Szegasztok!

Hamarosan elkezdődik az Anime Bemutató sorozatunk II-ik évadja is. Már csak az openinget kell megcsinálni, és februárban már jöhetnek is az új bemutatók! Az ending már megvan.

Itt az új közös ending-ünk:

 

 

Szerintetek milyen?

Feltöltöttem Hotfile-ra, szóval bármikor lelehet onnan tölteni nagyon jó minőségben!

Anime Bemutató II-ik Évad Ending letöltése

Nézzetek vissza ma még, mert ma egy újabb "Szegasztok!" cikk lesz fent!

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr102611978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2011.01.25. 13:06:09

Mangekyo kolléga a 2.évad intrójában már az én nevem is bennt lesz? elvégre én is elemző vagyok ha videókat nem is csinálok!

Mangekyo22 2011.01.25. 14:11:04

@xx18Rolandxx: Huh, nem tudom, mert az intro már így is 15 másodperc hosszú, de valahogyan megoldjuk!

Tamfarkasthegreatelord 2011.01.25. 14:39:44

Jó lett, már várom a második évadot. Legalább több ihletet kapok az elemzéseimhez.

bbbarniii 2011.01.25. 16:48:21

Az intrót mondjuk elvállaltam volna, 25 másodperc, benne mind a négyünk neve (Rolanddal együtt persze). De akkor most már mindegy. :-(
süti beállítások módosítása