Beszámoló - Play It 2012

2012.04.08. 16:45

Szegasztok!

Ahogyan a legutóbbi Play It-ről, most is beszámolunk arról, hogy milyen volt a tegnapi (2012 április 7.) Play It videojáték kiállítás! 

Kb április 5-én megbeszélés, hogy mikor találkozzunk Wangood-al és Geriolah7-el a Mammut-ban. Mivel Geriolah7 szólt, hogy ő is kint lesz, gondoltam, hogy akkor menjünk mind hárman.

Április 7, reggel 6 óra, úgy ébredek, mint a "Másnaposok"-ból a dagadt, majd miután minden fontosabb holmit összeszedtem (kamera, innivaló, pénz a kajára meg cuccokra) elindultam Budapestre. A héven szerencsére nem volt semmi, mivel hétvégén nem sokan mennek be a városba (vajon miért). Igen ám, de mivel lejárt a bérletem, képtelen voltam venni jegyet, majd a Vágóhídnál kb 5 percet sorban állni az új bérletért, mivel a "Pesti Bérlet" nélkül kb 4000 forint lenne utazgatni, főleg mivel a 2-es villamoson megnőttek a jegyellenőrök száma. Bérlet megvan, no irány a 2-es villamos, majd a 4/6 villamossal a Széna térre, és a Bowling pályánál már találkozok is Geriolah7-el (nem volt nehéz felismerni annak ellenére sem, hogy először találkoztunk személyesen, mert ügyelt rá, hogy felismerjük), majd Wangood rá 3 perccel is megérkezik. Irány a Millenáris park!

A sor b*sszott nagy volt, kb 10 percig álltunk. A jegyeket ott vettük meg, az előzőhöz hasonlóan 1000 forint volt fejenként + 250 a ruhatár. Ha valaki ki akart menni egy kicsit levegőzni, akkor azok a kijáratnál kaptak egy zöld csukló szalagot, mellyel visszajöhetett. A poén az, hogy Wangood észrevette, hogy ezek a szalagok ugyanazok, mint amik a 2011-esen voltak, szó szerint (lásd dátum)! Tehát aki megtartotta az előzőnél a szalagot, akkor az be tudott surranni ingyen... azért ez nem kicsit "fail" a szervezőktől!

A rendezvény együtt volt rendezve a Holdfénycon-al, így animecon is volt egyben. Voltak cosplay-ező lánykák, valamint szép kimono-ban feszítő lányok is (le is fényképeztük velük magunkat, de a kép sajnos homályos lett) [Ha olvassátok ezt, csajok, elnézést Geriolah nevében is! :D- WG]. Persze cosplay fail-ek megint voltak, mint a "törpe fehér-kék Kisame gyerek", vagy a "fekete Pom-pom-t viselű Leeretard", kedvencünk pedig a videóban is látható Killer Bee-nek beöltözni próbáló törpe srác. Geriolah7 egy Darth Vader-nek beöltözött fazonnal szeretett volna közös képet csinálni, de rá sem bagózott a vállveregetésre, majd miután kopogtatott a sisakján, megfordult és odakiabált, hogy "ez egy negyed millió forintot érő sisak" majd megpróbálta leszedni Geriolah7 fejét, de mivel az erő nem volt vele, inkább továbbállt.

Mit mondjak... én már Ebay-en vagy Amazon-on 30 dollárért tudok szerezni Darth Vader-es sisakot, szóval nem értem miért sírt miszter sötét oldal... na mindegy.

Gépekből egyedül a PC és az Xbox360 voltak kint, ami azért szomorú, mert szerintem ezért legalább a Wii-nek vagy a Playstation-ek kint kellett volna lennie! [Volt PS3 sarok, de tényleg sarok, kicsit nyomozni kellett- WG]

Eladókból meg más szervezetektől kint volt az 576 Kbyte, a PC Guru, a Gamestars, a Skull Candy és a Holdfény bolt.

Magán a rendezvényen kint voltak játszható formában:

1.Mass Effect 3, melyről Wangood többet tudna írni, mert engem annyira nem érdekel a sorozat (hiába a nagy rajongás érte) [Lesz róla cikk, előbb vagy utóbb- WG]

2.Soul Calibur 5, melyet a neve miatt nem mernek lehúzni a kritikusok, miközben egy 2 órás tartalommal rendelkező semmi (nem is értem miért hozták ki)

3.Gears of War 3, melyet szintén nem értek, hogy miért hozták ki, de nem azért mert nem lenne jó (mert jó játék), hanem mert már nem 2012-es!

4.Naruto Ultimate Ninja Storm Generations, melyet sikerült beszereznem tesztelésre, és pont azt kaptam, amit vártam: az elődökhöz hatalmas visszafejlődés, mintha még mindig a 2004-es PS2-es korban lennénk, a Soul Calibur 5-nél csak egy minimálisan több tartalommal de nulla fejlődéssel a korábbi részekhez képest (mind a játékmenet, mind a grafika alapján), melynek a szavatosságát egyedül a rövid Survival mód, szintén nevetségesen 2 és fél órás történet mód valamint a "trófea/achivment" teszi ki. 5/10-es játék, és remélem, hogy a Konzol Magazin sem ad rá többet 5-6/10-nél, bár mivel ugye a szakklapoknak nem nagyon szabad Hype címeket lehúzniuk még ha rossz is...

5.Star Wars Kinect, mely érdekesen néz ki, és a Star Wars fanok talán ráharapnak. Bár hogy őszinte legyek, ez a Kinect/Move már kezd a könyökömön kimenni. [Én csak annyit mondok, táncoló Han Solo. Ennyi elég volt, hogy SW fanként se harapjak rá. Pedig úgy kalkuláltam, ezért a játékért lesz érdemes Kinectet vennem- WG]

6.Star Wars: The Old Republic, amit Wangood kipróbált, én pedig néztem, és mindketten azon véleményen voltunk, hogy ez bizony nem lesz sikeres játék (rossz irányítás, PS2 grafika, balfarok kamera man). [A kipróbáltam azért túlzás, kb. 10 percet bénáztam, s az irányítást meg vakon csináltam... mondjuk az valóban meglepett, hogy bal egérgombbal nem lehet támadni- WG]

7.Spyro Skylanders, amelyre Geriolah7 hívta fel a figyelmünket, és szerintem elég aranyos játék lesz... már azoknak, akik szeretik az LSD grafikát.

11 óra körül elmentünk ebédelni az Oktogonra az ott lévő Burger King-be. Út közben találkoztunk egy ismerősömmel, akivel majd a Burger King után kisebb dolgokat elintézve mentünk vissza a rendezvényre. Kitöltöttünk egy "Anime Kvíz"-t, és még egy picit szétnéztünk, majd mentünk is haza olyan 14-15 óra körül.

Összefoglalva:

Szerintem nem volt rossz, bár mint írtam, azért egy kicsivel több premier játékot is kivihettek volna, és jó lenne már látni más konzolokat is, nem csak a Microsoft cuccait  (PS3-ak nem voltak reflektorfényben).

Mangekyo022
&
WanGood

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr134371588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása