Visszatértem

2010.07.18. 15:44

Jó sokág nem voltam se az Anime Manga Palotán, se a Nyazsgem Blogon aktív, mert külföldön voltam, de nem is baj, hiszen holnap egy élőszereplős manga-elemzés kerül fel a blogra. Nemrég vettem egy félig-meddig jó shoujo szörnyűséget, amelynek története és szövegkörnyezete annyira beszívott, mint a Cocco Lino az étkezési csekken.

Röviden arról, mit várhattok: 8-9 perces videó, csak kamerás felvétel, úgyhogy reggel 8-kor már töltöm is a Y-ra, és 11-kor kint lesz már a blogon is. Vagy 12 órakor.

És hamarosan a japán tüzet okádó szörnyetegről is készül videó, valamint egy sajnálatos bejelentés: a Vampire Knight videó csak szeptemberre kerül fel, mert a progi, amivel készítettem, beszart, így a felvételek, a vágások, a kommentárok, és minden más is elveszett. De addig próbálom tartani a frontot- augusztusig, ugyanis augusztus közepén megint utazok.

Nagyjából ennyi.

Barnileonidasz

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr962158928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása