FIGYELEM: A most következő bejegyzés csak a Naruto Fanatikusokra vonatkozik, a normális Naruto rajongóknak nem!

A mi nap poénból fölmentem a www.naruto-kun.hu fórumjára, hogy megnézem, mit írdogálnak annyian.

Mint írtam, én abba hagytam a Naruto-t a 453-ik fejezetnél, s nagyon úgy néz ki, hogy nem csak nekem kezdett leesni a tantusz. Sőt, mostanában egyre több ilyen komentet látok:

 

 

 

 

 

 

 

 

Természetesen nem ezért írok most ide, hanem a KÖVETKEZŐ kijelentésen, aminek az elolvasása után először sírva röhögtem, majd agyilag szétrobbantam:

 

 

Hát ilyet leírni nem csak pofátlanság, de akkora hülyeség is, hogy egy ilyen szöveg hallatára ember összehugyozza magát....

Most komolyan, azok a Naruto fanatisták, mint ez az illető, valaha olvasott Marvel-t meg DC-t, vagy Naruto-val született egy inkubátorban? Csak az lehet, hogy ez a gyerek összetéveszti a Marvel-t a Donal Kacsával és Miki Egérrel, mert úgy érthető lenne...

Aki nem tudná, a Marvel képregények a DC-k (Superman, Batman) mellett a második leghíresebb képregény figuráival dicsekedhet, mint Spider-man, Fantastic Four, Iron Man, X-men, Hulk stb...

Arról nem beszélve, hogy ezek a képregények soha nem gyerekeknek szólt, hanem a tinédzser és felnőtt olvasóknak, mivel itt valóban szétszedték egymást az emberek, és a mangák többségével nem csak a rossz fiúk hullottak!

Arról nem beszélve, hogy nézze már meg minden "fanatikus", hogy a leghíresebb Marvel hősök mikor "születtek":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a Naruto az mikor jelent meg? 1849-ben? 1496-ban? Jaaaaa, hogy csak 1999-ben? Akkor meg miről is beszélünk?!

Arról nem is beszélve, hogy a Naruto nem csak, hogy a Kinnikuman, Dragon Ball és Marvel/DC képregényekből lopik ötleteket, de SEMMI KÖZE NINCS AZ IGAZI NINDZSÁKHOZ! Az egész csak egy Dragon Ball koppintás, és aki ezt nem vesszi észre, akkor az már menthetetlen!

Tovább is tudnám "sértegetni" a Naruto mangát, de akkor meg én lennék a "gonosz"...

Nem, nem! Nem lebeszélni akarok embereket a Naruto-ról, hanem hogy OLVASSANAK IS EL EGY-EGY MARVEL ÉS DC KÉPREGÉNYT, MIELŐTT VALAMI EHEZ HASONLÓ RÖHEJT ÍRNAK!

Mangekyo022.

Szerző: Mangekyo22

1 komment

Címkék: naruto

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr412247495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.08.26. 08:23:05

én nem értem a Narutot(annyi köze van a nindzsákhoz mint a banának a világválsághoz) valami még rémlik lévén 3 éve méztem utoljára de ehhez kikellene adni egy fordító könyvet
ÉS GAY SZENSZEI CSAK AZÉRT NYERT MERT KISAME BERÚGOTT ÉS IHB-JE VÓT REGGEL!(nexus-csókának meg lehet mondani)
süti beállítások módosítása