Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ahogyan ígértem, MEMBER-nek csináltam egy kritikát egy Hentai mangáról, melynek szereplői a Naruto világból származnak, és egy, a Sakura és Hinata táborok által már fejbelövésig nyúzott témára akar választadni!

FIGYELEM: EZ AZ UTOLSÓ HENTAI CUCC, AMIT BEFOGOK MUTATNI! FELŐLEM NYAVALYOGHATOK, DE NEM VAGYOK HAJLANDÓ MÉG EGY ILYEN HENTAI CUCCBA BELENÉZNI!

Ezért sem csináltam ilyen "értékelést", mert nem akarom, hogy a "hörgő hentai fanok" egy éjszaka betörjenek hozzám alvás közben, s a koporsomnál egy "Vegeta babával szíven döfjenek"!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt a hentai csodát egy "LINDA Project" nevű mangaka adta ki, és meg kell hagyni, rajzolni tud rendesen! Árnyékolás terén nagyon jó, ha jól láttom ő nem a szokásos szűrőt használja, hanem a "sötétséget hívja segítségül" cenzúra képpen. De egyet magyarázon már meg nekem egy hentai szakértő: miért kell egy szex jelenetnél a nemi szerveket cenzúrázni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A történet terén bajban vagyok, mert mivel nem olvasom már a mangát (és a 453-ik fejezet volt az utolsó nálam), ezért így kronológiailag kicsit sem vagyok képben! De az látszik, hogy valamikor Nagato/Pain halála után játszódhat.

Annyi lenne a sztori, hogy mind Sakura, mind Hinata szeretné eldönteni, ki lenne Naruto számára a legjobb, és mint ahogyan a "természet törvényei megparancsolják", egy "2 on 1 Closed Room Death Sex Match" formájában akarják eldönteni, ki lesz Naruto jövendőbelije.

Ugye, hogy milyen BAROM TÖRTÉNET EZ?! De én már a Naruto-tól sem várok sokat, pláne egy ilyen 16 oldalas hentai borzadálytól.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennek ellenére a szép látványnak köszönhetően élvezhető a látvány, bár látszik a mangakán, hogy nem nagyon figyeli a az eredeti szereplők arányait (mindkettő leányzónak ugyanakkora mellei vannak).

Jó sok szex pozíciót is felhasznált a mangaka: van a szopogatástól kezdve a lovagláson át a misszionárius póztig minden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Engem különlegesen nem hozott lázba. Öszintét megvalva nálam a gatyában 1 makromilimétert sem mozdult. Az egyetlen dolog, ami miatt végig olvastam, az a rengeteg barom humor! Talán a legjobb: "Naruto, ne okoz csak Hinata-nak örömöt! - mondta Sakura, erre Naruto - "De Sakura-chan, Hinata annyira szeretné..." ...... Itt fetrengtem a röhögéstől!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A vége gondolom minden, a "passzív fanszervíz" rajnogója (couple/pairing war stb...) meg Sakura és Hinata rajongó számára csalódás lesz, főleg a két említett hölgyeménynek. Bár szerintem azért, amit tesznek a sráccal a végén elég morbid, de régi tanúlság: "Fájdalmas mind a csalódás, mind a visszautasítás, DE K**VA ANYJÁT ANNAK, AKI VELEM SZÓRAKOZIK!".

Tehát csak Naruto és Hentai fanoknak ajánlom, a többiek szerintem nézzenek Private Gold-ot vagy bármi mást.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr532207382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.08.08. 16:55:03

Köszönöm, de ebből a csodából nem kérek. :)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2010.08.08. 20:09:35

"Ezért sem csináltam ilyen "értékelést", mert nem akarom, hogy a "hörgő hentai fanok" egy éjszaka betörjenek hozzám alvás közben, s a koporsomnál egy "Vegeta babával szíven döfjenek""
Szerintem kicsivel durvább dolgot csinálnának. :D A hentaiokban nem a történetet kell nézni, mert akkor agyhalált fogsz kapni (meg faszhalált)

Tamfarkasthegreatelord 2011.01.28. 21:20:12

Hát a sok perverz otaku kedvéért csinálnak ilyet jó animékkal.
Sok keleti perverz.

És dögöljön meg az a faszarcú, aki lenyúlta az avataromat.
süti beállítások módosítása