Gebasz van...

2010.08.02. 21:11

Kedves barátom kitett magáért a délután folyamán. Nevezetesen letörölt egy csomó animét a gépemről gyönyörűségesen okosan. "Természetesen" köztük volt a Kyozran Kazoku Nikki is, és minthogy tegnap érkeztem haza a nyaralásból, még nem kezdtem el a videót. Szóval guess what: tölthetem le újra mind a 26 részt, és minthogy kábé egy hónapja láttam, és semmire nem emlékszem belőle, át is kell futnom. Öröm az ürömben, hogy a másik videóalany megmaradt. De ha nem qrom el, legkésőbb augusztus 26-án vidi, persze igyekszem hamarabb letudni.
Szóval elnézést és türelmet kérek mindenkitől, sajnálom, hogy így alakult.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr402194225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.08.02. 23:49:19

Nekem ilyet alkotna vki, törném el kezét-lábát. Mert ez kb. olyan, mintha a ruhásszekrényemben vagy a pénztárcámban turkálna.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.02. 23:56:00

@Member: Megnézheti magát, ha még egyszer összeakadok vele, az egyszer biztos.

Mangekyo22 2010.08.03. 06:45:59

@WanGood: Ezek szerint akkor téged feltörtek? Mert van egy tippem, ki lehetett...

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.03. 09:59:28

@Mangekyo22: Nem. Akkor most próbálom átadni, hogy zajlott ez le.
Haver átjött hozzám a délután folyamán. Gondoltam, mutatok neki néhány animét (ő utálja és gyerekesnek tartja). Mikor beléptem az "Animék" mappába, ellökött a géptől, és egy Ctrl+A- Shift+Delete kombóval (összes kijelölése és Lomtárba helyezés nélküli törlés) ment a levesbe az egész. Mikor megkérdeztem tőle, miért csinálta, azt mondta, az én érdekemben teszi, mert ha animéket nézek, akkor aberrált otaku leszek (ő a sötét függő g*ci szavakat használta).Van egy olyan megérzésem, miszerint utoljára találkoztunk...

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.08.03. 10:00:52

Egyetlen mákom, amit ő nem tudott: az átkonvertálatlan mkv-ket és mp4-eket egy másik mappába tartottam.

Mangekyo22 2010.08.04. 08:58:21

@WanGood: Juuuuuj, ez már velem is előfordult, csak nálam az egyik lány ismerősöm tette ugyanebből az okból, ugyanezt mondván, de a barátnői elmondták nekem, hogy mi volt igaziból a háttérben, és elnéztem neki. Ugyanis ő régebben járt egy japán sráccal, aki igazi otaku lett (a nap 24 órájában csak animékat nézett, és minden pénzét ilyen rozen maiden babákra költötte), és szerinte az animék és mangák volt az oka, hogy az ő kapcsolatuk tönkrement. Tehát lehet, hogy ő is egy ilyen hülyegyerek hatására tette, és nem akarta, hogy olyan legyél, mint az általa ismert személy.

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2010.08.04. 18:08:45

igazán érdekes ismerőseitek vannak nektek XD

@Mangekyo22: szegény kislány :_(

2010.08.08. 00:20:31

@WanGood: azért egy verés kijárt volna neki, vagy minimum egy-két erősebb ütés...normális az ilyen? ráadásul milyen jogon túr bele a gépedbe?
szerencse, hogy nekem csak egy anime van a gépemen az pedig a Fullmetal Alchemist :) (bár abból az alap meg a Brotherhood is) másra nincs is igazán se helyem, se igényem
süti beállítások módosítása