Szegasztok!

Elnézést, amiért sokáig nem írtam, de volt egy pár dolog, ami miatt nem értem rá - persze közben gyűltek a dolgok dögivel! ;)

De visszatértem és egyből néhány írásos kritikával jövök, de előtte viszont felajánlanám nektek (ezüsttálcán) a Nostalgia Critics egyik friss videóját, melyben a legendásan elk*rt "Az Utolsó Léghajlítóról" beszél nekünk - melynek folytatásáról valamiért még mindig nagyon kussol az amúgy horrorfilmekben ügyes, de más téren nagyon gyenge rendező. ;P

Jó szórakozást (én könnyesre röhögtem magamat rajta! ;) )!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr945536804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxroland23 2013.09.28. 06:44:04

Jujj ez akkora egy szar,kb a Dragon Ball Mozi szintjén van az egész.És én voltam olyan hülye hogy 1200 aranyat kiadtam érte.

HimuraHun 2013.09.28. 10:53:14

A film színvonaltalanságához méltóan illik a túlgesztikulált idegesítő kritikus.

Ynga 2013.10.03. 10:01:47

Jaj, ezt láttam egyszer az RTL-n. Akkor se voltam lenyűgözve, vajon miért. Amúgy a sorozatról nem lesz kritikátok? Tudom, hogy nem teljesen anime, de jó lenne róla itt is kritikát olvasni. :D

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2013.10.03. 19:12:59

Tudtam, hogy rossz film ,de miután megnéztem a sorozatot, azt kell mondanom, hogy megerőszakolták az Avatar címet.
süti beállítások módosítása