"True Calendar 2013.04.07.-én az anime világ egy  újabb teremtménnyel volt kénytelen szembe nézni. Egyesek már felkészültek rá, de sokak számára ismeretlen volt még. Mikor megjelent eme óriás sokan behódoltak neki és istenítették. A Rajongók pedig kijelentették: Légyen mindenki eretnek és száműzessék aki ellent mer mondani az ő szent véleményüknek. Ám eretnekek egy csoportja néhány szövetségesükkel együtt felvették a harcot a fanatikusokkal és kimondták a kimondani valót hogy megdöntsék az óriás hatalmát.


Hűha, na ez szép kis bevezető lett, már csak a jól ismert zene hiányzik alá :D

Na szóval ahogy ígértem jöjjön a Shingeki No Kyojin azaz 2013 leghypeoltabb animéjének a kritikája!

Shingeki-no-Kyojin-shingeki-no-kyojin-attack-on-titan-34216830-807-1114.jpg

A Shingeki No Kyojin Isajama Hajime shounen mangája alapján készült ami 2009 óta folyamatosan fut a Bessatsu Shounen magazinban. Érdekességképp elmondanám, hogy egy interjújában a mangaka a saját gyerekkori csesztetései és megalázásai miatt kezdett bele a mangába és a karakterek többségét is ezekről az emberekről mintázta. Az animét pedig a Wit stúdió készítette akikről én most hallok életemben először, nem is alaptalanul, mivel a stúdiónak ez az első animéje, habár hozzáteszem a Production I.G azért segített nekik. A rendezői székben pedig Araki Tetsuro ült, aki a Death Note-ot is levezényelte.

Lássunk is neki.

Az anime 845-ben  játszódik, mikor is a megmaradt népesség egy 3 részre osztott kis területre van bezsúfolva, mégpedig azért mert 2000 évvel történetünk előtt megjelent egy új faj: Az Óriások.

A Fontosabb szereplőink Eren, Armin és Mikasa a Wall Maria területén élnek és nehezen bár de élik mindennapjaikat.

attack_on_titan_002.jpg

A békének azonban vége szakad, mikor is 100 év óta először óriások támadnak a területükre és hőseink menekülni kényszerülnek a belsőbb falakba.

attack_on_titan_050.jpg

Eren szeme láttára hal meg az anyja és még több rengeteg ember és mivel ellenük a sereg kissé töketlennek bizonyul ezért Eren a szokásos shounen monológot elmondva jelentkezik Óriásirtónak ,persze Mikasáék is vele mennek. Megkezdődik tehát a kiképzés, Erenék csak-csak boldogulnak valahogy, közben persze kiderülnek bizonyos dolgok az Óriásokról is meg, kiderül, hogy Eren képes óriássá változni, közben mennek a csaták ezerrel meg stb...

Igazából hót egyszerű sztorija van egésznek csak néhol kissé túlbonyolítják az egészet. Valójában azt is mondhatnám, hogy egy hót átlagos shounennel van dolgunk, mert ez is ugyanazokra épül, mint a legtöbb neverending vagy átlagos shounen. Már maga a történet is felhasznált, a Tengen Toppa Guren Lagan-nak is dettó ugyanez a sztorija csak az 2007-ben készült és mechák vannak benne. Szóval még csak eredetinek se lehet nagyon nevezni az egészet, mondjuk az Óriásokat, mint gonoszokat nem igazán használták még animékban, ez inkább a Magyar Népmesékre jellemző húzás, de attól még ötletes ez tény. De ettől eltekintve az egész anime egy teljesen átlagos shounen szintjén van.

Ami igazából elviszi az egészet a hátán az a látvány. Az anime olyan eszméletlen látvánnyal rendelkezik hogy abba még a Madhouse is belesárgulna az irigységtől és azért ez nagy szó. Az egész anime nagyon sötét hangulatot áraszt, a hátterek jól ki vannak dolgozva, a szereplők is igényesen, mondjuk az óriások ábrázolása semmi extra persze tisztelet a kivételnek. A Harcok szintén rohadt jók, bár látványosnak nem igazán mondanám őket, mert nagyon kevés látványeffektet adtak hozzájuk. De össz-vissz a látvány viszi a sorozatot ezt el kell ismernem.

Amik viszont hatalmas csalódást keltettek bennem azok a karakterek. Itt is miket kapunk? 100-xor látott sablon shounen karaktereket azok közül is a rosszabb fajtákat. Eren semmivel sem több, mint egy átlag shounen főhős viszont rettenetesen idegesítő a gyerek, csodálkozom, hogy nem vágták pofán a hatalmas pofája miatt (jó persze egy shounen szereplőnek ilyennek kell lennie de akkor is na....) a karakterfejlődése meg egyenlő a nullával. Armin ugyan mutat jellemfejlődést, de ő meg annyira unalmas, hogy csak töltelékszereplőnek jó. Akivel viszont meg vagyok elégedve az Mikasa, mert az ő személyében végre sikerült egy erős de mégis szerethető főhősnőt és nem idegesítő "ál love" kamuzós ribanc karaktert megalkotni. Ezért le a kalappal a mangaka előtt. Persze vannak még szereplőnek, de mint minden esetben ők is csak pörkölthúsnak jók az Óriások számára.

attack_on_titan_061.jpg

És akkor most jöjjön a feketeleves. Az anime első fele piszok jól van megcsinálva, ehhez kétség sem fér, de sajnos ez is bele esik abba a hibába, mint a legtöbb 24 részes sorozat. A második fele olyan lapos, mint Lina Inverse melle. Az első 13 részbe beleraktak minden jó harcot és ilyesmit a 2-ik felére meg ezekből szinte semmi nem jutott és itt gondoltam azt hogy na most jönnek azzal, hogy kiderülnek az óriások titkai meg, hogy mit rejt a pince meg ilyesmi de nem. Semmit nem tudunk meg, semmi nincs megmagyarázva, jó mondjuk Eren Óriásánál nem is kérdéses a dolog: Apuci tiltott kísérletet végzett rajta és ennek lett ez az eredménye.

attack_on_titan_138.jpg

De könyörgöm ezt is már ezerszer láttuk. Ugyan az anime nagyon brutális és folyik is benne a vér ezerrel, de a szokásos lerágott csontok itt is megjelennek. Brutalitás terén ugyan egyenlő a Ninja Scroll-al és vérontás terén az Elfen Lied-el, de mint mondtam a 2-ik fele szinte egy nagy semmi, mondjuk jó ötletnek tartottam az óriásnő behozatalát, de abból meg semmit se hoztak ki.

attack_on_titan_343.jpg

Zenék. Mondjuk ezekről nem sok mindent kell írnom azt hiszem. Az első Opening már az anime előtt MÉMMÉ nőtte ki magát  a neten, olyan szintű hypeot kapott az is amit már régóta nem láttunk. Mondjuk ez nem csoda, az első Op dal veszett jó, mondjuk a full változatában kicsit csalódtam. Az is jelzi a népszerűségét, hogy rengeteg fan openinget készítettek hozzá. Van Naruto, Bleach, Monogatari, Fate/Zero, One Piece, Madokás, Lucky Star, Code Geass, Dragon Ball, Sailor Moon stb... Sőt pónis is van belőle, mondjuk az is rohadt jó lett, de számomra a Fate/Zero-s lett az abszolút kedvenc. A 2. Op dal elsőre nem tetszett, de aztán azt is megkedveltem. Az első ending dal nagyon szép de a második már nem egészen nyerte el a tetszésemet.

És vége. Ez a véleményem a Shingekiről: Egy baromira látványos átlagosság. Szinte semmiben sem különbözik egy átlag shounen-től és véleményem szerint csak a látvány és a zenék miatt kapott ekkora hype-ot az egész cucc, de akkor néztem nagyot mikor olvastam, hogy agyatlanul osztogatják neki a 10/10-es pontszámokat és kiáltják ki minden idők legjobbjának. Könyörgök attól hogy valaminek baromi jó látványa van még nem lesz 10/10-es, sőt általában pont azok a sorozatok jók amiknek nincs olyan szép látványuk például a Hayate No Gotoku vagy a Shin-chan is ilyen. Le kéne szokni erről a felszíneskedésről kérem szépen. A 2-ik fele szúrja el igazából az egészet, más néven ez is ugyanúgy végezte, mint tavaly a SAO. Habár ahogyan véget ért és kérdések is maradtak benne biztosra vehető a 2-ik évad.

De mielőtt kiélezett késekkel és viperákkal jönnétek nekem azt azért elmondanám, hogy a Shingeki NEM ROSSZ ANIME!....... csak éppen számomra átlagos volt. Jót szórakoztam rajta és ennyi.

[Mangekyo022 véleménye:

"Nincs bajom a hype cuccokkal, amíg azok megérdemlik a hype-ot, s nem vakulnak el a rajongói. Magáról az animéről a véleményem, hogy tényleg piszok látványos, s a zenék is jók, de a koncepció nem éppen a legjobb, s valóban nagyobb a füstje, mint a lángja... de agy kikapcsolódásra pont jó az anime. ;)" ]

Shingeki No Kyojin

-Idő: 2013

-Stúdió: Wit

-Rendező: Araki Tetsuro

- Műfaj: Shounen

-Openingek: Guren No Yumiya by Linked Horizon

                  Jiyuu No Tsubasa by Linked Horizon

-Endingek:  Utsikishiki Zankoku No Sekai by Hikasa Yoko

                 Great Escape by Cinema Stuff

-Hossz: 25 rész

Tetszett:

- Eszméletlenül a jó a látvány.

- A harcok is jók.

- Mikasa.

- Jó ötlet volt ez az Óriástéma.

- Nagyon hangulatos és brutális.

- Zenék.

- Openingek és Endingek.

Nem Tetszett


- Hót sablonos shounen az egész.

- Még a kerettörténet se eredeti.

- Eren és Armin.

- A mellékszereplők csak pörkölthúsnak jók az óriások számára.

- A 2.fele ennek is lapos és száraz és ez nagy hiba.

- Érdemtelenül van ez is felhypeolva.

- Nincsenek benne megmagyarázva a dolgok.

Értékelés


-Százalékban: 77%-Közepes (az én jó szívemnek hála)

-Pontban: 7.5/10

Nos, tehát ezzel is megvolnánk. Akár még jó is lehetett volna, de mint már írtam a 2-ik felével ezt is sikerült elcseszniük, de az első fele piszok jó. És most menekülnöm kell mert a fanatikus rajongók már itt dörömbölnek az ajtóm előtt vasvillákkal.  SZIASZTOK! 

[Mangekyo022: Fuss, Roland, Fuss! ;) ]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr285539160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.09.29. 20:44:36

megelőztél, már én is elkészítettem a kritikám első felét, csak még lekell gyűrnöm a torkomon az utolsó 4 részt. Bevallom nincs hozzá kedvem. Hmm óriásokat egész sok animében használtak negatív főszereplőként. Említhetném mondjuk a macross sorozatot, ahol az elején az emberi faj pont egy óriás faj ellen harcolt stb stb .

Hmm rettentően átlagos darab baromira igazad volt annyira átlagos,hogy azért 6 pontnál többet nem ért meg számomra. Szerintem amit armin mutat jellemfejlődés terén, nem nevezhető annak. Misaka karaktere nekem is szimpatikus lenne ,ha nem tipikus yandere karaktert kapnánk. Kb olyan mint az elfen lied főszereplője, csak fekete hajjal. Egyébként a látvány is zs kategóriás, az első két rész látványos,de nézd csak meg alaposan azt a képet amit felöltöttél, misaka kiemelve, de a háttérben álló férfiak. Ugye számítógépes az egész, de full ugyanazt a karakter sablont használják,még miszakára. Annyi változtatást ejtettek mint én szoktam a sims sorozatban, egyet picit vékonyabbra veszek, vagy más szemet adok neki. Ugyanaz a karakter baba mindegyik, még maga misaka is. Azért olyan lapos a segge a női karaktereknek is. A magasság is ugyanaz. Egy két mellék karaktert kivéve, mindenkire ugyanazt a sablon mintát használták, sőőt a kivételeket is visszahozzák a későbbi részekre, tehát dagadt pasiból is ha megnézed ugyanaz, csak más hajjal vagy bajusszal.

A harcokban nincs semmi izgalom, repülnek elkapják őket és felzabálják :P , nekem nem tetszett :) A kritikád egyébként jó de lágyszívű voltál :D

xxroland23 2013.09.29. 21:15:33

@Palacsintaxx:

Ennyire azért nem szoktam a karakterek megnézni de majd legközelebb odafigyelek.

