A szakáll elég szarul áll nekem...

A lényeg az, hogy mikor mentem haza, beugrottam a meida Markt-ba, egy Anime DVD-ért, de végül anélkül távoztam, mert megláttam a két játékot.
Összesen 3500 Ft-ot fizettem ezekért a szarokért, míg a manga mindösssze 1290 Ft lett volna. Én, marha!!!!!

 

 

 

[Mangekyo022 véleménye:

  "Ezen én már megsem lepődök, mivel nem a cím alapján szabják meg az árakat, hanem

   a készítő és kiadó cégek alapján! Én például kerek 500 forintért vettem meg a nagy-

   sikerű Ninja Scroll-t, míg az Alien Anarchy volt 2000 forint! De ha játékot kell 

    mondanom, akkor elég csak megemlítenem a Rise Of Nations-t, amit 1500-ért

    kaptam... Szóval ezen már nincs mit csodálkozni..."]

˙[WanGood szerint:

"Hát ez nem volt jó befektetés. Inkább vettd volna meg az SAS-t, és a Mortyr III-at, szintén 3500 forint, és nagyságrendekkel jobbak."]

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr152251161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása