Sziasztok. Aki ezt a posztot olvassa, az valószínű, hogy követte az elmúlt 1 hét eseményeit, aminek már a nyomát se lehet látni. Nem is sejthettem volna, hogy egy összecsapott toplistám valaha hatalmas balhét fog szítani. Ám jönne merülne fel a kérdés azokban, akik nem követték az eseményeket, hogy mennyi víz folyt le az elmúlt hetekben. Én szívesen beszélek róla.

Nos, Halloween után jött az ötlet, hogy a 10 számomra kedves filmet leírom. Persze, én bolond itt követtem el az egyetlen hibámat: Nem törődtem vele annyit, amennyit egy kritikámmal nagy átlagban. Kiposztoltam, arra gondolva, hogy úgyse fogják sokan elolvasni. Na és itt nem tudtam, hogy az Index fogta magát és azonnal felvette a főoldalára. Tudtam én erről? Francokat! Akartam a főoldalra kerülni a cikkemmel? Lóf***t! És ami a legdurvább volt, hogy semmiféle tájékoztatást nem tudtak volna nekem írni, hogy: Gratulálok, paraszt! Bekerültél a toplistára!!!!

Ám jött másnap reggelre a pofon! A szokásos 100-200 fős nézettség helyett több tízezren olvasták el. Büszke vagyok rá? Hogy a jó megkárosodott k***a életben lehettem volna?! Egy három órás posztolásom jobban érdekli az Indexet, mint az olyan posztjaim, amiben napokat öltem bele? De rendben, ez lett volna a legkisebb baj, mert a komment szekció, na az döbbentett le. Eddig abban a bolond hiszemben éltem, hogy a blog.hu közössége normálisabb, mint a tubé. Lósz***! De lássuk a kommentek két részét, hogy megértsék, miről beszélek!

Kevesebb, de jó komment: Normális keretek között bírálta a posztomat. Ajánlottak helyette más címeket, amikről rég vagy egyáltalán nem hallottam. Rádöbbentett arra, hogy a magyar filmiparnak mennyire mély és eldugott szegletei vannak. Volt olyan is, aki csak szimplán szidta valamelyik filmet. Ez rendben is van, néhány témában toplistát állítani éppen olyan nehéz, mint hímvesszőből kosarat fonni. Eddig nem is lett volna baj, CSAKHOGY!

A maradék: A kommentek nagyobb részéből csak úgy áradt a 30-as IQ-val rendelkező, személyeskedő, mocskos billentyűhuszárok észosztása, hogy az mindkét kollegámat elborzasztotta. Hogy csak párat említsek: "Faszopó zsidó" , "köcsög buzi", "kibaszott agyhalott gyökér" és ezek csak az alapoknak számítottak. Sokan még azzal is megtámadtak, hogy én egy szenzációhajhász őrült vagyok! Ezen csak nevetni tudok. Ha valaha hatalmas népszerűségre vágytam volna tubeon csinálok egy csatornát és csak reakcióvideókat, rant videókat, kihívásvideókat posztolnék (végülis, az a menő, nem a tartalomgyártás!). A blogolás számomra egy hobbi. Szeretem megosztani animékkel, játékokkal, filmekkel kapcsolatos tapasztalataimat. 

De van tovább is a sztoriból. Még aznap délután melóban kértem Mangekyo022-t, hogy pucolja már ki a posztom alatt az undorító, személyeskedő és hovatovább csak sértő megjegyzéseket. Ám ő arra a következtetésre jutott, hogy oda már senki nem kommentáljon semmilyen más szarságot és tiltás lesz a vége. Ám azt hittétek, hogy ennyi volt és vége a személyeskedő szarságoknak? F***!! Aznap éjfél környékére 2 olvasatlan levél fogadott az e-mail fiókomban! Mindkét levélből csak úgy áradt az az érzés, hogy 10 évesek írták. A posztomhoz képest is rosszabb helyesírási hibákkal volt tele, de azzal tudott törődni, hogy az alany+b+ meglegyen. Ezekre én magasról szellentek, de másnap jött a meglepetés. Egy harmadik levelet kaptam, ami bennem kellemes csalódás volt. Egy kb. 60-as éveiben járó öregúr volt, aki meglepődött azon, hogy még vannak olyanok a mai generációban, akik előszeretettel írnak magyar filmekről. Megértette a kommentek letiltását. És ajánlott ő is egypár jó filmet, amit, ha lesz alkalmam rá, meg fogok nézni.

Végére tartogattam egy bejelentést. Egy olyan bejelentést, amit soha nem akartam megtenni, mert eddig nem kellet egy efféle bejelentésre sort kerítenem. Innentől fogva MINDEN személyeskedő kommentet törölni fogok! Még akkor is, ha a témához köthető! Mert valljuk be, hogy a mocskolódásból senki nem okul, csak elborzad! És a posztoló letiltása is kérdőben lehet! Próbálkozzanak csak! Két perc egy blog.hu profil megcsinálása, nekem két kattintás! 

Ennyit akartam közölni. Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr6913346187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása