Rouge Warrior kritika.

2017.08.01. 11:05

Szegasztok. Már most kezdem azzal, hogy a kritika alatt csúnya szavak fognak elhangzani. Ennek tükrében olvasd tovább ezt a kritikát. Anno a Bethesda kitalálta, hogy egy fejlesztőcsapattal, a Rebellionnal karöltve csinál egy hidegháborúban játszódó lopakodásra építő lövöldét. Aztán 2009-ben el is készült és akkora csattanás lett, mint a jó élet. Lássuk is, milyen lett.

 hqdefault_4.jpg

A sztori szerint Dick Marsinko és csapata Észak-Koreába lettek kiküldve, hogy egy bombáról szerezzenek infókat. Ám elég hamar kiderül, hogy a szovjetek maguknak akarják a bombákat, hogy azzal Amerikát eltakarítsák. Marsinko feladata, hogy hatástalanítsa a bombát (felrobbantsa) és megmutassa, hogy mennyire faszagyerekek az amcsik.

Na és mi lett a végeredménye? Idézzek a játékból: Totally goatfuck! Hol is kezdjem? A grafikával. Azt hittem először, hogy az xboxom lejátszik Ps2 játékokat. Annyira ronda, mint a bűn! A textúrák ocsmányak, a karakterek is vércikin néznek ki. Nem vagyok grafikabuzi, de azért vannak határok! A zenék teljesen semmitmondóak. Szinkronhangok nincsenek benne, csak egy ( a korieai halandzsát leszámítva. Az egyetlen valamennyit érő pozitívum az a főhős káromkodása. Ez az egy különlegessége a játéknak, hogy főhősünk annyit káromkodik, amennyit még egy Leauge Of Legends vagy Call Of Duty meccsen se lehet hallani. Néhány káromkodáson magam felnevettem, mert volt bennük kreativítás.

 maxresdefault_1_4.jpg

És akkor a játékmenet milyen? Egy akkora kibaszás, hogy arra szavak nincsenek. A lopakodás a játék elején működnek, de egy pont után az ellenfél a pálya túl végéről tudni fogja, hogy hol vagy. Akármennyire lehetsz csendes, precíz, úgyis tűzharcra kényszerít a játék. És akkor milyenek a fegyverek? Kétféle van: Van az, amit mindig használni fogsz és van az, amivel max közvetlen közelről vagy halálosztó, mert úgy szórja a golyókat, mint az ökörhugyozás. Van a játékban fedezékrendszer, de az suta és átgondolatlan. Főképp, hogy tisztes úton belül fedezéket nem tudsz váltani. És az A.I.-ról nem is beszéltem, pedig az is megér egy misét. Annyira vakok és hülyék, hogy meghalni sem tudsz, ha egy csepp sütnivalód van. De ami a legelszomorítóbb dolog, hogy van tíz pálya és 45 perc alatt kijátszható. És ezért teljes árat kérnek? Persze, hogy igen. Gratulálok a Bethesdának és a Rebellionnak, hogy ennyire sikerült hülyének nézni a játékost.

 maxresdefault_13.jpg

Értékelés:

Grafika: 2/10

Zene: 2/10

Történet: 5/10

Hangulat: 2/10

Végeredmény: 11/40

Ezt a kulát jobb elkerülni, mert ebben inkább az látszódik, hogy néhány stúdió mennyire képes hülyének nézni minket. Ennyi lett volna a bemutatóm, DE nem végeztem. Én is teszek egy bejelentést. Decemberig bezárólag havonta 2 játékbemutatót csinálok. Hogy milyen játékok lesznek? Azokat az olvasó mondja meg. 10 játékbemutató, amiben bármilyen játékot bevállalok, ami ép eszű keretek között zajlik. Igen, vannak szabályok, amik a következőek.

  • Nem lehet mmorpg, sem moba.
  • Nem mutatok be olyat, ami már egyszer volt a blogon.
  • Konzolos játékoknál a modern és az előző generációs konzolok kiesnek. Ebben még a Nintendo 64 is, mert azt nem tudtam bepöccinteni soha.
  • Fejenként max 3 játékot lehet ajánlani.
  • Játéksorozatok esetében max.1-et lehet mondani.

Nyugodtan küldjétek be kedvenceteket vagy azt, amit utáltok az e-mail címemre (westside42@freemail.hu), a tárgy részre pedig Szegasztok részt írjatok. Beküldési határidő: Augusztus 10. Ennyi voltam mára, sziasztok.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr5912708054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása