Sziasztok!

Member mester végre előállt azzal az animével ami  nagyobb agybajt okoz mint a C3 és a KissXSis együttvéve.

Hallgassuk bölcs szavait...

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr824902303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Death/Mortis 2012.11.11. 19:57:55

Néztem, néztem...és azt vettem észre magamon hogy nem értem.
Politika: Ha a gyöpös, egysíkú fantáziával megáldott nézőket akarják szórakoztatni, minek rángatják bele ezt s ehhez hasonlatos szót/szavakat(mert úgy hiszem más kapcsolata nincs a valós megfelelőjével)?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.11.13. 12:57:49

@Death/Mortis: A csajszi retorikai párbajban próbálta legyőzni a pápát, ez végülis lehetne politika, konkrétan a többi szereplő végig elemezte és látta, hogy a csaj veszíteni fog, amit egyszerűen meg lehetett volna fogalmazni, a pápa beszólt a csajnak, hogy milyen nő ő, ha félbemaradt a műtét és nem nőtt melle, pedig hát a két boszi közül a szebbiknek sem nagyon volt olyanja. :)

Egy kollégának úgy fogalmaztam meg, hogy a "túl sokat akar a szarka, ezért minden ötletemet egybe" - moe köntösben típusú anime volt. A light novel már 20 000 oldal. Elolvassa valaki a kedvemért?

Szerintem az első Indexre emlékeztet kaotikusságban, de annál sokkal keményebb.
süti beállítások módosítása