Sziasztok!

Szerintetek melyik az a amcsi rajzfilmsorozat amit mostanában mindenhol emlegetnek? Amiből kismillió videót találsz a YT-bon ha rákeresel? Nem a Family Guy,Nem a South,Nem a Simpson Család. Hanem a legújabb My Little Pony sorozat.

shout_factory_my_little_pony_friendship_is_magic_season_1_dvd_set.jpg

Őszintén megmondom engem sosem érdekelt az első sem ami még a 90-es években ment inkább meghagyom a lányoknak. De amióta ez a széria beindult óriási hypot kapott és már nincs olyan videómegosztó oldal ahol ne lenne fent egy rakat AMW róla.

Kövezzetek meg de én még mindig nem értem hogy ez a sorozat mitől ilyen nagy durranás? Nem láttatlanban ítélem meg,láttam belőle néhányat csak véleményformálásképp de már az is elég volt. Nem is szólva arról hogy a szereplőit már cosplayelik is. Na erre varrjatok gombot.Mondjuk azt már én is észrevettem hogy a sorozat sok animés jegyet felvonultat mint például a szemek meg ilyenek.

És nemsokára Japánba is befut a széria.  A Tv Tokyo fogja sugározni áprilistól. A Csatorna amúgy arról híres hogy a legtöbb animét is ők adják köztük a Naruto-t és más Shouneneket is.Szóval kiváncsi vagyok milyen nézzetségi szintet fog beállítani a széria a szintén felhypolt ottani sorozatokkal szemben.

Annyi szent még hogy a főszereplők közül 4-nek a Milky Holmes-osok fogják a hangjukat adni.

Milky Holmes Seiyuu.jpg

De amúgy már most készülnek azokkal a bizonyos cikkekel a Japánok. A weblap mellé sorrá fogják árusítani a franchisetermékeket szóval lesznek magazinok,pólók sőt okostelefon alkalmazások is.

Szóval egyedül arra vagyok kiváncsi hogy a pónik leverik-e Szőke Uraságot nézettségben? Lehet Fogadni.

Pár nap és jelentkezem!

SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr885042259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Velvet98 2013.01.25. 12:34:46

Én csak azt nem értem, hogy miért olyan nagy cucc az, hogy leadják Japánban is. xD

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.25. 14:45:36

Kétlem, hogy sikeres lesz, mert a pónikon nincs bugyi

A pony többesszáma amúgy a ponies

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2013.01.26. 14:45:58

Milyen szőke uraság? :D

Amúgy 6 éves unokatesóm nézi... hát marha nagy szám sztem is... De van két 18 éves ismerősöm aki oda van érte sőt, az egyik nem is lány.... hát ez szörnyű :D

Near93 2013.01.27. 10:52:20

Én a hypot nem értem, viszont azt elismerem hogy sokkal jobb mibt a régi. Fiú létemre mondom. Nem azért mert imádom a pónikat, hanem mert van egy olyan jó humora, amit eddig csak a régi Cartoon Network sorozatok tudtak csak felmutatni. Nem azt mondom hogy ezt bámulom minden nap, (20 évesen ciki lenne) de leköt ha arról van szó. Jó értelemben lefárasztó. :D Ez a japános dolig meg szerintem olyan nagy bukta lesz, mint a Powerpuff girls Z.....

xxroland23 2013.01.27. 12:50:10

@Near93: Én se azt mondom hogy rossz lenne. Pár részt láttam belőle és tényleg vannak benne olyan jelenetek amiken jót nevettem, csak a hypot nem értem én sem.

@viktor900: Szerinted melyik szőke uraságot szoktuk oltogatni? 3-at Találhatsz :D

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2013.01.27. 18:28:56

Igazából nem érdekel a sorozat sorsa, de ameddig ilyen beteg paródiák alapanyagául szolgál, addig nem bánom, hogy fut. :D
www.youtube.com/watch?v=CGFIumhNiM0

Ronin1337 2013.01.27. 21:33:21

Minőségben egészen biztosan leveri a Naruto-t :D, a nézettség... a japánok vannak olyan őrültek, hogy ott is befusson.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.28. 21:28:59

Maximálisan a butthurt pónirajongó beszél belőlem, de azt egyikőtök se magyarázza meg, hogy mitől cikibb ez, mint felnőtt fejjel kínai rajzfilmeket nézni (értsd anime).

lagzilajcsiforever 2013.01.29. 18:36:03

@Kvakond: Az animék nem Kínaiak hanem Japánok.

lagzilajcsiforever 2013.01.30. 18:29:05

@Kvakond: Hogy ha tutad akkor miért írtad azt hogy Kínaiak?

