Szegasztok!
Tudom, mostanában több videojáték hírrel jövök, de sajnos így alakult...
Viszont valami hihetetlenül érdekes dologra bukkantam: hivatalosan is bezárták a Radical Entertainment-et!
Az ok a bezárásra az Activision részéről "egyszerű" volt: a Prototype 2 nem ért el akkora sikereket, mint a konkurens InFamous 2, annak ellenére, hogy állítólag már három évig fejlesztették, illetve se eladásilag, sem pedig szakmailag nem ért el szép eredményeket (IGN meg Metacritic-et hagyjuk), s habár a 6/10 a logika alapján szimplán jó játéknak kéne felfogni, a sok 6/10 annyira elijesztette a vásárlókat, hogy már a DLC-k sem segítettek. Plusz, ahogyan sok kritikus is írta: "olyan ez a játék, mintha az első résszel játszanék szó szerint, csak más a főhős".
Persze ez még nem is lett volna akkora baj, hiszen valljuk be: nincs olyan stúdió, melynek csak sikercímei vagy tökéletes játékai lennének. Mindenhol van fekete bárány... de persze az Activision, akik már "annyi mindent leraktak az asztalra a Call Of Duty-n kívül", úgy érezte, hogy jobb most kinyírni a stúdiót, mint később. Persze néhányan ott maradhattak még az Activision-él dolgozni.
Történetesen jöttek is a "szép megjegyzések" az Activision facebook-jára: "Fucktivision".
Kár azért, elvégre a Radical Entertainment már 1991 óta létezett, s nem kevés jó játékot készítettek, mint pl a Jackie Chan Stuntmanster-t, vagy akár a legendás Scarface The World Is Yours...
De hát ez van. Farewell, Radical!
Szerző: Mangekyo22
3 komment
Címkék: prototype videojáték 1 3 2 playstation 360 entertainment radical mangekyo022 xbobx
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
thermo-nukleáris csatacickany 2012.07.09. 10:33:51
Mangekyo22 2012.07.09. 11:41:52
Mondjuk már hallottam, hogy nem örvendtek túlságosan nagyon a Radical féle Crash játékok. De mi volt velük pontosan a baj (azért kérdem, mert nem tudtam kipróbálni - se - őket)?
Utolsó kommentek