Az első 13 engem baromira lekötött de a vége itt is baromi szar lett pedig az Órisnő behozatala jó ötlet volt de abból se lett végül semmi.

Csak azokat a sorozatokat szoktam nagyon lehúzni amik megérdemlik mint ahogyan a kövi is az lesz. Ha ilyet akarsz akkor olvasd el Rozen Maiden 3 ról készült kritikámat na az megérdemli azt amit kapott. :D

ReigenStar 2013.09.30. 15:01:46

Én csak az 50 m-es óriást hiányoltam a végéről, de nem is tudom miért...A végével nem voltam megelégedve ott már meg sem akartam nézni az animét de az elején folyton csak azt bámultam minden egyes nap, hogy mikor adják ki a kövi részt (én és a folytonos mániáim :D). Én azért még adok neki 2 piros pontot azért mert az angol helyett a német nyelvet választották és mert a félidőben nem valami kis izé képet kaptam mint jó sok animénél hanem felvilágosítást mondjuk a falakról amiket én mindig elolvastam (habár olyan kicsi betűkkel írták oda, hogy azt hiszem lassan fel kell keresnem a szemészemet...)

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.09.30. 16:39:52

@xxroland23: már elolvastam, általában minden friss kritikátokjat elolvasom. Egyébként én nem húzom le nagyon :D csak na nekem nem tetszett ennyi ,biztos velem van a baj,hogy azt várom el egy felhypeolt 10 pontos sorozattól, hogy azért ne csak james cameron japán szeretőjének a gyereke legyen látványra,hanem a történet szórakoztasson is picit, és meglepjen. Ne legyen ennyire kiszámítható, ha már tényleg az idei év legjobbja, vagy az évezred legjobb animéje ... ,de lehet hogy magasra tettem a lécet ?:D

Lucy Evans 2013.09.30. 21:20:48

Hát...akkor most szóljon az ellen tábor! xd
Nekem személy szerint tetszett,nagyon is! :) Én nem igazán szeretem a shonen műfajt (a Naruto Shippuden-t is egyedül az Akatsuki miatt kezdtem el nézni,személyes kedvencek a drágák) ebbe is alig akartam belekezdeni de aztán nem bántam meg.Lekötött,élveztem.Lehet azért mert még nem láttam annyi animét mint sokan mások de számomra nem volt mindig kiszámítható.Voltak meglepő fordulatok.A látványhoz én nem értek,ezt aláírom szóval erről inkább nem beszélnék nagyon.Nekem bejött.:) A karakterek:Eren tényleg idegesítő volt,ebben egyetértünk. :) De én azért nem mondanám,hogy a többi karakter csak óriás kaja lenne.Armin és Jean például sokat nőtt a szememben a sorozat végére.Mikasa bekattanós jeleneteit én imádtam!Igaz,néha az agyamra ment amikor mindig Eren-nel akart lenni,hogy védelmezze de amikor harcolt az igazán Badass volt! :D Sasha-t én ki nem állhattam,egész végig azt vártam,hogy mikor falják már fel végre...De Roland,mégis mi lett Levi-vel?Hogy-hogy róla egy szót sem ejtettél? :) Pedig voltak neki is jó (remek,csodás,eszméletlen,szívdöglesztő..stb fangirl mode:off) pillanatai. Ami viszont elviszi a pálmát az egész sorozatban az az érzelmek bemutatása.Még nem volt olyan anime,ahol nekem ezek ennyire átjöttek volna.Tetszett,hogy az emberek itt TÉNYLEG pánikoltak,éreztették,hogy valóban milyen kilátástalan a helyzetük.(Nagyrészt)igazi emberi karaktereket,érzelmeket,pillanatokat kaptunk.(Sajnos,nem igazán tudom ezt megfogalmazni de azért próbálkozok.)Az utolsó részt MÉG nem néztem meg ezért a befejezésről nem nyilatkozok. Viszont írtad,hogy sok dologra nem kaptunk választ,az kérlek azért van mivel még a manga sem tart ott. :)Ha pedig tegyük fel,tovább halad a sztori és kapunk egy anime original befejezést az nagy valószínűséggel még rosszabb lett volna.A mangások azt állítják:pont ott lett lezárva a sztori ahol azt lelehetett. :) Jó volt,szép volt,emlékezetes most pedig várom a második évadot! :) Egyébkánt sejtettem,hogy ez lesz a véleményed.Azért jó kritika,még ha sok mindenben nem is értek egyet.Akkor ez volt az én véleményem,elnézést a helyesírási és fogalmazási hibákért.De ez a kettő nem az erősségem.:)
(Jah,és még valami az 100% hogy nem ez az év animéje,ezt tudom,és az is biztos,hogy az évezred animéja meg még inkább nem :)Ugyanis szerintem olyan nem is létezik és nem is fog.)

