Sziasztok!

Lassacskán kezdem megérteni hogy mikor is kezdődhetett nálam az Animék iránti szeretet! Hiszen mikor 9 éves voltam ezt is orrba szájba bámultam és azt hittem ez is sima rajzfilm pedig animét néztem!

Mai alanyom a Jungle Taitei c.Anime!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És igen az Alfréd a kacsához hasonlóan ez is anime! Méghozzá nem is akármilyen anime hanem egy igazi klasszikus hiszen ez már több mint 40 ÉVES (idén 45 éves) és még mindig nagy tiszteletnek örvend!

Az Anime egyébként az egyik legnagyobb mangaka,Osamu Tezuka mangája alapján készült(Tetsuwan Atom ,Slayers sorozat) a rendezést pedig Hiroshi Saito vállalta aki az Alfréd a Kacsát is levezényelte!

A Történetet igazából nem nagyon kell bemutatni hiszen szerintem nincs olyan gyerek aki anno egyszer nem látta volna a sorozatot. A Főszereplő Kimba a fehér oroszlán aki az állatok királya lesz miután Édesapját az előző királyt megöli egy vadász! Később sok barátra talál és az ő segítségükkel szembeszáll a különböző veszélyekkel illetve fenyegetésekkel.

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval ennyi lenne a történet ami hát elég egyszerű mégis nagyon ki van dolgozva ráadásul rengeteg történés illetve fordulat van az animében!

Amire így már elsőként kitérnék az az hogy az anime nagyon szépen meg lett csinálva,a karakterek is nagyon jól ki vannak dolgozva! A Látványra se lehet panasz igazából a korhoz képest is szépen van megcsinálva!

Nagy negatívumokat igazából nem tartalmaz az anime igazából nekem egyvalami nem tetszett benne és azok a zenék dwe hát egy 65-ös animéhez nem is lehet még anno egy kiemelkedő openinget illetve endinget készíteni! A Másik ami nagyon nem tetszett benne az Kimbának a magyar szinkronja volt ugyanis a szinkronok alapján nem lehet tudni hogy fiu-e vagy lány?

Jungle Taitei

-Idő: 1965-1966

-Stúdió:Tezuka Productions

-Rendezte:Hiroshi Saito

-Műfaj:Gyerek,Állatos

-Hossz: 52 epizód

Tetszett:

-Eredeti történet

-Rajzolás illetve Látvány

-Karakterek Kidolgozása

-40 év után is emlékeznek erre az animére

Nem Tetszett:

-Zenék

-Kimba magyar szinkronja

Értékelés:

Táblázat Szerint: 39/40=Király

Százalék szerint: 98%

9.5/10

Szóval mint láthatjátok ez is olyan anime amelyről nem is tudtuk anno hogy anime de mégis az! Ráadásul még sok ilyen sorozat van! Aki szeretne egy kicsit nosztalgiázni az nyugodtan belevághat ebbe az 52 részes klasszikusba! SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr282400535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shirokuma 2010.10.26. 15:55:14

Hohó, de sokat néztem én ezt.
Kössz hogy felidézted :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.10.26. 22:12:35

Slayers??? Az Hajime Kanzaka műve, köze sincsen Tezuká-hoz.
A Kimbát én is nagyon szerettem, láthatólag az amcsik is, elég sok elemet átloptak az Oroszlánkirályba.

xx18Rolandxx 2010.10.26. 22:20:39

@Member: Ja Igazad van! Elnéztem,csak a Zenéit szerezte Tezuka!

Hát igen van is néhány ilyen összehasonlító képem erről és az oroszlánkirályról! Állítólag még pereskedtek is ez miatt a Disney-vel!

Tamfarkasthegreatelord 2011.01.31. 18:46:44

Öt évesen megszerettem ezt a művet. Bár tényleg gagyi a főszereplő magyar szinkronja, de azért még nézhető. Öreganyámmal ezt mennyit néztük. Az összes részt láttam belőle.
süti beállítások módosítása