Skelter Heaven Reloaded!

2011.01.01. 14:35

Szegasztok!

Újra fent a Skelter Heaven, s meg is kaptam a legelső "szerzői jog megsértés felratot", mert valami "Muyap" cégnek a zenéjét használtam.... DE MI AZ A "MUYAP"?! Bár hol kersetem, semmit sem találtam róla, + hogy melyik zene  nem tetszett neki!

Mindenesetre jó szórakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr22552179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheReaperHUN 2011.01.01. 17:34:59

Utánanéztem, és az a muyap valami török zenekiadó.

AlexM1983D 2011.01.01. 18:13:54

Valami török zenekiadó céget találtam ami a legközelebbi hozzá. Az mit kavar egy animenél?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.01. 20:17:34

Kaptam egy dejavu-t, aztán leesett, hogy ezt már valóban láttam. A pisiszínű dög volt ismerős. :D

Nem tudom, mi köze van hozzá, de ezt az indiai csodát juttatta eszembe: www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo
süti beállítások módosítása