Blood-C Opening és Ending...

2011.07.02. 23:43

Sziasztok!

Jövő héten indul az első sorozat a nyári animeszezonból ami a Blood-C lesz. Lehet hogy Mangekyo nem volt annyira oda érte első látásra engem mégis elkezdett érdekelni a sorozat merthát ez tünik a legjobbnak az egész szezonból hamár nagycsöcsű ninja animét meg ujabb értelmetlen Higurashi folytatásokat akarnak lenyomni rajtunk.

A Trailer alapján nem lehet rossz és most sikerült megtekintenem az Openinget és az Endinget is.

Opening: Spiral by DUSTZ

Ending:Junketsu Paradox by Nana Mizuki (Saya hangja is ő lesz :D)

Szóval én mindenesetre nézni fogom aztán meglátjuk hogy lesz-e olyan jó mint a Blood+

Nemsokára jelentkezem egy Manga kritikával SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr243033729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsomoka1998 2011.07.03. 10:53:20

én is remélem hogy lesz olyan jó mint a Blood+

Cinnamon88 2011.09.04. 21:05:41

Én már elkezdtem nézni, mi tagadás szerintem jobb, mint a Boold+, nekem jobban tetszett; nézzétek meg mihamarabb, szeretnék már egy jó kis bemutatót! ^^
süti beállítások módosítása