Szegasztok!

"Kedves Pierrot Stúdió. Miután Kishimoto volt olyan kedves Nagato, közismert nevén Pain, inváziója után már 3 fejezettel megutáltatni velem a Naruto-t, abba hagytam a Naruto manga olvasását a 453-ik fejezet-nél, és úgy határoztam, hogy Naruto és Pein végső összecsapásáig nézem az animét is. Ugyebár több, mint 1 éve vártam ERRE az epizódra, melyeknél nem kicsik voltak az elvárásaim, hiszen az egész Naruto-ban talán ez a legjobb harc. Én csupán köszönetet szeretnék mondani, HOGY PONT EZT A RÉSZT ***TÁTOK EL, NEM KICSIT, NAGYON! ÉS REMÉLEM, HOGY TISZTÁBAN VANNAK, HOGY EZZEL A RÉSSZEL NEM CSAK A NARUTO-T, HANEM AZ EGÉSZ ANIME MŰFAJT A SZ*RBA ALÁZTÁTOK! KÖSZÖNÖM SZÉPEN MEGINT, NA CSŐ, MOST MÁR AZ ANIMÉT SEM NÉZEM TÖBBÉ!"

De persze azért még bemutatom itt az anizód-ban, elrettentő példakép, és hogy segítsek azoknak, akik most akarnak leszokni a Naruto-ról!

 

 

Kezdjük már magával a látávánnyal, ami nem csak hogy ****, de a tetejében rosszabb, mint egy idióta "ámerikái" cartoon network-os rajfilmé (gondolok Chowder meg Ed + Edd'n Eddy). Az egész látványtól hányingerem lett! Ráadásul le se pause-alhattam, mert akkor meg ez fogadott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még mielőtt bármelyik Naruto fan meggyanúsítana, hogy én csináltam ezeket, és ezekkel akarok rossz hírnevet csinálni a Naruto-nak, akkor nézzék csak meg szépen a linkelt anime epizódot! Ennyire undorítóan ronda az EGÉSZ EPIZÓD! Ráadásul AZ SEM SEGÍT, HA NEM ÁLLÍTOD MEG EGY MÁSODPERCRE SEM, MERT A MOZGÁS KÖZBEN IS LEHET LÁTNI EZT A HÁNYADÉK GRAFIKÁT!

Egyedül persze csak az Otaku-k által szeretett Miss Pinky Tsundere picsának a kinézete lett jó valamennyire, és persze még egy ending-et is kapott, mely kb annyira hangulatos, mint le****** egy bálnának a ****át. Most komolyan miért ilyen baromságokra kellett fektetni az energiájukat? Egyedül, még ami "jó" lett, az a Yondaime belépője, de ez kevés!

Akkor még nem szóltam a tartalomról. Mint tudjátok, a Naruto vs Pain harc az egész Naruto sorozat legcoolabb harca, s erre mit kapunk?! Az egész epizód olyan, mint egy baromi elcseszett Tom És Jerry rajzfilm - Naruto Tom És Jerry-sen a földbe döngöli Pain-t, mint a szöget, Pain figuráját szétb*****-k azzal, hogy egy ordítozó hülyegyereket csináltak, a Shinra Tensei 5 másodperces hátrányának nyoma sincs, és persze létrehozták a "Kyubbi Terminátort", aki bármikor tud lőnni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De nem baj, elvégre az Otaku-k meg kapták kedvenc Tsundere girl-jük Ending-jét, szal nekik  nyolc, hogy milyen elfuserált lett az egész!

Arról nem is beszélve, hogy olyan marhaságokat raktak bele MÉG ezeken kívül, mint a "feltörő víz". A mangában víznek még csak nyomát sem lehetett látni! Ha filler jeleneteket raknak be egy animéba, akkor legalább vigyázzanak, hogy ne legyen ellenmodással a mangával - például a 166-ik részben a filler töltelékek jók voltak, mert se nem ütköztek a mangába, se nem rontottak az összképen.

A zenék nem tudtak illeszkedni, pedig volt köztük jó is, és talán pont csak ez menti meg a bukástól.

Meg persze hangulat terén egyedül a Yondaime belépője volt jó, de amúgy az egésznek, mint mondtam, egy elcsezett Tome És Jerry rajzfilm!

Utána néztem, hogy miért lett ilyen ronda, és az a válasz, mert nem volt elég pénz..... aha..... hehe.... hehehe...... DE PERSZE A K**VA FILLEREKRE VOLT PÉNZ?! EZ NEM MENTSÉG, MERT A PIERROT STÚDIÓNAK TUDNIUK KELL, MELY RÉSZEKRE KÍVÁNCSIAK AZ EMBEREK, S AKKOR EZEKRE KELL ELRAKNI A PÉNZT!

Összefoglalva, ez a rész egy hatalmas csalódás, s látszik, hogy az egész már tényleg csak a pénzért van! Se látványilag, se tartalmilag, de még hangulatilag sem jó! EZ AZ EPIZÓD NEM CSAK A NARUTO, HANEM AZ EGÉSZ ANIME MŰFAJ SZÉGYENE!

Értékelés - Naruto Shippuden 167:

Látványvilág: 0/10 = Ennyire ocsmány ronda látványt még nem láttam! Ráadásul egy híres franchise anime-adaptációja akar EZ lenni (de persze Mis Pinky Tsundere girl megrajzolása és "Ending"-je marha fontos volt)....

Hangulat: 2/10 = Tiszta Tom És Jerry az egész, és egyedül csak az utolsó 2 perc az, ami jóra sikerült....

Zenebona: 4/10 = Jó zenék vannak benne, de ahogyan felhasználták őket.... Egyáltalán nem dobja fel a hangulatot, szóval értelmük sem volt nagyon....

Elvárások: 0/10 = Hogy ennyire nevetségessé tegyenek egy olyan kolosszális csatát, mint a Naruto vs Pain, és hogy felrugják az adott világ szabályait, és egy nevetséges "ámerikái" Tom És Jerry / Jerry Springer Show szerű valamit kapjunk....

Végső Összesítés Pontokban: 6/40 = Szar

Végső Összesítés Százalékokban: 8% = Szar

Tíz Pontos Skála Pontozásban: 1/10 = Szar (a százalékot felfellé kerekítem, ahogyan a matekban szokták)

(A pontozás ugyanaz, mint a mangáknál).

Mangekyo022.

WanGood szerint: EZ EGY KALAP HÍG FOS. Én szeretem a Narutot, de nem akkor ha így megalázzák...

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr252125441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ViolinHero 2010.07.02. 20:19:38

Hát igen...ez nekem is feltűnt, amikor néztem, h Pein arca rendszeresen eltorzul, meg párszor jó kis disznóorrot vág...nem értem h miért kellett ezt ennyire elszarni. Teljesen elveszi a Naruto-fanok (küztük az én) életkedvemet is. Ennek ellenére én azért tovább nézem a Naruto-t, és a mangát is olvasom. Azért lássuk be...Sakurának rohadtul nem kellett volna külön ending, mondjuk én már a Hinata-sat is utáltam...mind1 én azért bízom benne h legközelebb jobb lesz a Naruto...
süti beállítások módosítása