Szegasztok!

A köszönésemből gondolom már rájöhetettek, hogy szeretem a SEGA játékait, főleg a Sonic franchise-t!

Anno a SEGA kötött egy szerződést a Nintendo-val, hogy 3 Sonic játék WiiU exkluzív lesz. Ebből a megállapodásból jött létre a szerintem egész jóra sikerült Sonic Lost World és a szokásos Sonic-Mario téli olimpiai crossover.

Az új rész még az idén megjelenik, ám nem lesz átlagos darab, három oknál fogva:

1.A játék címe Sonic Boom. Aki ismeri a franchise-t, nyilván észrevette, hogy a játék címe megegyezik a Sonic CD játék főcímdalával.

2.A játék egy előzmény lesz egy új Sonic rajzfilmsorozathoz, mely ugyanazt a nevet viseli.

3.A karakterek, a Sonic Adventures óta, most fognak újra "átalakuláson" részt venni.

Ami bánt, az a harmadik pont, mert nekem ugyan nincs bajom, ha változnak a karakterek - mondjuk ez pont, hogy Sonic javára vált, hiszen az eredeti SEGA Megadrive-os kinézete... nos, játszatok a Sonic Generations-el, és meglátjátok. Viszont a rajongók nem így gondolják, SŐT, már most megy a karakterek kinézetének a fikázása és parodizálása, ami nem baj, de néhányan olyan komolyan veszik, hogy az már fájdalmas.

Én szerintem egyáltalán nem olyan vészesek, mint amilyennek mondják (én pl Sonic karjait soha nem néztem). De ezt már ti döntsétek el!

Itt van 2 videó: egy a játék trailer-e, a másik meg egy paródia a karakterek új kinézetéről!

Jó szórakozást! ;)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr66117543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silly3200[Spyrofan] 2014.05.11. 19:12:03

A játékmenet jónak tűnik de a karakterek.....
Knuckles.....
De attól biztos nagyon jó játék lesz!
süti beállítások módosítása