100. post!

2010.05.20. 15:35

Halleluja, megvan! Elértük a 100 blogbejegyzést, nagy nap ez.
A nagy nap alkalmából teszek 2 bejelentést:

1. Barnileonidasz többet nem vendég a palotában. Ugyanis mától ő is az Anime Manga Palota blog szerkesztőségébe tartozik. Elérhetőségét oldalra kiraktam.

2. A blog designjának feldobásában mindennemű segítséget elfogadunk. Úgy is mondhatjuk, hogy elérkezett az új RTL műsor ideje: Wangood designert keres!

A blog gőzerővel üzemel tovább, látogassatok továbbra is, és mindenki hozzon magával még egy embert (vagy inkább ötvenet).

Respect 4 all,
WanGood, Mangekyo022

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr592018258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Desused 2010.05.20. 19:52:09

Hy

Őszintén szólva nem vagyok nyalizós típus és nem is akarok az lenni de ha megmondjátok milyen beállítási lehetőségek vannak a blog.hu-n (vagy max én letesztelem) akk adhatok pár fejléc tippet bár lehet nem fog tetszeni mivel én az egyszerűség híve vok.

DESUsed

Desused 2010.05.20. 20:01:29

Nah asszem letesztelem az indás lehetőségeket. (no meg ha másra nem unaloműzésnek jó) ha kell design akkor csak elképzeléseket kérek cserébe.

DESUsed

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.05.20. 20:16:56

Köszönjük a felajánlást.
Egy Naruto/Death Note szereplőket ábrázoló fejléc jó volna.

Desused 2010.05.20. 21:34:03

oks

Amúgy most készítettem el a saját blogomat indán de valami förtelmesen nehéz kezelni. Tehát komolyan még egy felnőtt embernek is weblap készítési tapasztalatokkal kell rendelkeznie mire sikerül valami rendes dolgot kihoznia belőle, én is 1 órát kűzködtem mire beállítottam programozással a fejlécet, meg a hátteret.

Amúgy ti értitek már a fejlécek berakását? XD

Vagy háttérformálást mert így hirtelen programozásban ezeket tudtam megoldani a beállításoknál. De itt van a teszt verzsön amit elkészítettem magamnak: www.desu-desu.blog.hu

DESUsed

Desused 2010.05.20. 21:35:24

Amúgy a fejléchez kéne az, hogy melyik sablont választjátok mert addig nem tudom megválasztani a fejléc méretét, ha ennél maradtok akk írjatok. (ide)

Nah by-by

DESUsed

Desused 2010.05.21. 16:56:59

nah elkészítettem 5 fejlécet azokból a háttérképekről amik igényesnek bizonyultak aztán majd elválik, hogy tetszik e vagy nem.

A stílusbeállítással kapcsolatban (mivel itt nem én kezelem az admin felületet így csak elmagyarázni tudom vagy elkészíteni és veletek beillesztetni) annyit tudok segíteni, hogy mondjátok mit szeretnétek beállítani én meg megnézem a CSS-be.

Bár mondjuk a háttérképet és fejlécet viszonylag egyszerűen belehet állítani.

Nah akkor a fejlécek:

desu-desu.blog.hu/media/deathnote1.png
desu-desu.blog.hu/media/deathnote2.png
desu-desu.blog.hu/media/naruto1.png
desu-desu.blog.hu/media/naruto2.png
desu-desu.blog.hu/media/naruto3.png

Ha tetszik valamelyik annak mindketten örülünk ha nem akk max leírjátok, hogy milyen méretekben képzelitek el mert a függőleges magasságot tetszőlegesen variáltam a szélesség meg 900 pixel mivel a sablonnak is ez a szélessége.

És még annyit tudok javasolni, hogy ezt a száraz címet töröljétek le a fejlécről és írjátok rá saját méretben, betűtípussal a szlogent, meg a címet a fejlécre, pl. én így csináltam.