xxroland23 2013.09.30. 23:12:29

@Lucy Evans:

Elfogadom ha valakinek más véleménye mint az enyém csak azt akkor az legyen is megmagyarázva és nem Troll módon csak anyázzon és gecizzen az illető olyan mondatokban amik hemzsegnek a helyesírási hibáktól. Nem olvasom a mangát (ezek után nem is fogom ) ezért nem tudtam hogy még abban sincs minden megmagyarázva na de akkor vágom fel az ereimet ha az óriások létezésének megmagyarázása is olyan lesz a mint a Bleach beli Bountoké mert szerintem olyan lesz már hacsak abból indulunk ki hogy Eren is képes óriássá változni. Amúgy állítólag még 2 évig akarja írni a mangaka a mangát.

Igen sajnos sok mindent kifelejtettem mert közben meg kiderült hogy el kell mennem és siettem az írással. Az tény hogy nagyon jól bemutatja az emberi félelmet mert hát ki nem szarna be ha egyszer csak Óriások lepnék el a földet de mint írtam is nagyon hangulatos az anime. Levi amolyan semmilyen karakter volt számomra akinek még a betételét is csak úgy fogtam föl hogy legyen valaki aki idomítja Eren-t mondjuk Kamiya Hiroshi mint Levi szinkronja nagyon jó lett. Ha az elejétől benne lett volna akkor sokkal többet ki lehetett volna hozni a karakteréből.

Nekem az év eddig felhozatalából talán a Gin No Saji tetszett a legjobban mondjuk azt az első 2 rész után majdnem dobtam de csak a mangaka iránti tiszteletből adtam neki még egy esélyt és valahol a 4.résznél kaptam el a hangulatát és végül is jót szórakoztam rajta. Mögötte pedig a 2.helyen van a Railgun 2.évada a 3.helyen pedig a Kakumeiki Valvrave. És talán mondhatjuk azt is hogy sokunknak pont a Shingeki az év csalódása de nálam nem ,ez a hely a Rozen Maiden legújabb szériájáé nálam jelenleg bár a téli és az őszi szezon is tartogathat még meglepetéseket. Ha márcsak azt vesszük hogy még egy nagyon felhypeolt manga anime változata kerül képernyőre januárban a Nisekoi-é. Abba is beleolvastam de abba is hagytam mert dettó ugyanaz mint az összes többi hárem-love manga.

xxroland23 2013.09.30. 23:17:57

@Palacsintaxx:

Csakhát az a gond hogy a shounenek-be már nem igazán lehet újdonságokat tenni mert nem mernek kockáztatni a mangakák ugyanis ha valami újat tesznek bele de az meg nem tetszik az olvasóknak akkor elpártolnak tőle és fucss annyi a munkának.

Amúgy végre én is szeretnék végre egy olyan shounent látni ami végre nincs tele klisékkel de hát szerintem arra várhatunk amíg nem halunk ;D

Palacsintaxx · http://raven01988.wordpress.com/ 2013.10.01. 21:10:20

@xxroland23: én magával az emberi félelem faktorral nem értek egyet. Ugye elég régóta léteznek óriások, ahogy az emberek a háború kegyetlenségeivel is érzéketlenné válnak egy idő után, itt is ezt kéne tenniük. Másodszor, ha bejön az óriás, és tudom hogy megesz ,menekülök nem állok és tátom a szám meg nagyra nyitom a szemem amíg felzabál .Másodszor, az anime és a manga is rengetegszer használja ugyanazt az arckifejezést a drámaiság hangsúlyozására, olyannyira hogy már már nevetséges. Lehetne ivós játékot is játszani rá, hogy mikor vágnak éppen olyan tátott szájú arcot :)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2013.10.03. 18:34:43

