Szegasztok!

Mint tudjátok, most 2013 szeptember 7-én debütál a híres Captain Harlock anime új filmje, melyet CGI-vel készítettek el.

Ahogyan az augusztusi hónap témájában is említettem/utaltam, nem csak Magyarországon, hanem mindenhol egyre több a "lekalózkodjuk torrent-re oszt csá" jelenség, ezért úgy döntöttek, hogy a címszereplő Harlock-al fellépnek a kalózkodás ellen, kb 400 ezer posztert maga mögött hagyva egész japánban.

Nos, hogy fog-e valamit használni-e a kalózkodás visszaszorításának ügyében vagy sem, nem tudom, de tény, hogy kicsit vicces, hogy pont egy kalózzal akarnak kalózkodás elleni kampányt folytatni. Mert ez kb olyan, mint a Naruto-t beállítani komoly, nindzsa oktató sorozatnak, vagy a McDonalds-al hízás elleni fogyókúrás harcot hirdetni, illetve egy fakitermelő üzemmel védeni az esőerdőket.


De ők tudják, minket viszont jobban érdekel már maga a film! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr455484662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lightningangel 2013.08.30. 15:06:53

Ez azért hülyeség, mert akit nagyon érdekel az úgyis le fogja szedni valahonnan (elkerülhetetlenül) akit meg nem annak meg nem sürgős ... de szerintem ezt ők is tudják

Mangekyo22 2013.08.30. 15:37:11

@Lightningangel: Persze, habár ott a mindenki számára legjobb verzió is, mi szerint, hogy megnézik a moziban - mert ugye azért ez az anime film első sorban a japán mozikban fog megjelenni a japán közönség számára, akiknél már tényleg epic fail a "nincs rá pénzem marad a torrent" mondat, mivel náluk a mozi jóval olcsóbb, mint mi nálunk.

Lightningangel 2013.08.30. 22:22:51

@Mangekyo22: jah, hát úgy mindjárt más a helyzet! De vannak zsugori japók is szerintem xD a kalózkodást pedig túl sokan csinálják ahhoz, hogy mindenkit rajta lehessen kapni :D

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.30. 22:53:11

szerintem a "kalózkodás" ezen filmen belül csak minket fog érinteni, már aki hallott erről a szériáról korábban. Pár hete néztem meg a Space Battleship Yamato film változatát, és ha ez is olyan minőségű lesz mint az, akkor szerintem még a kalózkodás sem éri meg ,hiszen az áram díja amit rá pazarolsz a letöltés idejére is pénzkidobás volt :) Remélem ez a mozi jobban fog sikerülni. Jobban jártak volna egy anime movie-val szerintem.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.08.30. 22:56:15

ui: a 400 ezer poszter meg hatalmas pazarlás, ettől senki sem fog leállni az illegális letöltéssel. Egyébként nekem ha valami tetszett, azt mindig is megvettem később eredeti verzióban, már ha filmekről illetve játékokról volt szó. Elkerülhetnék ezt, ha minőségi terméket adnának ki a kezükből. Akkor talán több nézőt csábíthatnának a mozik is. Nem kamu 3D re kell felkonvertálni egy filmet, hanem rendesen megrendezni és leforgatni.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2013.08.30. 23:24:04

az a baj hogy az ember logikusan gondolkozik

Megszerezhetem a játékot/filmet
a, ingyen netről
b, boltból pénzért

=ingyen szerzem meg

Szofron (törölt) 2013.08.31. 02:22:22

Ha csak azok kalózkodnák le akik tényleg rászorulnak és rossz helyzetben vannak, akkor nem lenne gond. De sok olyan "gyökér" is lekalózkodja aki nagyon is megengedhetné magának a megvásárlást. És persze mindíg azok sírnak legjobban a kalózkodás miatt, akik így is a legtöbb pénzt keresik. Volt egy jó South Park rész, amiben mesélték hogy jaj szegény milliárdos zeneszerzők, letorrenteztétek a zenéjüket és most milesz, nem tudja megvenni a lakatlan szigetet szegény gyerekének, ó istenem szegény, milesz most vele... Vagy nem kaphat luxus ferrarit a 16. szülinapjára...
süti beállítások módosítása