Sziasztok!

Előszőr is: Elnézést kérek hogy egy ilyen béka valaga alatti videóval kell beszennyeznem a blogot de annyira felment bennem pumpa ettől hogy azt el se tudom mondani!

Miről is van szó? Természetesen medievilsux újjabb taknyáról amit egyik ismerősőm ajánlott hogy nézzem meg mert nem fogom elhinni,és tényleg nem hittem el hogy a Metin 2 nevű nagyon jó játékot 4 percen keresztül fikázza. Azért is fujok erre most nagyon mivel ez a hugom kedvenc  számítógépes játéka, és én is kezdek ráérezni az ízére.

De hogy megértsétek hogy miről beszélek tessék itt a videó persze csak ha van gyomrotok megnézni!

Ráadásul ez még csak az 1.rész! Sajnos kieresztettem féktelen haragomat egy olyan komment formájában amit egyhamar biztos nem felejtenek el pedig utálok igy beszélni másokkal.

Ennyi Voltam Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr142675593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.02.20. 23:40:49

ebbe az a szánalmas hogy azt hiszik viccesek, pedig csak 2 elmesérült XD még írni se tudnak és arról is azt hiszik hogy vicces, hát nah erre mit mondjak

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.02.20. 23:42:03

hát ebbe az a szánalmas hogy azt hiszik viccesek, pedig csak 2 elmesérült XD még írni se tudnak

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.02.20. 23:42:59

picsába ebbe a blog.hu-ba hogy azt hittem nem küldte el az 1. kommentem mert nem frissített sry :)

Dragonman 2011.02.21. 01:54:46

Én nem ismerem ezt a játékot, de kezdem komolyan azt hinni, hogy ezek ketten tényleg fogyatékosok.
Még RAP-et is csináltak magukról YT-on.

www.youtube.com/watch?v=bzHlwQoBS4k&feature=related

És még van akinek be is jön. O.o

Tamfarkasthegreatelord 2011.02.21. 14:18:49

Két seggfej egy gagyi grafikájú játékban. A játékkal nekem semmi bajom nincsen, de már untam, hogy mindenhol ezt dobják a pofámba, mint ,,A Játékok Játéka"

Ez a két takony meg húzzon el a jó büdös francba.

Tamfarkasthegreatelord 2011.02.21. 14:24:24

Ha megtudom, melyik szerveren vannak fenn. Oda fogok menni, beállok közéjük és hátba támadom őket.

xx18Rolandxx 2011.02.21. 14:27:40

@Tamfarkasthegreatelord: Én se mondtam egy szóval se hogy ez a játékok játéka de az tény hogy nagyon szórakoztató!

smartis12 2011.02.21. 20:21:51

Hát istenem én négy évet játszottam a metin2-vel és váltottam a szervereket közben de sose untam meg csak egy fél éve nem játszok vele igen is non jó a metin2 játék

smartis12 2011.02.21. 20:23:32

ez nem nektek szól hanem annak a két fogyatékosnak

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.02.22. 12:07:55

én is írtam pár szép sort a vidihez idézem"így van World of warmicsoda ? ha azt bemutatják az ÉN kedvenc játékomat akkor én odamegyek és lemészárolom a családját is " rohadt kis buzik

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.22. 12:14:34

Úristen, freddyD, ne hagyd abba, ha ilyen az utánpótlás!

És még én affektálok, ez elviselhetetlen, alig bírtam fél percnél tovább.
A játékot amúgy magát nem ismerem.

Kéne csinálni egy olyan videóbloggot, ami az ilyen videóbloggokat oltja. :D

smartis12 2011.02.22. 21:57:36

Igazából nem a legjobb játék me én pcgame őrült vok kissé (1/2-ben) de négy év után meg untam mikor a szarabbat a GOA-t (Gates of Andaran) 5 évig bírtam pedig nem is tetszet XD
süti beállítások módosítása