Szegasztok!

Ma voltam Kecskeméten a II. Országos Tekken Bajnokságon, és gondoltam megírom az ott töltött időmet azoknak, akik valami miatt nem tudtak eljutni oda.

  

 

Az idei Tekken Bajnokságot az Kecskeméti anime fanok szervezték meg a Konzol Magazin, Mondo Magazin és Anime Land támogatásával.

A belépő 1000 Ft volt, és ez egyben fedezte a ruhatárat és a nevezési díjat is (vagyis aki kifizette a belépőt, az ingyen nevezhetett.

  

A helyszín elég nagy volt, el tudtunk férni könnyedén. 6 PS3 volt összesen, és aki akart, az hozhatott saját kontrollert is (én mondjuk nem vittem).

A verseny a 11:40-es időpont helyett valamikor délben kezdődött meg, mivel a szervezők várták azokat, akik Facebook-on vagy más módszerrel neveztek be, de a végén nem jöttek el. Hogy ez miért lehetett nekik jó...

Szerencsére eltudtam beszélgetni az egyik szervezővel, Pet-el (vagy Peti, mert nem láttam tisztán a névtáblát), és elég barátságos hangulat volt. Elmesélte nekem, hogy az előző versenyt egy Dragonken nevű játékos nyerte meg, és hogy milyen nyeremények voltak (engem speciel maga a játék érdekelt, nem a nyeremények): Az első helyezett nyereménye egy Tekken 6 Special Stick vagy mi volt, egy oklevél + egy éves előfizetés a Konzol Magazinra, a második helyezett egy Dead Space 2-őt és egy oklevelet + egy éves előfizetést a Konzol Magazinra kapott, és a harmadik pedig simán csak az egy éves előfizetést kapta a Konzol Magazinra az oklevél mellett.

  

Majd végre jött a selejtezők, ahol én a negyedik ringbe kerültem, "Kid Robi" néven".... MIELŐTT VALAKI BEÍRNA NEKEM VALAMIT, SZÓLOK, HOGY ÉN CSAK "ROBI"-KÉNT AKARTAM INDULNI, CSAK VALAMIT ELÍRTAK! Szóval NEM fikázni emiatt a kis tévadés miatt!

És iiiiigen, peeeersze, hogy a tavalyi bajnokkal (Dragonken-el) kellett egy csoportbe kerülnöm. A vicc az egészben az volt, hogy senki nem tudta megverni! Egy igazi "Tekkenminátor" a srác! Íme egy kép róla (a szürke pólós, zöld karkötős az):

  

Aki mellé leül Tekken-t játszani, az biztosra veheti a vereséget!

Én nekem 3 nyereségem és 3 vereségem volt, aminek nagyon örültem, még ha nem is volt elég a tovább jutáshoz - Dragonken mindenkit levert a csoportban, és a másik aki mehetett a csoportunkból "Máté" volt 5 nyereséggel és 1 vereséggel. Én speciel örültem az elért eredményemnek, de a többiek így is adtak nagyon jó tanácsokat nekem, hogyan tudnék még tovább fejlődni. Látszik, hogy jó kis baráti hangulat volt. Hiába, konzolos bulik csak ilyenek. ;)

A rendezvény hangulata nagyon jól sikerült, sokat tudtunk beszélni egymással, megosztottunk stratégiákat és titkos fogásokat, és röhögtünk, ha valaki bekap egy rohadt lassú pörgő támadást a másiktól úgy, hogy annak már csak "Great"-je volt. Szerencsére joystick csapkodás nem volt, de hát inkább felnőttek voltak, mint fiatalok, nekik meg már eléggé nagy ingerküszöbük van ugye... ;)

  

Sajnos idő hiány miatt nem tudtam maradni, ezért nem tudtam, ki nyerte meg végül az egész versenyt (bár van olyan érzésem, hogy "ő" volt), de így is jól szórakoztam! Remélem legközelebb már nem 172 km (88 km oda + vissza) kocsikázásnyira lesz majd a legközelebbi Tekken Bajnokság!

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr202640939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2011.02.05. 21:04:40

Aj de jó lehetett én is elmentem volna ha nem laknék olyan irtózatosan messze kecskeméttől!

Azt nem tudod hogy Sorterék ott voltak-e?

thermo-nukleáris csatacickany 2011.02.05. 23:10:05

és te vagy Tekkenminátor mellett?:)

És melyik karakterrel mentél?

Sorter 2011.02.06. 00:16:38

Nem voltunk sajnos! :(

Mangekyo22 2011.02.06. 07:51:00

@thermo-nukleáris csatacickany: Nem, én nem vagyok rajta a képen. Én Kazuya-val játszottam.

thermo-nukleáris csatacickany 2011.02.06. 09:31:09

@Mangekyo22: Kazuya:) Kíváló választás bár nekem Law és Yoshimitsu a favorit

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.02.06. 22:38:59

mármint engem is Robinak hínak csak máshova figyeltem ezért írtam értelmetlen választ

thermo-nukleáris csatacickany 2011.02.07. 16:54:34

Én meg Marci vagyok:D
És a Tekkenminátor melyik karakterrel ment?

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.02.07. 21:27:00

@Member: na már kezdtelek hiányolni :D és ez egy jó cikk

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.07. 21:47:35

@DeidaraHUN:
Nem volt olyan téma, amibe beleugathattam volna. Meg körülbelül 3-4 napig konstans AVGN videókat néztem, úgy rákattantam. :D

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.02.15. 18:23:51

Az "Istenek felett álló c" az egy jó név, bár valószínűleg a formaiság végett nem húzták kijjebb azt az oszlopot. :)
süti beállítások módosítása