Sziasztok!

Igen egy újabb mangával jövök és be kell valljam elsőre furcsálltam a történetét de amit kaptam, az minden várakozásomat felülmúlta!

Mai alanyom a Bakuman c. Manga.
 (Edit: Roland, eltettem a cikked holnapra, mert marhára nem jó, hogy egymás elé posztoltunk, valahogy osszuk már be-Wan)

 

 

Ez a vígjáték és shounen elemeket felvonultató manga 2008 óta jelenik meg a Weekly Shonen Jump oldalain és a mai napig is fut. A Manga készítői igazi nagyágyuk, Takeshi Obata és Tsugumi Ooba akik már olyan mangákat készítettek mint a Death Note,szóval ennél is elég nagy elvárásoknak kellet megfelelniük!

A Történet elég furcsán hangozhat hiszen ez egy mangakákról szóló manga! A Történet 2 főszereplője Mashiro Moritaka és és Takagi Akito de a manga először csak Mashiróval foglalkozik.

Mashiro egy átlagos 9.-ikes diák aki nagyon jól rajzol viszont nem tudja hogy mit kezdjen a jövőjével,azonban a sors megoldja ezt a problémát! Egy nap ugyanis bent felejti a matekfüzetét az iskolában amibe rajzolt egy képet a titkos szerelméről Azukiról és ezt a füzetet találja meg Takagi aki a rajz láttán ajánlatot tesz neki: Azt szeretné ha mangakáká válnának!

 

Mashiro persze csuklóból visszautasítja az ajánlatot mire Takagi felhívja Azukit hogy Mashiro szerelmes belé,és ketten találkoznak egymással! Kiderül hogy Azuki seiyuu,az az anime szinkronszínésznő szeretne lenni.Ezek után Mashiro És Azuki megfogadják egymásnak hogy mindent megtesznek ahhoz hogy elérjék az álmaikat!.

 

Nos ennyi lenne a történet ami vélemény szerint piszkosul jól ki lett találva és ez nem csak a történetre hanem a szereplőkre is vonatkozik! A Manga úgy szórakoztat hogy nincsenek benne fantasydolgok,végig a valóságban játszódik. Ez szerintem már egy jó pont!

Újabb pozitívum hogy nagyon szép a rajzolása is és viszonylag elég hangulatos is! A Karakterek nem idegesítőek,teljesen átlagosak és bevallom szerintem egy ilyen mangába pont ilyen karakterek kellenek. Viszont Azuki szerintem túlságosan is Misára hajaz a Death Note-ból de hál istennek nem lett belőle idegölő Tsundere Girl vagy teljesen felesleges női mellékszereplő!

Mondanivalója igazából nincsen talán csak az hogy "Ha Megdolgozol Az Álmaidért Akkor Valóra Válnak"! Ráadásul nagyon poénos is,ez főképp Takagi-ra értendő aki viszont néhol már nagyon Mashiri idegeire megy!

Természetesen karakterfejlődést is kapunk hiszen mindegyik szereplőnek meg kell küzdenie az álmukért és ez erősebbé tesz őket!

Sajnos azonban olvastam olyan dolgokat hogy ez a manga állandó összehasonlításba kerül a Death Note,amit személy szerint nem értek ,hiszen a Death Note ha úgy vesszük egy Fantasy manga ez pedig nem! Szerintem felesleges összehasonlítani a kettőt hiszen olyanok mint a víz és a tűz!

Bakuman

-Idő:2008

-Iró és Rajzoló:Takeshi Obata és Tsugumi Ooba

-Magazin:Weekly Shounene Jump

-Műfaj: Vígjáték,Shounen

-Hossz:1 mangakönyv eddig(még fut)

Tetszett:

-Piszkosul jó történet

-Jól kitalált főhősök

-Szép Rajzolás

-Karakterfejlődés

-A Női szereplő nem egy elcseszett Tsundere Girl

-Hangulat

-Humor

Nem Tetszett:

-Azuki nagyon hajaz Amane Misára

-Folytonos összehasonlításban van a Death Note-tal

Értékelés:

-Rajzolás:4/5

-Karakterek:4/5

-Egyediség:4.5/5

-Humor:3.5/5

-Mondanivaló:3/5

-Hangulat:4/5

-Történet:3.5/5

-Karakterfejlődés:4/5

Pontban:30/40=Kiváló

Százalék szeint:89%

8.5/10

Összegzésképp: Egy Újabb kiváló manga a Death Note alkotóitól! Reméljük miharabb elkészítik az animét is belőle! SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr382453051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. T.T 2010.11.17. 20:27:41

Nagyon egyedi manga, bár én valahol a 30. fejezetnél teljesen elvesztettem az érdeklődésemet. De nem értem mért csak 3.5-öt adtál a történetre, főleg ha annyira tetszett.
Ja és az anime már a 7. résznél tart.
Itt is egy link: www.cyber12.com/page-Bakuman.html

xx18Rolandxx 2010.11.17. 20:46:26

@Mr. T.T:

1:Útólag lettem figyelmes arra kis tényre hogy egy pici sablonosság van benne de azért az nem annyira vészes!

2:Wáó,nem is tudtam ugylátszik nem vagyok elég tájékozott vagy csak túlságosan lefoglal a következő animebemutatóm alanya(Burst Angel)!Belekukkantok mindneképp! Köszi az infót!
süti beállítások módosítása