Szegasztok megint!

Ezúttal újabb játék kritikát olvashatok tőlem, ráadásul egy egészen jó kis stuff kerül most terítékre.

"Szörnyeim" és "nyulaim", ezúttal a Bloody Roar 2 Bringer Of The New Age-ről írok!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Bloody Roar 2 Bringer Of The New Age egy verekedős játék sorozat második része, mely a Bloody Roar első részét követi mind megjelenésben, mind történetben is. A játékot a Raizing cég készítette, és a Hudosn Soft, valamint Virgin Interactive páros dobta piacra. A Bloody Roar sorozatot az különböztette meg a többi verekedős stufftól, hogy ebben a sorozatban egy idő után átváltozhatnak a harcosok a személyiségüknek megfelelő vadállattá, és így minden képességük erősebb lesz (természethez függően persze, nyuszi fürge, oroszlán erős de lassú stb...)....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A történet az első rész után kb 5 évvel játszódik, miután Tylon-t - az első rész fő negatív karaktere - legyőzték. Az Zoanthrope-ok (átváltozni képes emberek) berobbantak a köztudatba, és rengeteg diszkriminatív esemény indul meg ellenük. Létre jön eközben a Zoanthrope Liberity Front (ha jól emlékszem ez volt a pontos neve), melyet röviden csak ZLF-nek hívnak, és természetesen ők lennének azok, akik megakarnák védeni a Zoantrhope-okat. De, mint ahogyan lenni szokott, valójában a ZLF nem más, mint egy egyszerű terror szervezet, akik nem csak az emberekre, de a Zoanthrope-okra is veszélyesek, mivel aki nem áll közéjük, azokat elrabolják és felhasználják kísérleti nyulaknak. Természetesen sokan nem nézik ezt jó szemmel, ezért megrendezik a legújabb Bloody Roar tornát, hogy elfogják a ZLF vezérét: Shenlong-ot...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A történet elég jó lett szerintem, lássuk mit kínál a játék maga.

Van 7 játékmódunk. Az első az "Arcade", melyben a játéktermi verziót játszhatjuk végig (8 embert kell leverni + 1-et, ha sikerül valakinek veszítés nélkül levernie a 8-at). A második a közkedvelt "VS" mód, ahol egymás ellen játszhatunk (de lehet a gép ellen is természetesen). Utána itt a "Survival" mód, melyben addig harcolunk újabb ellenfelekkel, míg el nem fogy az energiánk (minden meccs után töltődik vissza valamennyit). Van még egy "Story" módunk is, melyben a kiválasztott karakter történetét ismerhetjük meg. Találhatunk még egy "Watch" módot, melyben csak végig nézni lehet az általunk kijelölt harcosok közti harcot. Van egy "Costum" mód is, ahol néha vicces dolgokat hozhatunk be (például, hogy nagyok legyenek a karakterek fejei). Végül maradt a szokásos Options mód, ahol a szokásos beállítások mellett a megnyert "CGI film kockákat" is megnézhetjük.

Harcosok terén meg van 11 karakterünk, melyből Yugo, Alice, Gado és Long a visszatérő karakterek, Jenny, Stun, Busuzima, Uriko, Bakuryu, Shina és Shenlong az új karakterek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Először kezdem a negatívumokkal, mert abból nagyon kevés van. Az első, hogy nincs semmilyen gyakorló mód vagy "command list", amiből megtanulhatnánk a karakterek mozgásait, és szerintem egy 1999-es játékban már illene lennie egy "command list"-nek!

A második, az irányítás. Nem rossz ugyan, de mivel nincs "command list", így csak nagyon nehezen tudunk olyan kombókat használni, amiket persze a gép legalább 1000-szer használ.

A harmadik pedig inkább egy furcsaság, mint hiba. Nem értem, hogyha ilyen kevés karakter meg mód van, akkor miért csak egy CGI film van? Ott van például a Tekken 3, ahol megannyi karakter és titok ellenére is sok CGI film volt, itt meg csak állóképek vannak megnyerésenként. Nem hiba, de azért elvártam egy normális ending filmet a karaktereknek!

A pozitívumok szerencsére hátraszorítják ezeket a kis hibákat.

Nagyon örültem, hogy az átváltozásoknál valóban számít, hogy ki milyen állati adottságot szerez, ettől kicsit reálisabbnak éreztem a játékot. Ahogyan annak is örültem, hogy jó gyors a játék (gyorsabb mint a Tekken 3). Tetszett még, hogy nincsenek iker-karakterek, mindenkinek más mozgása van.

A hangulat az nagyon odatett nekem. Már maga a harc alapból nagyon jó, de ha átváltozunk és úgy gyepáljuk egymást, az maga a menny! És mivel a készítők nem hagyták ki a speckó-egy-csapásos-kivégző támadásokat, melyek iszonyatosan sok energiát levittek az ellenféltől, még jobban beszopathattuk egymást!

A grafika okés, szép, mai szemnek már persze nem annyira, de akkoriban ez nagyon jónak számított. A Zenék is jók, persze nem olyan jók, mint mondjuk bármelyik másik verekedős suffban, de a szükséges adrenalint megadja...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én nekem tetszett a stuff! Bevallom, a Bloody Roar 2 talán még a Tekken 3-at felülmúlta volna, ha a felsorolt hibákat kijavították volna...

Néhány piciny titkocska:

1.Gado Az Oroszlán = Vidd végig az "'Arcade"-t, és akkor választható lesz.

2.Shenlong A Fehér Tigris = Vidd végig az "Arcade"-t veszítés nélkül, majd ha ez meg van,

                                      akkor lesz egy "special stage", amelyben le kell győznöd

                                      Shenlong-ot, hogy választható legyen, de vigyáz, mert ha

                                      csak egyszer kikapsz ellene, kezdhetted az egészet előröl.

  

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr552478880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2010.11.30. 15:39:35

igen, azért nem tudott felülkerekedni a Tekken 3-an anno, mert egyszerűen nem volt benne annyi kombó, nem volt elég változatos a harc, de az ötlet zseniális volt!

masterchief 2010.12.03. 15:13:05

nekem meg van ez a játék és szerintem ez jóbb akkár még a tekken 5-nél is persze ez csak saját vélemény
süti beállítások módosítása