Szegasztok!

Tudom, nem kicsit megkésve, de remélhetőleg épp időben megírom nektek, hogy milyen volt a Millenáris Parkban telt 2013-as utolsó animecon, ami ugye az "Animekarácsony" nevet viselte. ;)

mondocon1.jpg

Kép 102.jpg

Kép 089.jpg

Nos, én már délelőtt 10-kor ott voltam a Millenáris Parkban, de akkora sor volt, hogy úgy gondoltam, hogy bemegyek először a Mammut-ba enni valamit, ami azért is említésre méltó, mert nem cosplay-ező ment be oda felöltözve ebédelni.

Valamikor 11-kor gondoltam, hogy ideje lenne visszamennem, s lás csodát, még mindig annyian voltak, mint az oroszok a kocsmában! Ha azt mondom, hogy 12 és fél egy között jutottam be, akkor sokat elmondtam a sor hosszúságáról.

A szervezés ennek ellenére egész jó volt, jobb, mint a Syma csarnoknál rendezett Play It, ahol 2 és fél órát kellett állni, de az emberek többségének így is elment a kedve.

No de vissza a rendezvényhez: a belépő 1500 forint volt, viszont a ruhatár 200 forint, ami kicsikét mellbe ütött, de még mindig a jobbik eset, mintha nem lett volna.

Természetesen most is kint voltak a jelentősebb anime/manga boltok és árusok, valamint megint voltak kint videojátékok - természetesen megint olyan, amikhez vajnyi köze van csak az animékhez (például Assassin's Creed IV Black Flag helyett nyugodtan kihozhatták volna inkább a Naruto Ultimate Ninja Storm 3-at vagy a One Piece Pirate Warriors 2-t), de azon meglepődtem, hogy kint volt a Konzolok Szervize is, s habár nem láttam pontosan, hogy mik voltak azon a laptopokon, de szemmel láthatóan volt valamilyen quiz vetélkedő. Ha már quiz, természetesen a MAT (Magyar Anime Társaság) is kint volt, illetve a Mangafan.

A kínálat viszonylag olcsó volt, szóval megérte annak, aki szeret gyűjteni minden anime-vel kapcsolatos cuccot.
 Voltak a színpadon mindenféle előadások, de időhiányában nem tudtam odafigyelni.

Hogy milyen volt a mostani cosplay felhozatal? Hát... voltak nagyon jók és olyanok is, amiktől kivert a hideg - de ami fontosabb, elnézve bizonyos emberek reakciót a környezetemben lévőeknek is volt kifogásuk.

Kép 091.jpg

Kép 096.jpg

Kép 090.jpg

S igen, mivel tesóm szerint egy pózőrködő manó vagyok, ezért most sem álltam meg, hogy ne kérjek fel néhány aranyos és elbűvölő hölgyet, hogy fényképezkedjenek le velem. ;P

Kép 097.jpg

Kép 098.jpg

Kép 094.jpg

Összefoglalva nem volt rossz, de még mindig nem az igazi! Tény, ilyenekre elsősorban mindig minimum egy haverral vagy kisebb társaságban szabad csak elmenni, de még mindig hiányzik valami, ami olyanná tehetné, amitől örökre maradandó lehetne!

Na mindegy, a legközelebbi animecon/mondocon talán még jobb lesz! ;)

(Köszönetet szeretnék mondani azoknak, akik részt vettek a fotózáson, illetve azoknak is, akik nem. ;P)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr585703578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.12.21. 17:30:30

Tudod mit, mivel kíváncsi természet vagyok. A következőre elkísérlek :D ha esetleg szeretnél társaságot rá :D

Mangekyo22 2013.12.21. 19:35:17

@Palacsintaxx: Persze, szívesen, bár bevallom, erre eredetileg Wangood-al mentünk volna, de mivel nagyon szorított az idő (sok dolgom volt aznap), ezért végül csak egyedül mentem. Azért köszi, majd ha te is kimész egyre, akkor egyeztethetünk! ;)

xxroland23 2013.12.21. 23:14:47

Azért még mindig meglep hogy mennyire hasonlítunk egymásra Mangekyo :) Ha kecskeszakállad lenne mint nekem és levennéd a szemvüged akár tesóknak is nézhetnének minket :)
süti beállítások módosítása