Sziasztok!

Igen ma én is bemutatom a 10 általam legrosszabnak tartott animét!

Előre bocsátom hogy a lista teljes egészében személyes igy ha valaki nem ért egyet vele azt elfogadom de semmi kedvem trágárságokat olvasni, úgyhogy kéretik azokat megtartani.

10.Helyezett-Hyakka Rouran Samurai Girls

 Hát igen,ez az anime tökéletes példája annak hogy egy jó történettel rendelkező animét hogy is kell jó alaposan elb@szni.

A Történeten kívűl még az ending tetszet nekem de azon kivül semmi. A Rajzolás nem épp a legszebb plusz be akarják mesélni az embernek hogy 2.világháborús repülőket 4 kiscsaj szamurájkardokkal ketté tud vágni!

Viszont ami végképp elcseszi az a k@va sok Fanservice ami nagyon gyakran megy át Hentai-ba! De azt gondolom hogy azért egyszer meg kell nézni. Amugy hamarosan bemutatásra kerül általam akkor majd többet is elárulok róla.

 

 

 

 

 

9.helyezett-Highschool Of The Dead

 

Viszonylag ezzel is az volt a problámám mint a Samurai Girls-el,rohadt sok benne a fölösleges Fanservice illetve az agymenés.

Az anime plusz egy szimpla zombis horror hangulatát adja mintsem egy animéjét! De azért nem kifejezetten rossz csak hangulattalan.

Nos eddig nem annyira rossz animék voltak soron most azonban jönnek a valóban,istentelenül rossz animék.

 

 

 

 

 

 

8.Helyezett-Captain Tsubasa

 

Eddig még nem esett szó egyetlen sport animéról sem itt a blogon,hát akkor most pótolva lesz. Előrebocsátom hogy szerintem nem azért rossz mert nem szeretem a focit hanem mert eszméletlen monoton és unalmas az egész.

A Tetejébe szinte mindegyik fiúszereplő ugyanúgy néz ki.

 

 

 

 

 

7.Helyezett-Trinity Blood

 

Szerintem nem is kell hozzá füznöm semmit hiszen Member mester már megmondta hogy ez a sorozat jellegtelen,unalmas és kiszámítható.

Az opening és az ending egyáltalán nem illik az animéhez,Az egyetlen pozitivum amit találtam benne hogy egyes embereket valós személyekről mintáztak. De sajnos még ez se segit azon a tényen hogy ez a valaha készitett legnevetségesebb vámpíranime.

 

 

 

 

 

 

 

6.Helyezett:Dinosaur King

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asszem a kritikámban már mindent elmondtam róla csak megismételni tudom önmagam. Össze van rakva a Pokemonból a Jurassic Parkból és a Yugióh-ból és hiányzik belőle mindenfajta ötletesség.

5.Helyezett-Naruto Shippuudden

 

Bevallom én már az első szériától se voltam nagyon elragadtatva de ez még azon is túltesz.

Egyetértek Mangekyo Mester véleményével a sorozatról de azt még hozzáteszem hogy a legujjabb részekben a Pierott studió már tényleg a hülyeség osztás rekordját állították fel,ugyanis ugy mutatják be Sasuke vallomását Sakurának miután Narutó megmentette őt AHOGYAN MEG SE TÖRTÉNT.

Plusz kapunk még egy Naruto-Sasuke csókot a 194 részben. Ennyi,ehez már nem tudok mit hozzáfűzni.

 

 

 

 

 

4.Helyezett-Duel Masters

 

Szánalmas Yugioh paródia,a legsablonosabb szereplőkkel és a világ talán legirritálóbb főhősével.

A szörnyek és a kártyák azonban nagyon szép CGi-vel lettek megcsinálva.Ez azonban kevés. Egyáltalán nem érdemes rá időt szánni.

 

 

 

3.Helyezett-Afro Samurai

 

Kill Bill szintű vérömlengés és bosszúhadjárat a középkori Japánban ahol feketék élnek és feltalálták a Mobiltelefont.X(

Az anime össz-viszz 5 részes de egy szinten van a Platonic Heart-al és ez nem vicc. A Szereplők marha irritálóak,igazából szinte szerethető sincs az animében.

Talán csaki annyi hogy a főszereplő állítólag Samuel L. Jackson-ról lett mintázva, viszont:SAMUEL EGYÁLTALÁN NEM ÍGY NÉZ KI!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

2.Helyezett-Platonic Heart

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gondolom most azt kérditek hogy hova tettem az eszem hogy csak a 2. de higgyétek el az első helyezett számomra a legundorítóbb és leggyűlöltebb anime a világon ami véleményem szerint még ezen is túltesz.

Akkor Hölgyek és Urak és egyéb lények ,íme listám 1.helyezettje

1:Helyezett-Bedaman

 

A Világ összes gyüjtögetős animéjának legalja illetve az összes ilyen anime sablonossága egy animében.

Undorító,unalmas,Yamato minden idegölő animefőhős királya,Érdektelen és cseppet sem jó.

Erről még akkor se mondanék jót hogyha lesszaggatnák az összes körmömet a Higurashiban látott készülékkel.Magyarán szólva

KERÜLJÉTEK EL AMILYEN MESSZE CSAK TUDJÁTOK!

 

 

 

Ez lenne az én feketelistám,remélem hogy nemsokára a 10 legjobbat is bemutathatom nektek. Ennyi voltam SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr572621143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.01.28. 17:23:44

Hát én a 9. helyezettel egyáltalán nem értek egyet, szerintem vannak rosszabb animék nála.

xx18Rolandxx 2011.01.28. 17:36:02

@killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu]: Azt direkt oda is irtam hogy az első kettő nem vészesen rossz!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.01.28. 18:03:47

Mivé lenne a világ, ha már a tetszésindex is abszolút mérhető volna? Szerencsére ekkora közgazdászparadicsom nincsen!

Tamfarkasthegreatelord 2011.01.28. 21:00:02

No, készen is van egy nagyon rövid videó, melyet én egyébként csak a saját elemzéseimbe teszem bele openingként.

A videó: Mucsi elküldi a Platonic Heart-et a jó büdös picsába.

Szerintem ez az új elemzés openingem megérdemli, hogy ide is felkerüljön.
A videóban ,,A takarodj innent mutató, Predator lándzsás gyerek" engem szimbolizál, a másik ,,Fejjel lefelé lógó, csukott szemű gyerek" meg azokat, akik szeretik a jó animékat és mangákat.
Itt a link: www.youtube.com/watch?v=qvry4rYPa6I
Remélem a YouTube ezt nem fogja szerzői jogozni.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.01.30. 23:27:39

a dual mastert meg a bédamant 10 éves korom környékén csipáztam, talán azért nem szereted mert ezeket 10 éveseknek csinálták :D (najo duel mastert talán nem)

xx18Rolandxx 2011.01.31. 00:08:41

@viktor900: Hát én is akkor láttam őket de már akkor se nyerték el a tetszésemet.Bár mondjuk az ilyen gyüjtögetős animék közül csak A YUGIOH-t és a Bakugant szeretem nagyon,a többi felőlem mehet a levesbe!

Plusz hugomék is 12 évesen látták de már akkor is inkább elkapcsolták onnan!

bbbarniii 2011.04.24. 21:43:10

Boldogan a listába tettem volna a School Days-t is, de késő bánat. :)
süti beállítások módosítása