Szegasztok!

Bevallom, nem nagyon olvasgattam se az Animestars-t, sem a Mondo-t (előbbiből is egyedül 2 számot olvastam), de nagyon jól ismerem mindkettő történetét.

Az AS kb 1-2 hónappal előbb volt, mint a Mondo, mégis az AS kemény 3 évnyi sár dobálás és a két fanboy tábor közötti "kemény" (na jó, inkább "sz*ros") háború után végül az AS elbukott. Haviról kéthavira váltott, majd negyed évente jelent meg, Shearer (az önjelölt "gamer szagértő") oda is elkezdte nyálát csorgatni a Bayonetta című játékáról exkluzív képekért cserébe, majd végül 2010-ben csődbe ment a lap. A szerkesztőség pedig ahelyett, hogy máshova mentek volna s méltóságukat megtartották volna inkább átsírták magukat a konkurenciához, akik "baráti jó viszonyból" egy picike blokkba szorították be őket ahelyett, hogy bevették volna a szerkesztőség csapatába.

S azóta eltelt kb 2 év, s a Mondo lett Magyarország egyetlen animés lapja. Igen ám, de valami történt... kiderült, hogy 2012 augusztusától a lap átváltott... 2 havi megjelenésre!

Tény, hogy nem ritka, hogyha egy lapnak nem megy jól a szekér, akkor átvált kevesebb megjelenésre, de ha az AS esetéből indulunk ki, akkor az sem lehetetlen, hogy kb 1 év múlva már negyed évente fog csak megjelenni, majd végleg megszűnik.

Hogy ez jó lenne-e vagy sem, azt már ti döntsétek el, de egy biztos: ez, bármennyire sem akarom úgy gondolni, egy rossz jel a magyar anime szubkultúra számára, ahogyan az Animax "elk*rvulása" is! Van olyan érzésem, már nem sokáig fog fenn maradni ez az "ipar" itt nálunk!

Oh, akik netán olvassák: igen, a következő számuk októberben fog megjelenni.

as.jpg

( xx18Rolandxx véleménye:

Na azért ne fessük a falra az ördögöt,mindig is lesznek olyanok akik szeretni fogják az animéket. Az ilyesmi nem egy újságtól függ. Ha megnézzük akkor a képregényfilmek és rajzfilmek is nagyon népszerűek még, még Amerikában is. Én személy szerint nem divatból nézek animéket hanem tetszenek és szeretem őket.

A Mondó-t azt szoktam venni,terveztem is hogy havonta megírom a legújabb számról a véleményemet,de aztán elhagytam az ötletet.)

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr654760072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.09.06. 22:16:54

Soha egyikből egy példányt se vettem a kezembe, de a tendencia mindenképp üzleti analfabétizmusról vagy zsugorodó szubkultúráról árulkodik.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.09.06. 23:19:46

na baxa meg akkor ezért nem jön a Szeptemberi számom :DDD

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.09.07. 07:42:30

de am figyeljetek már :O hogy-hogy be sem jelentették? hírekben semmi. FB oldalon semmi. (csak át lett írva az infoban..)

Mangekyo22 2012.09.07. 17:58:06

@viktor900: Eleinte én is máshol kaptam az infót, de mivel biztosra akartam menni, ezért megkérdeztem őket a hivatalos facebook oldalukon, ahol maguk írták, hogy a hír igaz, kéthavonta jönnek ezentúl.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2012.09.08. 00:27:20

@Mangekyo22: mostanság mintha kezdeném unni a mondot, mintha már nem érdekelne annyira :( pedig volt 2NE1 poszt is benne!! nah az mondjuk marhára érdekelt :DDD De hmmm kezdem érezni hogy mintha kezdenék visszavenni az animézésből :((( sajnos, bár még a Stein gate várat magára... :D szal az majd belendít sztem xd
süti beállítások módosítása