Amaenaide nem Yo!

2010.07.02. 09:41

Mit mondjak? Én szégyelltem magam, hogy ezt nézem.
Van 2. évad is, belenézek, mert ha az is ennyire elcseszett, alaposan frissítenem kell a Best Worst of Anime listámat. Jó szórakozást.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr482124759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.07.03. 20:30:28

Behind these walls we deem, take hold of the dream.
To live our lifes as we please.
Let's all Genocide.
No fear, we know the end is near.
One day we will reach our end.
Genocide.

Nem sintó papok voltak ezek? Az omnyou-k űztek szellemeket, szerintem a buddhistáknak ehhez semmi közül.
Mindenféleképpen színvonalas animének tűnik, már eleve a rajztól a falnak megyek, olyan elnagyolt. Mondjuk nekem már a Love Hina is egy élmény volt anno, ez volt az első anime, amit nem azért néztem meg, mert érdekelt, hanem mert nem akartam cinkelni úgy, hogy nem láttam. Asszem 1,5 nap alatt pörgettem ki. :D

Az utalásaid egy részét amúgy nem sikerült dekódolnom. A kamerás részeknél meg nem tudnád kicsit hangosítani a szöveget a többi részhez? Olyan, mint a Discovery-n a reklám/műsor közti hangerő-decilis.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.07.04. 23:10:33

@Member: Valószínűleg az mpeg-ből avi-ba konvertálás eredményezte minőségromlás miatt van.
Ugyan a videóba nem vágtam bele, de legalább 10 Buddha-szobor feltűnik, innen gondolom.
És én is nagy hammerfall fan vagyok :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.07.05. 11:47:08

Én a Hammerfall-t elsősorban azért hallgatom, mert a szövegeiktől mindig fülig ér a szám, olyan butácskák. :)
Mostanában nagy ska/polka-fan lettem, úgy rendre rakják az ember rosszkedvét.

Nem egy helyen láttam már shintó és buddhista dolgokat keverve (pl. az Utolsó szamurájban végigsétálnak sintó kapuk alatt és végül egy Buddha szobornál imádkozik, mekkora lol már). Nem értem, nem szokás szakértőket esetleg megkérdezni a film kiadása előtt?
süti beállítások módosítása