Sziasztok!

Talán megérjük?

Lehetséges bár nem 100%. Én is csak fél füllel hallottam egyik barátomtól hogy állítólag a 360-ik résznél befejezik a Shippudden sorozatot.

Azért ne örüljetek annyira hiszen ha úgy vesszük az eredeti Naruto-t is csak 150 részesre tervezték ami azt jelenti hogy tényleg abba akarták hagyni a SASUKE LEGYŐZI NARUTO-t részeknél mégis következett utána egy 98%-ban szar fillermenet  akkor valószinűleg a kedves Sakura otakuk itt se fogják hagyni hogy befejeződjön a sorozatuk. Vagy ha mégis akkor rákényszerítik a stúdiót  egy iszonyat gyér befejezésre.

Bár ha most azt vesszük hogy már az otakuk-nak sem tetszik amostani filler illetve annak op-ja akkor van esély rá. De ha be is fejezik akkor biztos nem a közeljövőben lesz hiszen elvégre még csak a 200 valamennyedik résznél tart.

 

És ha már a témánál vagyunk MANGEKYO kolléga félelme beigazolódott: Az Animax itthon 2012 júliusában műsorra tűzi a Shippuudent!!!!! ÉS AZ FOGADJUNK NEM FOG CSÚSZNI ,NEM ÚGY MINT A D.GRAY-MAN 2.FELE AMIT MÁR AUGUSZTUSRA BEIGÉRTEK ÉS MOST ERRE A HÓNAPRA VAN KIÍRVA! Habár már láttam végig szóval tök mindegy.

Na mindegy csak ennyit akartam közölni veletek SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr433356695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsukasa2k6 · http://www.youtube.com/tsukasa2k6 2011.11.06. 11:19:25

en meg nagy nehezen kibirtam a elso naruto sorozatot es nem tom animaxon mar leatak az egeszet magyarul ? mer it romaniaban tavaly ota nem fogom a animaxot en a shippudent ugy az elso fillerig nesztem es meguntam az en szememben vannak job animek ami er megnezest pl Shana season 3,Guilty Crown,Kamisama Dolls,Nichijou, stb. amugy is aszem hogy lehet a naruto veget er mer nincs mar otletuk hogy mit csinaljanak ahogy hallotam barataimtol 1 jo par karakter meg kinyuzodik es ha igy megy tovabb kinyuzak az osszes karaktert es hoznak masikat a heljere

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.11.06. 21:49:53

Ki mondta, hogy nem lesz harmadik sorozat? :trollface:
Egyetlen fake hírt találtam google-val, szerintem kacsa.

Cimona 2011.11.07. 18:55:42

Hát, szerintem nem igen mostanában lesz vége, habár a mangából ítélve már Kishimoto sem tud többet kihozni belőle nagyon. Mondjuk az otakuk biztosan kihoznak még belőle valamit, ha a manga befejeződik is-na, akkor aztán tényleg semmibe fogom venni a Pierrott stúdiót...

Mangekyo22 2011.11.08. 14:46:21

@Cimona: A Naruto mangát már rég nem Kishimoto írja, hanem a Shonen Jump - ő csak kitalálta, beadta, egy ideig még tényleg ő készítette, majd a Shonen Jump átvette a manga felett az irányítást, és Kishimoto már csak rajzolhatja, és már csak az kerülhet bele a mangába, amit ők akarnak.

A Pierrot meg már a rendes Naruto széria óta lesz*rja az eredeti manga történetet. Azt csinálnak az animével, amit akarnak - mivel Kishimoto-nak nincs beleszólása az anime megvalósításába, örülhet ha pénzt kap érte. Ezért van már One Piece és Dragon Ball filler szezon is.

Cimona 2011.11.09. 17:14:59

Köszönöm, Mangekyo, ezt nem tudtam :).
Minden esetre, bárki is szerkeszti ezt a mangát már nem sok ötlete van. Egyre sablonosabb lesz az egész, legalábbis szerintem.

Az animének valószínűleg sosem lesz vége, habár ki tudja lehet, hogy véletlenül felvilágosodnak, és befejezik végre ezt a szánalmat, aztán előállnak egy jobb verzióval, habár ez szinte lehetetlen. Mindenesetre, én erről már rég lemondtam, inkább nézek mást. =)
süti beállítások módosítása