No, akkor még valaki, akinek k***vára tetszett az anime.
Igaz nem eredeti ötlet, óriásokat már régi mesékben is a gonosz ábrázolására használták, néhány szereplő unszimpatikus (Eren: a végére sikerült elérniük, hogy ő lett a legpusztítóbb szörnyeteg), stb.
De, DE! olyan hangulata volt, amit nem sok animénél éreztem. A grafika, a zene, a halálfélelem megjelenítése mind különleges atmoszférát teremtettek.A harcok alatt meg úgy vigyorogtam, mint a Hellsing Ultimate alatt (+1 pont).
Az idei évi felhozatalból ezen szórakoztam a legtöbbet.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2013.10.03. 18:48:09

"Könyörgök attól hogy valaminek baromi jó látványa van még nem lesz 10/10-es"

Azért ezzel vitatkoznék, attól, hogy a mű nem érdemel ekkora pontszámot, attól még a nézőnek érhetett ennyit. Én is 9/10-ez előlegeztem meg neki, de lehet, amikor újra megnézem, akkor már alacsonyabbat fogok ráadni, bár kitudja... lehet jobban fogom élvezni. :D

A hyperól: szerintem még egy dolog közrejátszhatott ebben, méghozzá, hogy nyugatias ennek a nagyon apróra zsugorodott világ felépítése, így talán azok is rákaptak, akiket nem nagyon érdekel a keleti világ.

scarface777 2013.10.09. 14:22:42

Hát igen ennek az animének tényleg jobb a látványa mint a legtöbbnek, de xxRoland-nak abban igaza volt hogy több olyan anime aminek rosszabb a látványa jobbak ezzel én is így vagyok sőt sok ilyen anime van pl:Fairy Tail,Naruto,Highschool of the Dead,Bleach, és abban is hogy a második fele nagyon unalmas mert hát az is,onnan volt jó hogy megjelent a nőstény óriás és ja pont mint a SAO az első fele nekem nagyon tetszett,de ahogy a második fele kezdődött pfff nem is nagyon értettem,meg nem is volt jó szerintem na de mindegy most nem erről az animéről van szó, én az Attack on Titan-ra 8/10 pontot adok, nem a látvány miatt,hanem a története miatt meg a cselekmények miatt, mint mikor az első részben megeszik Eren anyját nekem az volt az egyik legemlékezetesebb jelenetem, és nem azért mert egy beteg állat vagyok az csak egy kicsit járult hozzá :D hanem azért mert teljes szívvel átéreztem na és ez a jó egy animében ha áttudod érezni a történetet, a szereplőkről annyit mondanék hogy Eren szerintem nem volt idegesítő sőt neki pont ez a szerepe mert gondoljátok végig ti mit éreznétek ha szemetek láttára megölnék az anyátokat mert én is egy ilyen bosszúálló lennék, és nekem ő volt az egyik kedvencem mert ő a bosszúnak él hogy megöljön minden óriást, Armin pedig az a szokásos félős de okos szerepet kapta ami elég uncsi de az is kell és pont rá illik, Misaka pedig egy nagyon jó karakter nem a kedvencem de nagyon jó bár unalmas ő pont olyan mint a Fairy Tail-ből Erza Scarlet az a mendenkit legyőzök és én vagyok a legkeményebb nő létemre de ez egy jó szerep attól függetlenül, nekem ebben az animében nincs úgy kedvenc karakterem mert nem tudom eldönteni hogy melyik is jobb naszóval ez egy jó anime várom a 2.évadot meg a filmet is bár az 2018-ban lesz és én sajnos már nemigen fogok meglepődni mert tudom hogy ki a Colossalis óriás és a Páncélos óriás ja meg a Táncos óriás vagy mi na ennyi volt és nem kell lehordani se isteníteni ezt az animét mert hát kinek mi

xxroland23 2013.10.09. 15:52:35

@scarface777:

Hát a felsoroltakkal is tudnék vitatkozni de inkább nem teszem habár egy pár szót mégis megér:

A Naruto a "Hozzuk vissza Sasukét mert ő eddig is marhajó fej volt velünk" részekig egész elfogadható volt de ami utána jött az elképesztő mennyiségű fillerekkel amik szinte mind rohadt rosszak lettek főképp a csillagrejtekes részek nagyon gázak,egyedül a szellemkastélyos rész az ami tetszett najó meg az se volt rossz mikor Naruto hipnózisban meséli hogy milyen rameneket evett :) A Shittuden meg csak merül a szarban és meg se áll a fenekéig.