Bár igaz, hogy a cím 0 pixeles méretben még mindig ott feszül egy kicsit a fejlécen de azt csak az éles szeműek veszik észreXD

DESUsed

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.05.21. 17:35:39

Az megfelel neked, ha kapsz egy szerkesztői meghívót, és megcsinálod? Természetesen ebben az esetben kinevezünk a blog hivatalos designerévé.
Mellesleg ez a legjobb:
desu-desu.blog.hu/media/deathnote1.png

Desused 2010.05.21. 17:38:27

oks, csak azt írjátok le milyen stílusú legyen, ebben a sablonban mert ennek a sablonnak még fejléce meg háttere nincsen a többi megvan már, mert hozzáírták a blog.hu-s sablon készítők.

DESUsed

Desused 2010.05.21. 18:21:28

Nah elkezdtem formázni a saját blogomat-.-

DESUsed

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.05.21. 18:41:25

Mi az e-mail címed?
Küldöm a meghívót.
Designerként te döntöd el, melyik sablon felel meg ehhez a legjobban.

Desused 2010.05.21. 19:05:39

Hát a nem tom nektek mi jön be, félek, hogy nem találom el-.-

Email: desudesu@citromail.hu

Amúgy, ha leírjátok milyen háttérképet zeretnétek, vagy adtok egy kis minta darabkát (mondjuk 100x100-as képet amiben egy minta ismétlődik) vagy háttérképet azt betudom állítani. Valamint ugye a fejlécet.

Az alap szöveg maradjon a mostani sablonon vagy írjam rá jobban a képre a szöveget és úgy rakjam ki?

DESUsed

Desused 2010.05.21. 20:35:44

Majd írj ha kiküldted mert volt már, hogy nem jött meg levél, pedig elküldték-.-

DESUsed

Desused 2010.05.21. 21:56:39

Nah mindenhol megnéztem de a meghívó nem enged belenyúlni a CSS-be, hogy átírjam és beszerkesszem a fejlécet meg a hátteret. Úgyhogy sajnos csak leírni tudom.

Menj be a megjelenítésbe

Utánna válaszd ki a sablont

A kiválasztott sablon megjelenik a saját sablonok részben jobb oldalt

Katt a CSS ikonra

Tekerd le a Pageheader részhez ahol, mint minden másnál egy szövegdoboz vár

Másold le ezt a szöveget: desu-desu.blog.hu/media/deathnote1.png

Utánna a szövegdoboz második sorát jelöld ki és ctrl+v

Aztán lent mentés

Ez volt a fejléc

Ha az alap szöveget is elakarjátok tüntetni és ráakarjátok írni a fejlécre (vagy én is ráírom) akkor minden font-size-os részt 0 px-re írtok át (asszem 14 vagy 26 px van bent alapból).

A hátteret pedig értelemszerűen a Body résznél kell megadni.

Ott a szövegdoboz 3. sorában bemásolod ezt a szöveget background:url(???);

VISZONT: a kérdőjelekhez írd be annak a képnek az direkt linkjét amit háttérképnek szánsz.

DESUsed

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.05.21. 21:59:52

Admin jogokat adtam neked, most már menni fog.

Desused 2010.05.21. 22:50:58

Nem tom, hogy a háttér tetszeni fog e mert nem tudom milyen stílust szerettek így végül ezt a mintát színeztem át a fejléc világosabb színei szerint. Bár, mondjuk sztem a zöld színű sablon elég fura ilyen háttérhez XD

Mára BY-BY

DESUsed

bbbarniii 2010.05.22. 11:06:49

Desused! A Nyazsgem-blogot is kidizájnolnád? A blogon én meg WanGood foglalkozunk elemzésekkel.

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.05.22. 12:09:42

Desu, ide is leírom, följebb kéne tolni a postokat.

Desused 2010.05.22. 14:25:33

WanGood - Megvan a postigazítás.
Barnileonidasz - Persze milyen stílusúra szeretnéd?

DESUsed

bbbarniii 2010.05.22. 15:06:54

@Desused: Már megvan, azért köszi a felajánlást! :) Mégvalami: hátteret a blogon hogyan lehet beállítani? Csakmert a fejléc meg a többi dolog megvan.

Desused 2010.05.22. 16:20:34

oks.

nem tudom, hogy milyen típusú a sablon CSS kódja.

ha megmondod a sablon nevét akkor megnézem a CSS kódot és leírom, hogy kell.

mert minden sablonban más a háttér beállítása.

Közben már leírtam a kezemet a blogomban XD (www.desu-desu.blog.hu)

DESUsed
süti beállítások módosítása