Top 5 Legjobb És Legrosszabb Anime 2019-ben (xx18Rolandxx)
2020.01.02. 16:40
Sziasztok!
Ahogy ígértem Mangi listája után következzék az én 2019-es legjobb és legrosszabb animés listám ami után valszeg ismét vasvillával fognak megkergetni de hát ennyi idő után már megszokja az ember :D
Először talán kezdjük a jók listájával mert a rosszak listájának megértéséhez először ezeket kell megmutatnom.
5. Helyezett: Enen no Shouboutai (David Production)
A Soul Eater mangakája és a David Production szállította a tavalyi év egyik igencsak kellemes meglepetés sorozatát.Kellően elborult szereplők, látványos és igencsak tüzes akciójelenetek és mindezek mellett a sorozat piszok szórakoztató. Mindenképpen érdemes megnézni.
4. Helyezett: Cop Craft (Millepensee)
Mangiék " rábeszélésére" mondhatni az utolsó percben néztem meg ezt az animét és nem bántam meg. A humor fergeteges, a főszereplő páros olyan jeleneteket szállít, hogy a legtöbbnél garantált a nevetés, a látvány is egész elfogadható csak a zenék nem tetszettek annyira de ennyit meg lehet bocsájtani neki.
3. Helyezett: Beastars (Orange)
Megállja a helyét mint furry anime és mint romantikus anime, az akciójelenetek is szépen kivitelezettek főképp ha azt nézzük, hogy mennyi béna CGI anime van a palettán de az Opening stop-motion báb animációja még azon is túltesz, a szereplők is egész kedvelhetőek a vége meg egy akkora cliffhenger, hogy az ember tűkön ülve várja a 2.évadot amit remélem még idén megkapunk.
2. Helyezett: Vinland Saga (Wit Stúdió )
Kicsit mindig félve állok hozzá egy olyan animéhez amiben más népek kultúrája van a középpontban mert elég általános tény, hogy a Japánok a saját kultúrájukon és hagyományaikon kívül eléggé hadilábon állnak másnépek kultúrájával de a Vinland Saga egy üdítő kivétel. Szemkápráztató látvány mindenféle "bambi-szemű" titán nélkül, elképesztően jó harcjelenetek, a szereplők egytől-egyig olyanok amilyeneket egy vikingekkel foglalkozó animébe elképzel az ember , egyedül a zenék voltak itt is amik annyira nem jöttek be ,legalábbis én ütősebb zenéket vártam mind Opening és Ending téren is de mindenképpen a tavalyi év egyik olyan sorozata amit látni kell.
1. Helyezett: Yakosoku no Neverland (CloverWorks)
Az első helyen nem más áll mint a tavalyi év egyik legjobb thriller animéje a titkon húsfarmon nevelkedett gyerekeke szökését bemutató Yakosoku no Neverland és nem vicceltem, hogy a legjobb thriller anime mert a jó thriller anime olyan ritka mint a fehér holló de ez a sorozat remekül hozta ezt a kicsit a Falu című filmre emlékeztető hangulatot. A szereplők remekül lettek megírva (és jelenleg mindenki sipánkodik Norman miatt a mangában) illetve ez az anime szolgáltatta az év legjobb Opening zenéjét is. Ősszel érkezik a 2.évad é remélem az is hoznia fogja ennem a minőségét.
És akkor jöjjön a sötét oldal azaz a legrosszabbak lista......
5. Helyezett: Dr. Stone (TMS Entertaiment)
" Fúúúúúj , te vagy a hülye fasz mert ez egy nagyon jó anime!"
" Menjél és nézz Sailor Moon-t mert az való neked te idióta!"
" Ásd el magad...."
Na pont ezért szerettem volna a kedvencek listát megírni előbb, hogy megmagyarázhassam, hogy ez a sorozat mit keres a számomra 2019 legrosszabb animéinek listáján.
