Néhány dolog....

2012.06.22. 16:07

Sziasztok!

Ez a bejegyzés csakis azért jött létre hogy pár infót megosszak veletek.

Mint láthatjátok már egy jó ideje nem irtam a blogra ennek 2 oka van:

1: Megírtam a Devilmant ugye csakhogy Mangekyo sajnos egy véletlen folytán letörölte,de megirtam újra de akkor is hülyén rakta ki. Na utána mondtam hogy nem érdekel nem lesz kitéve pedig egy nagyon jó animének tartom.

Próbálom megszokni ezt az új felületet de ez egy kis időbe fog telni.

2: Ez a nagy meleg kissé betett nekem ugyanis kaptam egy eléggé szép kis napszúrást minek következtében 3 napig lázas voltam meg a többi hasonló dolgok. Szóval ágyhoz  voltam kötözve de hál istennek most már jól vagyok és nemsokára újra elkezdek posztolni. Most hétvégén biztos hogy nem de a jövő héten biztosan és egy olyan animével jövök amiről már kérdezték egy páran a véleményemet. Meg lesz majd manga is ha minden igaz,feltéve ha sikerül rendesen elolvasnom.

Na csak ennyit akartam közölni veletek SZIASZTOK!


A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr994604989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.06.24. 17:20:43

Na igen, a nyarak egyre durvábbak lesznek most már. Jobbulást!
süti beállítások módosítása