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2013.01.30. 19:22:45

@lagzilajcsiforever: az angolszász rajongói kultúrkörben gyakran illetik a chinese cartoons ironikus jelzővel az animéket, így imitálva a felszínes információkkal rendelkező, jellemzően médiamunkások hozzáállását a témához. Ezt igyekeztem magyar szövegkörnyezetbe átültetni, sikertelenül. (Pedig még az "értsd anime" toldalékot is kitettem, biztos ami biztos)

lagzilajcsiforever 2013.01.31. 17:56:47

@Kvakond: Ó akkor bocsánat a tudatlanságomért.

Titkos2 2013.02.04. 03:37:41

"Maximálisan a butthurt pónirajongó beszél belőlem, de azt egyikőtök se magyarázza meg, hogy mitől cikibb ez, mint felnőtt fejjel kínai rajzfilmeket nézni (értsd anime)."

Főleg, hogy ha jól rémlik, Amerikában is a fandom gerincét a 20-26 közötti FÉRFIAK adják, ergo szerintem felesleges is itt mentegetőzni egyeseknek, hogy "fiú létemre tetszik a sorozat". Btw, azért remélem egy weaboo sem téved erre, mert hidd el, egyből "megmagyarázná" nekünk, hogy az ő lolishowja a magaskultúra és a cizellált humor jeles képviselője, míg ez a pónis baromság már onnantól kezdve szar, hogy nem Japánban készült. XD (A kínai rajzfilmes mondatod amúgy pont ezért volt telitalálat, mert aki már hallomásból leírja a sorozatot azzal, hogy "ja, MLP, az ilyen lányos hülyeség", az pontosan ugyanazt a felületes sztereotípiát követi, mint akik anno az animékre reagáltak úgy, hogy "aha, ismerem, azok a kínai perverz mesék".)

Amúgy hogy szerintem mire fel van ez a hype körülötte: ha megfigyelitek, 1-1 rész felépítése teljesen olyan, mint mondjuk a legtöbb slice of life animéjé, azzal a különbséggel, hogy itt emberek helyett pónik a karakterek. Ha azonban ezen túl tud lépni az egyszeri néző, igazából egy tök jó epizodikus vígjátéksorozatot kap, amiben nem mellesleg olyan dolgok is fellelhetőek, amik a hasonló műfajban utazó animékből már jóideje hiányoznak, esetleg soha nem is szerepeltek bennük. (Pl.: popkult utalások, önirónia, jól kidolgozott és eltérő jellemű karakterek, stb.) De megértem, én pl. a K-ON veszett fantáborán pislogtam, hogy "ezt mégis mire fel?". :)

Titkos2 2013.02.04. 03:45:25

@Velvet98: Annyira nem nagy cucc, szimplán arról van szó, hogy a sorozat mutat bizonyos "animés vonásokat", emiatt a fanoknak külön élmény lesz, hogy ezúttal nem csak a grafika és pár egyéb dolog fog az animékre emlékeztetni, hanem a szereplők is japánul szólalnak majd meg. :)

Titkos2 2013.02.04. 03:48:48

@Near93: Mondjuk a PPG Z kicsit más eset volt, ott kvázi a licenszet vették meg arra, hogy csináljanak egy "ugyanolyan" sorozatot, csak "japánosan", de persze mint általában más sorozatok "amerikanizált" változatai, úgy ez is megbukott, mert annyira eltért az alaptól, hogy kvázi a lényeget ölték ki az egészből. A póniknál meg elvileg "csak" leszinkronizálják az eredeti sorozatot.
süti beállítások módosítása