A Bleach ugyan egy hajszállal de mégis jobb mind a Naruto méghozzá azért mert itt a fillerek nem olyan rosszak,jobbak a zenék és Kubo nem azt írja bele a mangába amit parancsolnak neki habár Member mondta mostanában egy beszélgetésünk alkalmával hogy a legújjabb fejezet elég ratyira sikerült.

A HOTD meg egy baszott jó sorozat is lehetett volna de a sok felesleges bugyivillantással és ZS kosaras mellekkel meg Saya karakterével és Kitamura Eri rikácsoló hangjával sikerült jó mélyet vágnia maga alá,számomra erős közepes az is.

A Fairy Tail-ről nem tudok egyértelműen nyilatkozni mert egy részt láttam belőle mindössze és utána hanyagoltam is habár a Towa a No Kizuna a mai napig a egyik kedvenc Op dalom :)

Ha mondjuk inkább ezzel is azt csinálták volna mint anno a Fate/Zero-val hogy kettészedik hogy ne romoljon a minőség akkor sokkal jobb lett volna.

Táncos Óriás?! Jézusom mi lehet a támadása? Breakelős aprítás XD Komolyan 3 év múlva jön csak a 2.évad? Hát addigra állítólag a manga is véget ér szóval csak lesz belőle valami de hogy film minek kell belőle azt nem értem.

Lucy Evans 2013.10.12. 20:44:09

2018-ban a film jön,nem a második évad :)(tudtommal)

scarface777 2013.10.17. 16:42:09

@xxroland23: Nem vitatkozok veled mert hát, te vagy a szakértő :) OK akkor essünk neki

Naruto: Sasukét felejtsük is el, őt utálom a legjobban, a sima naruto-ban az a sok filler tényleg fölösleges volt megnéztem,de nem kellett volna, a Shippudennel semmi bajom leszámítva a visszaemlékezéseket bár pár rész jó volt, ja de igenis van egy nagy bajom: hogy nem ölik meg sasukét, hát én kinyírtam volna az tuti na de mind1

Bleach: A Bleach-el sincs bajom a filmek jók a Pokol kivétlével hát az annyira szar lett,nem tudom hogy láttad-e de ha nem és megnézed akkor készülj fel rá :D

HOTD: jó elismerem a sok csöcs villantás meg ilyenek tényleg túlzásba vitték az OP-ja nagyon jó lett bár én nemigen díjazom az ilyen zenéket. Saya pedig kib***ott beképzelt de azért lerajzoltam :D és nekem nincs így bajom a villantásokkal mert nem igen zavar.

Fairy Tail: Szerintem az is nagyon jó, én a helyedbe nézném de ahogy érzed.

áhh jobb ez így egybe szerintem csak ezt utálom hogy az ember talál végre egy olyan animét ami tetszik neki, megnézi az első évadot és mi derül ki? pár év és jön a 2. hát a k***a anyátokat

Pfff Breakelős aprítás XDXDXD hát te beteg vagy :D de elv az a neve, legalábbis angolul Dancing Titan és a elvileg a Sword Art Online-t is megfilmesítik de úgyis szarok lesznek nézd példának a Dragon Ball filmet phüüü arról inkább nem írok semmit :D

Tudsz ajánlani pár jó Animét? Megköszönném

xxroland23 2013.10.18. 06:53:49

@scarface777:

Húha annyi mindent leírhatnék de inkább belinkelem a MAL listámat ott körbenézhetsz.

myanimelist.net/animelist/rolandxx

Amik 7-8-9-10 pomtosak azokat érdemes megnézni!

scarface777 2013.10.18. 15:03:34

@xxroland23: húúú ösz szépen ebből már lehet válogatni :D
süti beállítások módosítása