Anno mikor belejelentették és láttam az első előzeteseket még bizakodtam benne és el is kezdtem nézni a sorozatot ......majd 4 rész után abbahagytam a francba. Holott technikai oldalról nézve a sorozat látványvilága nagyon szépen és részletgazdagon kidolgozott akárcsak a karakterdizájn ami egy shounen animében sosem hátrány de ami részről részre taszított el engem a sorozattól azok a karakterek.
Ebben az animében mindenki vagy irracionálisan hülye vagy egy utolsó geci, a főszereplő egy egoista, alak aki minden alkalommal elélvez a saját maga zsenialitásától míg a társa mást sem csinál csak ordibál össze-vissza, a fő konfliktus pedig még érdekes is lehetne hiszen több helyen is megidéződik a Legyek ura ami az adott szituációból is fakad de mint mondtam ezeket a karaktereket egyszerűen nem lehet elviselni huzamosabb ideig szóval elsőre 4 rész után offoltam a sorozatot. Aztán a napokban mégis megpróbáltam végignézni viszont ezalkalommal a 10. résznél mondtam végleg búcsút a sorozatnak mert az érdekes alapszituból a sorozat kvázi semmit nem hasznosít, mérhetetlenül dögunalmas az egész és ami még ennél is érdekesebb, hogy a sorozat világa egyszerűen képtelen volt bevonzani és megkedveltetnie magát velem. A Fire Force és a Vinland Saga világát is érdekesnek tartottam és minden egyes résznél egyre jobban el tudtam merülni benne de itt ez még 10 rész után sem sikerült és még ennyi rész után is untam az egészet szóval ezek után, a 10. résznél végleg búcsút mondtam neki, szevasz! Pedig nagyon szerettem volna szeretni elhihetitek.
4. Helyezett: Kaguya-Sama: Love is war (A-1 Pictures)
Mik a jellemzői egy jó romantikus animének? Kedvelhető főszereplők akiknek drukkolhatunk, hogy jöjjenek össze, egy-két érdekesebb mellékszereplő, hihető érzelmek és végül jó humor.
És miből áll egy rossz romantikus anime: Két elkényeztetett gazdag gyerekből akik csak fogadásból akarnak összejönni, hogy csicskáztathassák a másikat aminek érdekében az elviselhetetlen gazdagpicsa mindent megtesz tojva mások érzéseire és véleményére mindez nulla érzelmekkel és kémiával a szereplők között. A Kaguya-sama pedig pont ez a kategória. Ott a helye a Prison School meg a többi romantikus animének csúfolt baromsággal.
3. Helyezett: Tejina-senpai ( LIDENFILMS)
Avagy az anime amiben a főszereplőnő bénázásán és a mellpoénokon kívül semmi az égvilágon nem történik. A legkiválóbb altató amit csak el lehet képzelni.
2. Helyezett: Ikkitousen - Western Wolves (Arms)
Őszintén kíváncsi még egyáltalán valaki az Ikkitousen franchise-ra? Teljesen felesleges volt ez a 3 rész csak éppen a stúdiónak gőze sincs, hogy mit csináljon mert semmit nem bíznak rájuk.
1. Helyezett: Assassins Pride (EMT Squared)
Vegyünk egy két soros, sehova sem haladó, dögunalmas történet majd dobáljuk bele a legsótlanabb, legsemmitmondóbb karaktereket majd fűszerezzük meg minden klisével amit 20km-es körzetben el lehet lőni majd vonjuk be egy olyan látványvilággal ami már 2015-ben is bénának számított majd fűszerezzük unalmas zenékkel és megkapjuk az Assassins Pride névre hallgató gyalázatos moslékot.
Tehát ez volt az én animés listám a 2019-es évre. Sziasztok!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
PerjesiHUN 2020.06.06. 02:01:12
Sophiazbery 2020.08.18. 13:13:41
A kaguya sama az egyik legviccesebb romantikus anime, amit valaha láttam.
Az assassins pride pedig, azért messze nem a legrosszabb anime volt az évben.
Élvezhető volt, haladt is valamerre a történet. Nem volt ez olyan rossz.
Utolsó kommentek