Szegasztok!

Mint tudhatjátok én nagyon szeretem a videó-játékokat, régieket, újakat egyaránt! Sajnos Magyarországon még mindig elég kevés az olyan konzol boltok száma, ahol a múlt játékait és konzoljait is megvehetjük, mint a régi SEGA Megadrive és Nintendo 64 gépeket és játékokat. A legtöbb bolt nem mer még visszább menni a történelemben, pedig az igazi konzol retro játékosok nagyon örülnének ilyen boltoknak.

Nem egy alkalommal a 4/6-os villamossal elhaladtam az Oktogon mellett, és minden alkalommal egy táblát láttam rajta konzol gépek címereivel. Néhány nappal ezelőtt viszont már nem haladtam el az Oktogonnál tovább, hanem mentem közelebbről megnézni a táblát. Azt írta, hogy a kertben van egy Play Mania névvel megáldott konzol bolt. Először féltem odamenni, mert már megszoktam, hogy egy bolt sem árul PS2-es kornál korábbi gépeket vagy játékokat, de ezúttal a kíváncsiságom nyert.... és így megtaláltam a konzol világ "Ali Baba kincses barlangját"!

Ezennel bemutatok egy olyan boltot, melyben egyszerre található meg a múlt, a jelen és a jövő játékai, melynek neve Play Mania!

  

Maga a bolt az Oktogonoz nagyon közel van, és könnyen megközelíthető. Egy tábla mutatja, hogy merre találhatja a "kincsvadász" a "kincses barlangot".

Amikor be megy az ember, akkor egy kicsit szűk helyiséget lát, ám ez csupán a látszat, mert a pult mögött is van hely - sőt, ott vannak az igazi "kincsek"!

 

És ha csak egy kicsit hátra néz az ember, máris sok kincset talál, mint például egy eredeti Final Fantasy II-őt, és egy csak japánban megjelent konzol gépet, a Wonder Swan-t, melyet a Bandai készített még anno.

 

Ha pedig felnéz, akkor meg látja a "kincskereső" a legendás konzol masinákat is. És ebben a boltban valóban MINDEN konzol gép kapható, még a legöregebb gépek is, mint Atari Jaguar, SEGA Megadrive, Atari 2600, Nintendo NES, Nintendo SNES, Playstation, Nintendo 64, Gamecube és sorolhatnám! Bár az összeset nem tudtam megnézni, de néhányat mutattak nekem, s mind nagyon jó állapotban vannak.

 

Szinte vicces látni, hogy a Nintendo család mennyi kis hordozható gépet készített (igen, az ott baloldal egy igazi Gameboy).

 

Természetesen nem csak régi gépek és játékok kaphatóak, hanem a legújabb játékok és konzol gépek is. Ráadásul elég olcsón lehet megszerezni itt a legújabb gémeket (az 576 Kbyte-ban ezek itt mind 13-16 ezer forintért lehet csak megszerezni...).

És akkor most lássuk az igazán nagy kincseket (akiknek már maga az sem volt elég, hogy ilyen régi nagy gépeket lehet itt venni)....

  

Igen, az ott a kezemben egy eredeti Nintendo 64-es Turok játék, és elég olcsón is megvehettem volna egy Nintendo 64 géppel együtt kb 9000-10000 forintért. De voltak még nagyobb címek is, mint The Legend Of Zelda Ocarina Of Time, Turok 2, Doom 64, Goldeneye 64 és sorolhatnám!

De nem csak a régi nintendo fanok érezhetik magukat itthon...

  

Shenmue és Ecco... mondanom sem kell micsoda címek! És ezek is mind igazi eredeti játékok! Valaki egy Shenmue-t? SEGA Dreamcast kb 10000 forintért plussz Shenmue 2000-3000 forintért. Na ugye, hogy megéri! Akinek meg ezek a címek nem elég meggyőzőek, azok megvehetik ebben a boltban a Crazy Taxi-t, a Sonic Adventures-t, House Of The Dead 2-t, Resident Evil Code Veronica-t és még többet is!

És azt hiszitek több "kincset" nem tartalmaz ez a "kincses bolt"? Nagy francokat! Van itt még bőven kérem szépen....

 

Sokan keresik a legelső Resident Evil-t, amikor a Resident Evil még valóban Resident Evil volt. Van még több nagy cím is itt, mint Silent Hill, Tombi 2, Tekken 3, Medievil 2, King Of Fighters 95, Tenchu, Oddworld Abe's Exoddus, Croc 2, Bloody Roar, Fear Effect, Cold Blood vagy Syphon Filter 2....

  

És ezek mind eredeti játékok! Természetesen van köztük használt is ugyan, de mindenkit biztosítani tudok, hogy jó állapotban vannak.

  

Tehát mint láthatjátok, ez egy igazi "kincses barlang"! Régi nagy klasszikus konzol gépek, nagy klasszikus játékok és mégis sok új trendi játék is megfér, pedig fele akkora sincs a bolt, mint egy 576 Kbyte. Ráadásul még nagyon olcsó is itt minden (Nintendo 7000-ért? Hol találsz ilyen bitangot ilyen olcsón?). Természetesen nem csak vásárolni, de eladni és cserélni is lehet.

Ez kérem egy nagyon, NAGYON bolt, ahová minden igazi konzol játékosnak meg kell fordulnia legalább 10 alkalommal!

Tehát szeretitek a régi játékokat? Szeretnétek kipróbálni, milyen volt régen egy Nintendo 64 vagy Atari Jaguar? Szereted a retro gémeket? AKKOR MEG MIRE VÁRTOK MÉG! Csákányt, térképet, Power Rade-t, hamuba sült pogácsát kézbe és irány a Play Mania!

