Szegasztok!

Gondolom ti is nagyon várjátok a Budapest Gameshow-t, annak ellenére, hogy se híre, se hamva. És ez ügyben is volna egy hírem, de...

A Sony, a Nintendo, a Microsoft, a ZET és az EA úgy gondolta, hogy a Telenor Weekend-el együtt rendez Magyarországon egy "Game Weekend"-et, amely most, November 25-től 27-ig tart.

Én ma a suli miatt bent voltam Pesten, és gondoltam, megnézem.... nem volt se rossz, de nagyon jó sem...

Tehát akkor a mostani Gamer Weekend-ről írok nektek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A rendezvény Budapesten a Király Utca 23-ban található. A helyszín könnyen megközelíthető mind a 4/6-os villamos megálló által, mind pedig a Deák Ferenc tér felől.

A jegy ár 1400 (!!) ft, mely a tavalyi Budapest Gameshow-nál kb 500 ft-os drágulás! A ruhatárért nem kell fizetni, a büfé pedig mellette található.

A kiállításon kevesen voltak (alig értük el összesen a 200 főt) és csak 2 teremben volt az egész (1 nagy és egy kicsi), valamint a második szinten versenyek is voltak, de ne szaladjunk előre...

 

 

 

Ezúttal mind három gép kint volt, a PS3, az Xbox360 és a Nintendo Wii is, és ami még jobb, hogy ezúttal olyan játékok is kipróbálhatóak voltak, melyek még nem kaphatóak (vagy még csak nem jelentek meg).

Játékok terén kint volt az Uncharted 3 Drake's Deception, a Medieval Games Ps Move, a Battlefield 3, néhány autós és kinectes játék, valamint a legújabb Zelda Wii-n, a Skyword Sword (bocs, ha rosszul írtam)...

Viszont nagyon kevés gép volt kint, bár tény, nem is voltak sokan.

  

A boltok közül sem volt nagy választék, egyedül a MEEX volt kint, ami azért nem valami nagy szám a tavalyhoz képest (még az 576 Kbyte sem volt kint).

De helyette volt valami ZET telefon meg Telenor telefon árusok, valamint az Apple is, akiktől pólókat lehetett venni.

 

 

 

Mint írtam, mindhárom gép kint volt, és szemmel láthatóan a "Mozgásérzékelős gamek" domináltak. Nem vagyok oda ezért a mozgásérzékelős dolgokért, mivel klasszikus gamer vagyok, de szerintem ez a PS Move nagyon nem illik a Sony gépéhez. Egyedül az Eyetoy volt az, amire azt mondtam, hogy jó, más kérdés, hogy "akkor nem jött be", és hogy "most egy másik cég konzolán igen".

Voltak versenyek is a második emeleten, de oda nem lehetett felmenni, csak zöld szalaggal (nekem meg kéket adtak).

De nem is bánom, ugyanis a lányok most is a legjobb minőséget nyújtották!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És most, hogy a lányokról beszélünk, az egyik "Wii-s hölgyike" (jobb oldalon) elmondta, hogy kint lesz a következő Budapest Gameshow-on, és megkérdeztem tőle, hogy nem tudja-e, hogy mikor lesz. És sajnos a válasz eléggé elszomorító volt... nagyon nagy az esély, hogy csak jövőre lesz.

És ekkor gondolkodtam, hogy vajon mi lehetett a 2011-es BGS útjában. Elfogyott a pénz? Nincs elég szponzor? Nem tudom.

 

 

Szóval, nekem egy kicsit csalódás volt, olyan, mintha egy nagyon miniatűr BGS-et akartak volna nyújtani 500 forinttal drágábban és kisebb tálalásban.

Állítólag kint voltak a Konzol Magazin stábja is, de nem találtam őket.

Szóval, aki elakar még menni vasárnap, az maga döntse el, hogy megéri-e neki az a 1400 forint, vagy inkább mozira vagy másra költi el azt a pénzt.

Mangekyo022

(xx18Rolandxx véleménye:

Te Mangekyo el se hiszem hogy ennyire hasonlítunk egymásra csak nekem nincs szemüvegem meg szerintem te egy picit magasabb is vagy nálam. De ezektől eltekintve majdnem ugyanúgy nézünk ki mindketten XD )

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr853413600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bbbarniii 2011.11.26. 18:44:12

Nagyszerű beszámoló, mint mindig, kollega. :-)

(Esküszöm, Mangekyo, a szakálláddal úgy nézel ki, mint Brad Jones. :-D)
süti beállítások módosítása