Szegasztok!

Április elején bementem kedvenc konzol boltomba, a Play Mania-ba, hogy megvehessem a "négyzet gomb gyilkos" Dynasty Warriors sorozat legújabb részét, a Dynasty Warriors 7-et.

Sokat játszottam még így is a programmal, és még így is elején vagyok, de egy valami biztos - ez a Dynasty Warriors az eddigi legjobb!

[A játékot nem egyedül játszottam, segítségemre volt egyik barátom, Roland is, aki igazi szakértője a kínai történelemnek.]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Dynasty Warriors egy eredetileg verekedős, majd a második részétől kezdve pedig "akció-stratégiai hack'n slash" játék lett, mely az ősi Kínában játszódik a Han dinasztia szétesése után, és melynek helyére 4 dinasztia pályázik, hogy megszüntesse a káoszt és feltámasszák a kínai császárságot - persze mindegyik dinasztia a saját nézete szerint szeretné.

A látványos intro után a főmenüben választhatunk Story Mode, Conquest Mode és Online Mode közül. Ezek mellett lesz lehetőségünk Tutorial Mode-ban gyakorolni Guan Ping segítségével és az Encyclopedia-ból is tanulhatunk egy kicsit.

Sajnos az első hiba már egyből a játék bekapcsolása után látható.... K*RVA KICSI A KÉP! Nem vicc, Roland is mondta, hogy olyan kicsik, hoyg lehetetlen elolvasni. Amikor meg felnagyítom (HD-nál aspect gombocska), akkor meg ugyan olvasható lesz, de kicsit homályos is - ami azért is vicces, mert a grafika az változatlan marad, ami sokkal szebb, mint az elődöknél, bár még így sem vetekedhet az Uncharted 2-vel.

  

Újítások vannak dögivel. Kezdjük az a Story Mode-al. Roland elmondta, hogy már a 6 előtt is bizonyos karakterek történetét lehet lejátszani a 3 dinasztiából. Na, itt nem így van! Itt már a 4(!) dinasztiának a történetét kell lejátszani! Értsd, ha a Shu-t választod, akkor a Shu dinasztiának a történetét kell lejátszanod, és a történet adja meg nekünk, mikor kit irányíthatunk.

És mint olvashattátok, most már nem csak 3 dinasztia van (Shu, Wu és Wei), hanem 4, ami nem más, mint a másik három fölött győzedelmeskedő Jin dinasztia (Sima Yi és kölkei). Cserébe viszont nem játszhatunk sem Diao Chan-al, sem pedig Lu Bu-val.

A Story Mode pedig nagyon hosszú! Elkezdtem a Wu-val játszani, és még csak a negyedik pályán vagyok, és biztosan mindegyik dinasztiának van legalább 10, ha minden igaz.

A következő újítás, a Conquest Mode. Ebben a móduszban az ősi kínai térképen tábláról-táblára kell mennünk kiválasztott kedvencünkkel, majd felszabadítani a tartományokat, és itt is tudunk új fegyvereket, tárgyakat, állatkákat és a mi fontos, új karaktereket szerezni.

A tartományokban FFX szerűen tudunk mászkálni föl és le, és habár sok dolgunk nem lesz. néha megjelenik egy "Scholar" emberke, akinél letesztelhetjük "történelmi tudásunkat". Emellett fegyvereket vehetünk stb.

Fontos tudni, hogy egyedül a Conquest Mode-ban lehet egyszerre ketten játszani.

Online Mode-ot nem részletezném, de röviden megjegyzem: nagyon jó húzás volt! Multiban minden sokkal élvezhetőbb elvégre, hát főleg a neten.

  

Tartalmi újítások a harcrendszerben is vannak. Először is, eltűnt az "EXP alapú fejlődés" rendszer, helyette a tárgyainknak vannak "Seal"-jei, melyeket felszerelve megdobhatjuk kedvencünk értékeit. Bár vannak érték növelő küldetések a Conquest Mode-ban, de hogy ott mi növekszik mi alapján nem jöttem rá.

A Skill rendszer megmaradt, de itt a tisztek legyaloglása után kapunk csak SP-t, ami rohadtul kevés, szóval fejlesszetek ki és szereljetek fel a fegyverekbe minél több Skill pontot növelőt.

Eltűnt a "Renbu rendszer" is (Roland ennek nagyon örült), és újra a négyzet és háromszög gombok kombinálásából lehet kombózgatni.

Végre újra ülhetünk elefántokra, de persze a lovak megmaradtak (állítólag vannak pandák is, de őket ki érdekel.... ja, a PETA).

És a legnagyobb újítás, hogy most már mindegyik karakternél lehet 2 különböző fegyver, és nem kell mindenáron az alap fegyvereiket használnunk.

A küldetések és a feladatok nagyon jók lettek, végre értelme is van leállni szétverni a "neve-sincseket".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akkor most jöjjenek a negatívumok.

Először is, a feliratok rohadt kicsik, ez pedig nem jó a szemnek.

Másodjára a Conquest módban csak úgy lehet karaktereket aktiválni, ha teljesítünk bizonyos "Legendary" zónákat (szóval ha Zhang Fei-t akarod megnyitni, akkor teljesítened kell az ő "Legendary" zónáját), és karakterünk nem mehet rá bármelyikre. Ez szerintem hülye ötlet volt, mert így megnyitni őket kb 1 évbe is kerülhet.

A dupla fegyver használatért cserébe most már nem lehet elgurulni a támadások elől (és ez nagyon idegesítő tud lenni, ha beszorítanak, vagy pedig szuper támadást használ az ellenség).

Nem lehet a musou csíkot tölteni, tehát vagy aprítasz, hogy növekedjen, vagy pedig kereshetsz "köcsögöket", ami feltöltik. Ez is rohadtul idegesítő tud lenni.

És végül az EXP rendszer eltűnése is kicsit sajnálatos.

Minden más rendben van, ez egy korrekt game lett, mindenkinek ajánlani tudom!

Így a végére egy kérdés: hallottam, hogy megcsinálták a francia-angol 100 éves háború "Dynasty Warrior" játékát, és egy trójait is... mikor lesz végre egy MAGYAR-TÖRÖK 400 éves háborús játék ilyen "Dynasty" szerűen? Pedig lenne benne fantázia - Mátyás Király, Szent László, Kinizsi Pál stb...

  

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr732816684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2011.04.14. 10:37:49

Az kéne még(magyar-török háborúról game(max a Medival Totalwar-ban bennevan)

Látom a Dynasty Warriors Strikeforce kimaradt neked,mer abba lehetett már 2 fegyód és már abban is volt 4 fős multi:D
az értékelés elötti képen a naci fölött befigyel a pillandótetkó :D
süti beállítások módosítása