Én már le is csaptam pár címre.....

  

Remélem tetszik nektek a bolt így a leírás és a képek alapján, és remélem sok új és sok régi konzol játékos sok "kincset" fog itt találni! Mert igenis, kellenek az ilyen boltok, ahol nem csak a legújabb "trendi" játékok vannak, hanem az ilyen "legendás címek" is.

Szega mindenkinek!

 

PLAY MANIA

Cím: Budapest, Teréz körút 32 (közel az Oktogonhoz).

Telefonszám: 06-1-7052485 vagy 06-70-5599595

Emailcím: info@playmania.hu

Weboldal (átmenetileg nem minden jelenik meg): www.playmania.hu

Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr382459820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2010.11.19. 18:47:13

Huha! Tényleg igazi kincsesbánya lehet! Anno nekem is volt olyan Gameboyom szerettem is játszani vele! De szivessen elmenné oda ha sok pénzem lenne! Talán egyszer......

Mr. T.T 2010.11.19. 19:37:07

Na ez tényleg hihetetlen, lehet hogy egy Dreamcastra, SNES-re vagy Atari 2600- ra be is ruházok, bár ahhoz pénz is kéne :( .
Nekem egy szép Ps 1-es gyüjteményem van (80-90 játék), de ma már az Xbox 360 miatt egyre kevesebb időt szánok rájuk, kivétel pár nagy kedvenc (FF 7, Chrono Trigger, Castlevania: SotN).
A honlapjukon még egy Virtual Boyt is láttam, oké, hogy qrva ritka, de az a 38K akkor is sok.

Mangekyo22 2010.11.19. 20:40:07

@Mr. T.T: Engem is nagyon csábít a Dreamcast, de lehet, hogy inkább egy Nintendo 64-et szerzek be majd...

thermo-nukleáris csatacickany 2010.11.20. 01:04:04

Mangekyo: azt te vágod hocs kitették az egyik videódat a napiszarra?...megjegyzem semmi értelme nem volt

Mangekyo22 2010.11.20. 06:05:40

@thermo-nukleáris csatacickany: Ja, hallottam róla, és mivel láttam, hogy rengeteg feldühödött Hentai otaku-nak nem tetszett, ezért levettem az a videót - de persze majd később felrakom egy másik megosztóra. Kíváncsi vagyok, hogy ki tette...

masterchief 2010.11.20. 13:19:11

ez gyönyörüen néz ki ez maga a menyország kb ilyesmire gondoltam mikor megnéztem a boltot ma

AlexM1983D 2010.11.20. 14:52:34

@Mangekyo22: Melyik videóddal művelték ezt?

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.11.20. 20:18:55

LOL, örülök neki, hogy vannak még régi motorosok, igaz, nekem a C64 volt az egyetlen őscsoda az életemben, de azt nem feledem soha. Legutóbb próbáltam rá szintiprogit írni, de nem töltötte be elég gyorsan a lenyomott billentyűket. :/

Napiszar az, amit a neve takar. Identitászavaros felsőbbrendűségi érzésre vágyó gyökerek keresnek pár egyént, akit gyökerebbnek tartanak maguknál és röhögnek rajtuk. Nem mellesleg szexista és rasszista anyagok tömegét láttam rajta, ami még egy pofon a színvonalnak.

xx18Rolandxx 2010.11.20. 22:53:03

Most néztem meg életemben előszőr és asszem utoljára a Napiszart! Többet a büdös életbe nem megyek fel mert tényleg igaz amit Member irt elöttem!

masterchief 2010.11.21. 10:46:33

mangekyo22 lesz folytatása a kinikuman anime-nek?

masterchief 2010.11.21. 10:47:06

mármint te csinálsz rola videot még?

Mangekyo22 2010.11.21. 12:36:46

@masterchief: Persze, de csak jövőhéten kerül fel videó róla, de akkor 3 jön!

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2010.11.21. 17:28:54

jáááááá mennyit Nintendo 64eztem régen, főleg a Pokemon stadiumot nyomtam XD Meg Zelda, Majora mask, Donkey Kond, Banjo és Tooie stb :)
most meg épp eladóba vannak a játékaim csak a kutya se veszi meg van vagy 12 még, ha kellenének valakinek szóljon :P Nekem már nem kellenek.

Mangekyo22 2010.11.21. 19:36:31

@viktor900: Na és mi a címük azoknak a játékoknak + mennyiért adnád el őket? Mert bevallom egy kicsit érdekel...

silly3200[Spyrofan] 2010.11.23. 14:27:29

Régi Resident Evil játékok:ISTEN csinálta őket
Új Resident Evil játékok:Óriási nagy csalódások

PS1 vs. N64 PS1 Wins this round

A PS1 szerintem jobb az N64-nál!

Én majd 100% hogy elmegyek ebbe a boltba ;D

Mr. T.T 2010.11.26. 20:46:18

@Silly3200: PS1-el egyetértek,
De az újabb RE játékok kiemelkedően jóak, az igaz, hogy a RE5 csak egy remek akciójáték zombikkal, de a 4 a sorozat legjobbja (oké lehet, hogy 2-őt nem üti) és talán mindenidők legjobb horror játéka(Silent Hill 2 után). Számomra a nagy csalódás a RE3 (ami pont, hogy régebbi) és az Outbreak részek.

bbbarniii 2012.03.18. 19:01:24

Egyszer elmehetnénk ebbe a bótba. :)
süti beállítások módosítása