Szegasztok!

Bevallom, szeretem, amikor néhány ember, mindenfajta forgatókönyv és egyéb nélkül leüll beszélgetni a mikrofon elé és végighallgathatom, mivel a sok vélemény mellett még érdekességekre is szert tehet az ember.

Egyik kedvenc podcast sorozatom a P.A.D., amit szerettel ajánlok nektek is!

Jó szórakozást!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr986913859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

theRetrotom 2014.11.19. 20:43:49

Köszönjük szépen a vendégeskedést!

A munka/suli őrült irama kicsit betett nekünk ezért van az aktivitás hiánya, de igyekszünk. ^^"

xx18Rolandxx 2014.11.20. 06:48:07

@theRetrotom:

Általában nekünk is a munka meg a suli tesz be, azért van most videóleállás meg ritkább kritikák de azért mi is igyekszünk :)

Csak így tovább :)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2014.11.24. 23:58:01

Nem akarok senkit megsérteni ,de én nem éreztem át ezeknek a p.a.d műsorok nyújtotta életérzést :) Szeretem ha van némi megkötöttség a beszélgetésekben, vagy egy vezető szál, mondjuk egy fix téma . Persze ezt nem sértésből mondom . Csak nekem picit fura volt végighallgatni a belinkelt videokat.
süti beállítások módosítása