Sziasztok!

Egy fontos hírt szeretnék megosztani veletek!

A Dragon Ball Z anime ismét látható lesz a tv-ben a Viasat 6 csatornán hétköznap délutánonként.


Igen az a Dragon Ball Z amit anno levették az RTL Klub-ról miután az a bizonyos botrány lecsengett. És úgy tűnt hogy be is fellegzett neki itthon mindörökre de az idő azt bizonyítja hogy ez korántsem igaz. Úgy látszik hogy az ORTT csak a nagyobb csatornákat ellenőrzi,az ilyen kicsikre meg oda se figyel.

Ráadásul véleményem szerint a Dragon Ball ma már nem számít olyan nagyon "véresnek" és értelmetlennek hisz nézzük meg miket adnak manapság a rajzfilmcsatornákon? Mindegyik sorozatuk vagy 7 éveseknek szól vagy pedig ami anime és idősebbeknek is tetszene azt meg jól elcseszik a hülye szinkronokkal és cenzúrákkal lásd BAKUGAN.

A Viasat 6 megerősítette hogy az eredeti szinkronnal fogják leadni,ugyan először csak 52 részt. De mindenesetre én nagyon várom. Jobb mint olyan gagyikat nézni mint a Chowder meg ehhez hasonlók.

Ja és megtaláltam azt a képet egy régebbi Blikk-ből amiben szerepel is az animével kapcsolatos botrány.

blikkball.jpg

Szóval újra láthatjuk ahogyan Goku szétveri Dermesztőt és Cell-t és a többieket. De ezzel csak egy kis gond van:

MÉRT NEM A SIMA DRAGON BALL-LAL KEZDIK?

Aki azt nem ismeri annak teljesen értelmetlen lesz a Z. Na mindegy.

[Mangekyo022 véleménye:

"Én örülök, hogy visszatér a DBZ, bár ahogyan Roland is írta, jobb lenne szerintem a sima DB, bár tény, én azért örülnék neki, mert az volt az összes közül a kedvencem."]

SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr424721581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.08.20. 15:55:41

Azért a Blikk már akkor sem volt semmi, ha ez a vezető hír.

Engem inkább az lepett meg, hogy elkezdték kiadni a további részeket VHS-en, de csúnyán belebuktak, miből hitték, hogy venni fogják?

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.08.20. 20:23:52

Sokadik helyen olvasom, és talán az egyik legrosszabb helyen teszem fel a kérdést: csak én szarom le, hogy hol adják 15 évvel később?

Anno imádtam, aztán amikor felnőtt fejjel animézni kezdtem, egyszer leültem és végignéztem az egészet. Piszkosul hosszú volt, de többnyire élveztem. De hogy újra nekiüljek tv-ben nézni?!

Az igazsághoz mondjuk hozzátartozik, hogy 4 éve nem kapcsoltam be a tv-t, mert amire kíváncsi vagyok, megtalálom a neten.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.08.21. 15:41:19

pont tegnap láttam a tvben a reklámját, hogy lesz ilyen ismét.

@Kvakond: a kérdés jogos, tényleg tök mindegy, hogy 10enx-el később hol lesz, nem is azoknak fogják leadni akik akkor nézték. ;)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2012.08.21. 15:50:47

@Kvakond: Lehet te leszarod, nekem jó lesz nosztalgiázásnak.

Kvakond · http://animereview.freeblog.hu 2012.08.22. 13:06:02

@:{) MIKI (}:: Nem azt mondtam, hogy mindenki dögöljön meg, akit érdekel. Pusztán csak próbáltam értelmezni a zsongás okait, mert mint mondtam, én nem vagyok motiválva.

Ellenben ha mondjuk a Transformers G1-t adnák....
süti beállítások módosítása