Szegasztok!

Miután hazajöttem, csak kíváncsiságból megnéztem az e heti Bleach és Naruto mangákat, és gondoltam, elmondom a véleményemet tömören, persze itt vannak a linkek is az új fejezetekhez (angolul vannak).

Bleach 460-ik fejezet

Naruto 551-ik fejezet

Naruto:

Ez igen.... 10 prediction és fake spoiler íróból (fanfic írók, akik "megjósolják a következő fejezetet, pl The Special One vagy Mest) 7 találta el, hogy Itachi Naruto és Bee mellé áll, használni fogja a Super Saiyan Susanoo-t és "megöli" Nagato-t, valamint hogy legyőzik Nagato-t egyetlen fejezet alatt (akit ugye EGY EGÉSZ KONOHA FALU, AMINEK AZ EGÉSZ HADSEREGE OLYAN 10000 FŐ KÖRÜL MOZOG UGYE, NEM TUDOTT LEGYŐZNI KB 30 FEJEZETEN BELÜL, DE ŐK HÁRMAN TERMÉSZETESEN IGEN), és persze "Duke Nukem bealázó" oké beintéssel fejezi be Naruto a fejezetet, egy varjúval a vállán....

Már ez is felb*ta az agyamat, de a tény, hogy Kabuto egy k*rva zombit (amiből pl van neki még 20-30 az eredeti 40-ből) nem küld erősítésnek Nagato-nak, amikor Kakashi ellen küldött hatot a már alapból ott csatázó Haku, Zabuza, Gagyi és Fakuró mellé! Hát nem nagyon tenném meg sztratégosznak...

Nagato pedig robotzsarusdit játszik.... kicsit sem hajaz a Dragon Ball-ra ugye?

Szóval néha megkérdezem magamtól: jogosan mondják nekem a Naruto rajongók, hogy orrba-szájba fikázom, amikor Kishimoto tesz meg mindent, hogy sz*rrá trollkodja az egészet?

Bleach:

Már Wangood-nak is mondtam, hogy Tite Kubo mintha Aizen legyőzése után megtáltosodott volna (mert az az Arrancar saga nem csak hosszú, de rohadtul rossz volt), de amiket mostanában tesz (és ezt úgy elképzelni, hogy alapból nem is szeretem a Bleach-et).

Egyetlen hibája mindössze, hogy nagyon rövid volt, és most megint 1 hetet várhatok!

Ja, és most ünnepli a Bleach a 10-ik évfordulóját! Grat Kubo!

 

Tehát ennek a hétnek a nyertese a Bleach lett (megint). Úgy nézz ki, hogy ezek a "háborúsdis" dolgok nem nagyon megy a két úriembernek, de ha normálisan állnak neki...

Gondolom kérdezitek, hogy miért csak Bleach és Naruto, miért nincs One Piece. Azért, mert nem találtam meg az új részt, másrészt pedig Magyarországon a Bleach és Naruto a legjobban ismertek.

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr253160809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.08.17. 18:43:06

Kubo szerintem már túlzottan is átment divattervezőbe. Egész oldalakat kapnak az átdizájnolt karik, cselekmény meg alig. :)

zoliboy94 2011.08.17. 23:23:20

A Bleach valóban rövid volt. 16 oldalnyi cuccot nem is érdemes kiadni. A Narutóban csak a képeket néztem :D Nekem nagyon zavaros volt. Annyi leesett, hogy nagyon harcoltak :)
süti beállítások módosítása