikát is írtam róla,vidi nem lesz belőle mert ahhoz túl összetett.

NHK még várat magára,Genshiken szintén. Írás a Gunslinger Girl sorozatról lesz majd de csak a vidi után. A Videó alanya meg hát... TITOK! Annyit elárulok hogy az otakuk odavannak érte.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.27. 13:02:43

@xxroland23: ooh azt hittem, hogy az otaku témát öleli fel az anime :D állítólag tényleg jó a Gunslinger Girl -még én sem láttam, valamikor terveztem, de letettem róla valamiért :P hát majd megnézem a videód, hátha meghozza hozzá a kedvem :)

xxroland23 2013.03.27. 15:48:25

@Palacsintaxx:

A Gunslinger Girl-ről írás lesz nem videó! Az említett videós cuccnak most járok a 17.részénél és mondjuk eddig nem annyira vészes mint amilyennek sokan mondják de azért nem is jó.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.27. 20:08:53

@xxroland23: jól van na, mobilról csak átfutottam úszás előtt :D elnézést félre olvastam :P Mikor írsz a Hajime no Ipporól ?:D vagy készítesz egy videót:P vagy a Hunter X Hunterről ?:D ezekkel kapcsolatban is kíváncsi lennék a véleményedre.
Ugye milyen követelőző vagyok ? :D

xxroland23 2013.03.27. 21:35:25

@Palacsintaxx:

Bocs de a Hunter nem érdekel,a Hajime No Ippo-nak meg nincs minden részéhez magyar felirat. Talán majd egyszer írok róla :D

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.03.31. 12:32:11

@Palacsintaxx: A Gunslinger Girl zseniális, de szigorúan csak az első szezon. A másodikat más stúdió csinálta és minden szempontból (vizuálisan, karakterek, történet) szar.

Ha Roland nem erre a következtetésre jut, akkor ízekre szedem :D

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.03.31. 12:57:45

@Kvakond: ez jó volt :D rendben, akkor az első szezont megnézem :D

xxroland23 2013.03.31. 22:02:11

@Kvakond: Jajj neeee kegyelmeeeeeeezzzzz! XD

Az 1.évadot biztos megnézem. A Phantom tetszett szóval lehet hogy ez is bejön majd. Aztán meglátom hogy a 2.évaddal is teszek-e egy próbát. Mondjuk 2 dolog miatt várat még magára:

1: Először a videót akarom megcsinálni.

2: Arra kvázi mostanában időm sincsen,ugyan elkezdtem de töröltem is az eddigi anyagot mert őszintén szólva fos lett.

Talán kedden ráérek megcsinálni. Amúgy mikor lesz új bejegyzés nálad Kvakond?

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.03.31. 23:35:55

@xxroland23: Ha a freeblog úgy dönt, hogy újra lehet posztolni. Hetek óta várat magára
süti beállítások módosítása