Szegasztok!

Mint tudjátok, általában minden évben általában 2-3-szor szokott Con lenni... de most ősszel valami olyan lesz, amiről nem tudom eldönteni, hogy jó-e vagy rossz....

 

 

 


Éppen az email-jeimet néztem, amikor ezt a levelet kaptam:

"AnimeCon.hu - Őszi AnimeCon 2010
Címzett: (Ezt én kihúztam, remélem megértitek)
Tárgy: Őszi AnimeCon 2010
Dátum: 2010. július 20., kedd, 22:14:57

Kedves conrajárók!
Ezt a levelet azért kapjátok, mert korábban regisztráltatok az animecon.hu rendszerébe.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni minden érdeklődőt, hogy elindult az AnimeCon új regisztrációs rendszere! Az elővétel menüpontban már meg is rendelhetitek a jegyeket a következő budapesti AnimeConra, amit 2010. szeptember 18-19-én rendez a MAT a Petőfi Csarnokban. Az Őszi AnimeCon után nem sokkal szerenénk elindítani az elővételt a következő conra, mely 2011. május 7-8-án lesz - remélhetőleg így mindenkinek több ideje marad előre tervezni.

Üdvözlettel:
az AnimeCon szervezői

Ha nem szeretnél többet hírlevelet kapni az AnimeConokkal kapcsolatban, az alábbi linkre kattintva iratkozhatsz le:
http://www.animecon.hu/index.php?page=reg/newsletter&key=228854581&id=1691"

 

És megnéztem az Animeland oldalát is, és tényleg van Szeptember-ben is Con. Hogy ezt miért tatom furcsának? Mert a Mangafan is tart egy Con-t, méghozzá majdnem 3 héttel később, Október-ben. Nagyon nem szoktam Con-okra járni, sok pénzt is visznek el, és erre ráadásul 2 Con egy évszakban (ősz), egymás után alig 3 hét különbséggel?

 A kérdésem mindössze csupán ennyi: ki fog tudni elmenni mindkettőre? Hisz valljuk be, egy Con nem egy olcsó mulatság:

- A belépőjegy általában 2000-3000 forint között mozognak.

- Nem lehet bevinni saját kaját és italt a Con-okra, tehát kell vinned pénzt, hogy nehogy éhen pusztulj.

- Vannak, akik azért mennek, hogy legújabb animéket és mangákat megvegyék, tehát még több pénzt kell vinniük.

- És megint vannak, akik fan cuccokat vesznek, az még + pénzeket vesznek igénybe a látogatóktól.

Tehát összeszámolva egy emberkének kb 15000-20000 forintot  kell vinnie minimum egy Con-ra, ami valljuk be: RENGETEG PÉNZ!

És miután szerintem a Con-ra járók többsége sem engedheti meg a túlzott költekezést, ezért itt a másik probléma, mely igaziból a Mangafan-t sodorja bajba: ha az animecon már szeptemberben kiszipolyozza a conokra járok tárcáit, ki fog elmenni majd az alig 3 hét után lévő mondocon-ra? 

Hogy ti szerintetek hányan fognak elmenni mindkét Con-ra, ti döntsétek el.

 Mangekyo022.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr342165256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kristinka 2010.07.21. 14:18:17

nos, nem jósolok túl sok jót a mangafannak én sem.
mondjuk én tuti nem megyek el egyikre sem, szerintem egy con felesleges pénzkidobás, ennyi elmebeteg embert meg ingyen is kapok :))

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.07.21. 16:19:08

Én azóta hanyagolom a con-okat, hogy egyszer csordultig telt a hely és alig voltam bent, mert majd meg lehetett fulladni a fanok lihegésétől.

Meg amit Mangekyo022 is írt, olyan mocskosan drágák az országban a rendezvények a járulékos költségekkel, hogy nincs az az Isten, hogy én elmenjek bármelyikre is.

Dante.s 2010.07.28. 19:32:57

persze hogy pénzkidobás!
KIVÉVE ha minden olyan lenne mint a Holdfénycon-on:lehetett vinni kaját-piját,a belépő volt 1500(helyben 1800)+Wow tcg,yugioh versenyre nem kellet nevezést fizetni(ez nálam +pont mert WOWkártyás vagyok),nem volt drága semmi(csak alig volt mit venni),szép nagy volt a hely(SYMA csarnok),volt 5 Nintendo Wii(azóta akarok)/5 Xbox360 és INGYENölelés csajoktól
U.I.:mikorra várható a kyouran kazoku nikki
süti beállítások módosítása