A Flow Megcsinálta!

2013.02.15. 20:50

Szegasztok!

Elnézést, amiért mostanában hanyagoltam a blogot, de sajnos nagyon sok dolgom akadt, de megpróbálok minnél hamarabb minél több finomsággal jönni nektek! ;)

Mint pl most: mint tudjátok, hamarosan jön az új DBZ film, melynek mind az opening, mind ending-jét a Flow énekli.

Na, nem rég jött ki az ending, s mit mondjak.... ilyen bitang király számot már nagyon-nagyon rég hallottam! Főleg shonen szériában! Csak hallgassátok meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr115082654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xxroland23 2013.02.15. 21:31:30

Azta tényleg jókis dal lett,mondjuk nem csodálom hiszen a Flow az egyik legjobb Jrock együttes és nagyon jó számaik vannk. Külön kiemelnék a mára epikussá vált Colors-t ami a Code Geass 1 Openingje is volt.

Márcsak a filmre vagyok kiváncsi.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.02.16. 10:10:09

hmm alapvetően a szám nekem is tetszik ,de valamiért a berakott képen látható főellenféllel :D még mindig nem:P még mindig nem értem, hogy miért pont egy húsvéti nyuszi a főellenfél:P vagy jó akkor legyen az egyik egyiptomi isten :D de egyiptom nem is volt abban a világban megvalósítva nem ?:D
süti beállítások módosítása