Szegasztok!

Csak szólók, hogy lassan, de biztosan meg lesz a "Naruto Manga és Naruto Shippuden" kritikák. Tisztában vagyunk, hogy ezek nagyon "közkedveltek", hiszen a One Piece és Bleach mellett talán ez közelíti meg a Dragon Ball Z harcainak hangulatát (Super Saiyanak = Susanoo-k, Kamehame-k = Rasengan & Chidodri, Elpusztíthatatlan Cell és Kid Buu = Uchiha Madara & Yakushi Kabuto stb...), de én szerintem sokan vannak, akik nem kedvelik, és ami a legfontosabb... sokan vannak, akik kezdetben szerette, de később megutálta (és köztük vagyok én is).

Tehát nem fikázás lesz (na jó, pár lesz benne), de nem kell félni, mert a Naruto-t NEM fogom összehasonlítani olyanokkal, mint pl Monster, hanem csakis olyanokkal, amik hasonlóak mint a Naruto (tehát Dragon Ball Z, Bleach, One Piece, Ninja Scroll, Basilisk stb...).

Majd Júniusban lesz meg (addig is gyűjtöm a lelkierőt hozzá), addigra is itt van egy kis kép, ami megmutatja, hogy most a "három főszereplőből" mit alkotott Kishimoto, és miért:

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr992923229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2011.05.22. 12:16:59

ez a kép rohadt nagy :D

Én is abbahagytam a Narutot, de végül is nem utáltam meg, csak meguntam, de nagyon.
süti beállítások módosítása