Bizony ám, a designeri felhívás eredménnyel járt, olyannyira, hogy mától Desused kolléga a blog hivatalos designere. Az ő áldozatos munkájának eredménye az új fejléc. Köszönjük!

Anime ügyben csak annyit, hogy jelenleg két videót tolok, és Barnileonidasz sem ül a babérjain. Amint Mangekyo visszatér közénk, megállíthatatlanok leszünk.

Az Erőleves legyen veletek!
WanGood

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr202021872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desused 2010.05.21. 22:52:14

Köcce.

Egy kicsit elcsúszott a háttér de amint rendbe rakom pihenek egyet-.-

DESUsed

Desused 2010.05.21. 23:04:18

Na, beraktam a fejlécet, kitöröltem a szöveget, kivágtam a tagline-t, és beraktam a háttérképet (a tagline az a rövid szlogen volt, de most már rá van írva a fejlécre szóval nem kell).

Akkor mára BY-BY

DESUsed

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.05.21. 23:31:25

Designer úr, reggel feljebb tolná ezt a sort? Köszönöm ha megteszi :D

Desused 2010.05.22. 14:10:34

Nah itt vok mindjárt megcsinálom csak először megértem a problémát XD

DESUsed
süti beállítások módosítása